Joey Joe Joe 2913 Skrevet 7. August, 2022 Denne unge super lækre teen babe må jeg lige anbefale Hold da op en lækker tur med indlevelse fra hendes side. Jeg tog 30 min til 900 kr. https://annoncelight.dk/showad/349070 Hun begyndte at snakke lidt om, at pussy lick var ekstra betaling, men jeg holdte fast i, at hun havde sagt ok til det på sms. Det var lidt rodet at finde stedet i Vedelsgade. Når man står ved døren til opgangen hun opgiver adressen på, skal man altså længere ind i baggården. Det fandt jeg ud af ved, at hun råbte fra et vindue. Måske skal man lige spørge konkret til adressen, når hun har sendt den første gang. Så slipper man måske for at stå og blive set af folk i baggården. Det er dog det hele værd. For når man kommer op til pigen bliver man mødt af den flotteste babe. Helt som på billederne. Hold da op en skøn lille ungpigenumse. Jeg vil gætte hende til 21 år gammel. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 9. August, 2022 Tak for anmeldelsen. Nu kom der markant andre billeder på annoncen? Kan du bekræfte det var pigen du mødte ud fra tatoveringer eventuelt? På forhånd tak. / Western. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 10. August, 2022 (edited) Western skrev, for 9 timer siden: Tak for anmeldelsen. Nu kom der markant andre billeder på annoncen? Kan du bekræfte det var pigen du mødte ud fra tatoveringer eventuelt? På forhånd tak. / Western. De nye billeder er ikke af hende. Men de billeder der var på i første omgang var af hende. Redigeret 10. August, 2022 af Joey Joe Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 10. August, 2022 Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden: De nye billeder er ikke af hende. Men de billeder der var på i første omgang var af hende. Tak, så kunne det tyde på pigen er skiftet ud. Synes lokalet ligner de tidligere billeder. Annoncen er også blevet noget kortere. / Western. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 10. August, 2022 Western skrev, for 33 minutter siden: Tak, så kunne det tyde på pigen er skiftet ud. Synes lokalet ligner de tidligere billeder. Annoncen er også blevet noget kortere. / Western. Telefon nummer er nyt og det ser sgu meget troværdigt ud. Meld gerne tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 10. August, 2022 wow, hvis hun er at finde på adressen, så skal jeg sku ned og have hævet penge.... Men frygten for falsk annonce sidder i baghovedet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg