Hop til indhold

Thai massage ved Rom Skole ved Lemvig

Featured Replies

Skrevet

Du har bare linket til en Google søgning, det gør det jo ikke ligefrem nemt at finde ud hvem du spørger til:) så måske du kan finde et mere præcis link?

Skrevet

Du kan finde lidt ældre anmeldelser herinde, som handler en del om kemi, men dengang kunne man åbenbart få ekstra hos hende.

Redigeret af Ronaldo

Skrevet

Hejsa  , husker. Jeg skrev dette tidligere ,da du ,stenbukken 4700   , spurgte efter mulighederne i området.

Golden Lotus i Lemvig 

Rom Skole  Thai massage - ved Lemvig

Nissum  Thai massage - tæt på Lemvig

Vemb  Thai massage  Syd for Lemvig , hun var tidligere i Lemvig . Brug Google  , som vil hjælpe dig med flere oplysninger

God Ferie 

Hvis du havde  brugt lidt tid til at bruge søgefeltet ,så havde du nok set  , at efter flere udtalelser  , viser det sig at samtlige 

steder er der mulighed for mere , men fornemmer at  kemi hos dem alle er vigtigt.

Har selv været hos 3 af dem i 2018/19 , dog ikke Golden Lotus .

Rom skole  Jaw   og  Vemb Julia er søstre og begge to søde  damer  .

Massage mæssigt foretrækker jeg  Nissum Thai tidligere østhallen , hun er også en rigtig sød dame .

Hvis man går på Massage Plus , så ser det ud til at Jaw og Julia massage er ophørt, men deres ,

hjemmeside siger åbent fra kl 0900   , så ring og hør nærmere , og spring så ud i det ,.

Jeg er sikker på vi allesammen venter spændt , på at høre nyt fra området .

Igen god ferie

Skrevet
tronheim skrev, for 2 timer siden:

Har selv været hos 3 af dem i 2018/19 , dog ikke Golden Lotus .

Rom skole  Jaw   og  Vemb Julia er søstre og begge to søde  damer  .

Massage mæssigt foretrækker jeg  Nissum Thai tidligere østhallen , hun er også en rigtig sød dame .

Hvis man går på Massage Plus , så ser det ud til at Jaw og Julia massage er ophørt, men deres ,

hjemmeside siger åbent fra kl 0900   , så ring og hør nærmere , og spring så ud i det ,.

Jeg er sikker på vi allesammen venter spændt , på at høre nyt fra området .

Igen god ferie

Der er officielt kun Goden Lotus og  Nørre Nissum.

Synes dog jeg lige har læst om Jaw på Rom Skole stadig betjener kunder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.