Hop til indhold
cuckold.dream

Spørgsmål til GP: Hvordan startede i som GP

Recommended Posts

...Hmmm..

Min mavefornemmelse siger mig at du nok ikke skal forvente mange svar fra GP'erne, men ja. Vi mænd er ofte nysgerrige på mange ting...

Mon ikke de startede med at kontakte stedet og så ad den vej prøvede det af.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg stod en september morgen med en mand der var skredet, og tre små børn der selvfølgelig skulle sørges for.. Jeg havde bare ikke den store lyst til at være for meget væk hjemmefra, og ville således gerne tjene mine penge hurtigt..

Jeg er samtidig vokset op i en noget alternativ familie hvor mange stofmisbrugere, og glædespiger faktisk agerede som mine søskende (halvagtig pleje for dem der ikke havde andre steder at gå hen), så jeg har altid haft en god forståelse af hvad branchen var, og hvor man skulle gå hen hvis man ville starte op så jeg kontaktede Romantica, og fik min første vagt.. 

Jeg tænkte tit, inden jeg startede, at jeg ville egne mig i branchen fordi min smag i mænd aldrig har drejet sig om hvordan de så ud eller alder eller noget som helst andet.. Det har altid drejet sig mere om de ville mig, og viste det.. Måden de begærede mig på.. Og det fik jeg ret i.. 

Min saglige moder plejede også at sætte den op på en noget alternativ måde.. Hun plejede at sige "er du godt klar over hvor mange gode (tisse)mænd der er spildt på et mindre heldigt udseende".. Så jeg har altid set igennem folks udseende.. Mange af mine ekskærester har folk nok set på og tænkt de havde en stor tissemand eller mange penge siden jeg var sammen med dem:lol:.. 

Det er nu omkring 8 år siden.. Og jeg har ikke en eneste gang overvejet at stoppe.. Min største drøm er at eje mit eget sted engang i fremtiden.. Jenni's gentlemen club eller Jenni's club for gents:wub:.. Skulle der være en investorer såååååå:lol:.. 

Det var hverken nød eller tvang der gjorde jeg startede.. Der havde sikkert været mange andre alternativer.. Det var en lyst til selv at styre mit liv og min økonomi uden at skulle give afkald på min frihed og fritid.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Jeg stod en september morgen med en mand der var skredet, og tre små børn der selvfølgelig skulle sørges for.. Jeg havde bare ikke den store lyst til at være for meget væk hjemmefra, og ville således gerne tjene mine penge hurtigt..

Jeg er samtidig vokset op i en noget alternativ familie hvor mange stofmisbrugere, og glædespiger faktisk agerede som mine søskende (halvagtig pleje for dem der ikke havde andre steder at gå hen), så jeg har altid haft en god forståelse af hvad branchen var, og hvor man skulle gå hen hvis man ville starte op så jeg kontaktede Romantica, og fik min første vagt.. 

Jeg tænkte tit, inden jeg startede, at jeg ville egne mig i branchen fordi min smag i mænd aldrig har drejet sig om hvordan de så ud eller alder eller noget som helst andet.. Det har altid drejet sig mere om de ville mig, og viste det.. Måden de begærede mig på.. Og det fik jeg ret i.. 

Min saglige moder plejede også at sætte den op på en noget alternativ måde.. Hun plejede at sige "er du godt klar over hvor mange gode (tisse)mænd der er spildt på et mindre heldigt udseende".. Så jeg har altid set igennem folks udseende.. Mange af mine ekskærester har folk nok set på og tænkt de havde en stor tissemand eller mange penge siden jeg var sammen med dem:lol:.. 

Det er nu omkring 8 år siden.. Og jeg har ikke en eneste gang overvejet at stoppe.. Min største drøm er at eje mit eget sted engang i fremtiden.. Jenni's gentlemen club eller Jenni's club for gents:wub:.. Skulle der være en investorer såååååå:lol:.. 

Det var hverken nød eller tvang der gjorde jeg startede.. Der havde sikkert været mange andre alternativer.. Det var en lyst til selv at styre mit liv og min økonomi uden at skulle give afkald på min frihed og 

Jeg har største respekt for dig, dit valg og dit arbejde. Syntes det er en skam at det stadig er så tabubelagt for i yde et vigtigt arbejde som burde ligestilles med "alm" arbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @JenniferRomantica:)

- -  tak for et meget ærligt svar - du må være gjort af noget helt specielt siden du besidder den fighterånd, jernvilje, disciplin og menneskelige overskud overfor andre! :):)   - det kan du være stolt af.

Bedste hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok... dagen i dag er ikke dagen til korte indlæg eller at undgå tråde jeg bare MÅ skrive i, fornemmer jeg :D 

Allerførst: 
Min fortælling er IKKE typisk! 
Som i overhovedet ikke. Tænk på at det er Disney-versionen af noget der kunne ha' været dybt tragisk og destruktivt. Jeg har virkelig ikke meget at byde ind med i forhold til at være gennemsnits-eksempel her. Jeg er lallende glad i låget over at være glædespige og har været det før jeg blev det... eller noget. 
Det er virkelig den dér ene "lykkelige luder" historie ud af hundrede måske.
Og husk også lige at de aktive piger på EG er nogle af dem der nok har ekstra arbejdsglæde siden de gider at bruge tid på at dele ud af det. Der findes naturligvis flere, men husk lige at vi er atypiske som flest. Ikke miste fokus på dem der har været LANGT mindre priviligerede på deres vej hertil end os... På forhånd tak :) 

Der var nok aldrig noget reelt valg for mig eller nogle/bedre alternativer. Ikke for alvor. 

Jeg vil nøjes med at nævne de 3 vigtigste skridt på vejen: 

Første skridt var da jeg i en alder af 11-12 år den fase man måske kan kalde blomstrende, og min libido og nysgerrighed var sådan i fasen "gad vide hvordan man ellers kan kæle for sig selv, eller hvordan andre gør det?" uden at have ret meget forstand på hvad der foregik. Jeg gik fra en ikke eksisterende skål til en C-skål over en sommerferie, og fik ret meget opmærksomhed jeg ikke helt forstod hvad handlede om. Jeg havde en blussende egen-seksualitet og var helt vild med voksen-tegneserier af med erotiske over- eller undertoner. 
Imens alt det foregik var jeg uden opsyn i 4-5 minutter, siddende alene i min weekendfars aflåste håndværker-bil parkeret i en sidegade til Istedgade, imens han lige var oppe at hente noget værktøj han havde glemt i en lejlighed han var ved at sætte i stand.  
På hjørnet kommer der en kvinde gående der var så power-fuld og stærkt overdrevet sexualiseret med hotpants, netstrømper og kaninpels vest og tung makeup. Jeg forstod ikke at hun var gadepige og prostitueret og formentlig også narkoman. Det eneste jeg med mit barnlige blik så, var at hun ejede hele hjørnet og at ALLE forholdte sig til hende og var draget af hende på den ene eller den anden måde. Også jeg. Jeg vidste ikke hvad det handlede om med hende heller, men kunne genkende et eller andet ved den måde dynamikken var med de større drenge i skolen og deres bøvede fnis og akavede interesse for mig. Jeg vidste bare at DET dér hun har og havde og gjorde det ville jeg også ha' når jeg blev voksen. 
Først flere år senere gik det op for mig at hun naturligvis solgte sex, og at man overhovedet kunne det! 
Rigtigt mange af mine fantasier og rollespil som teenager og ny-voksen handlede om luder-lege i en eller anden variant. 
Som årene gik fik jeg eksperimenteret mere og mere og endte med en liste over ting der skulle tale mig selv fra at springe ud i det. Det virkede også... så længe det varede ;) 

Som hmm... 18 eller 19 årig mødte jeg en 25 år ældre mand som blev min sugardaddy. Det er en historie for sig selv. Det var ikke et begreb der var opfundet endnu, og det var ikke som sådan systematiseret. For mig var vi egentlig bare hemmelige kærester, og han havde mange penge og jeg havde en fancy bil og store babser... Kartoffel kartoffel :D 
Han lærte mig at når jeg var nøgen og alene med en mand ville jeg ALTID være den smukkeste kvinde i hans verden - fordi der var ikke andre, og hvordan man fanger hinanden ind i intimitet og tilstedeværelse i nu'et. Jeg blev snotforelsket i ham og derfor stoppede vi. Han lærte mig også rent teknisk nogle tricks, og vi købte damer sammen hvor han bare kiggede på. 
Han gav mig lov til at være mig selv og være liderlig uden at skamme mig den mindste smule over at være turbo-seksuel og mere liderlig end andre folks pigebørn.
Hurra for ham!

Da jeg var midt i 20erne havde jeg været igennem en kernefamilie-fase og var kommet til erkendelse af at jeg nok ikke var monogam af natur og ej heller ønskede mine kærester skulle være det. 
Jeg mødte min nu eks-mand i en trekant arrangeret igennem scor.dk og vi var legekammerater og gav den gas i både sexklub- og swingermiljøet. På et tidspunkt havde jeg 9 ugers afspadsering fra mit arbejde, og min kæreste havde ikke ferie. Hvad skulle jeg nu lave? Han foreslog at jeg skulle tage den dér liste frem, og se om det måske var nu jeg skulle prøve det af når jeg havde tid. 
Et af punkterne på tal-dig-fra-det-listen var bl.a. at jeg ville have en skøn kæreste at komme hjem til hvis det viste sig at det ikke var så sjovt som i fantasien. Og jeg ville aldrig skamme mig over det. Og jeg ville kun have kunder jeg også havde lyst til at kysse med... og alt muligt andet. 
Der var ikke en eneste af mine blokeringer der ikke var væk i nu'et... så jeg brugte mine afspadserings uger på at finde et bordel hvor jeg overhovedet havde været lyst til at være nøgen, og hvor jeg måtte kysse. Det tog lidt tid :D 
Det endte med Pigekollektivet på Borups Allé hvor jeg i starten arbejdede med paryk og ikke havde et klap forstand på hvordan man var professionel :D 
På min første vagt sad min skønne kæreste parkeret i sin bil udenfor, så han kunne være tæt på hvis jeg ville hjem. Jeg ringede ud til ham på sådan en underlig legetøjsagtig gul plastic mobiltelefon fra hustelefonen både før og efter hver gæst, hvilket telefondamen synes var helt vildt underligt og pisse irriterende. Hun havde jo en i sandhed debuterende pige og der var kø ad Helvede til. Efter 3. eller 4. gæst (hvor jeg gik over tiden hver gang) ringede jeg til min kæreste og sagde at han kunne godt køre hjem, og jeg var fuldstændigt "faldet i gryden". 
Parykken røg om i nakken og jeg kunne ikke huske hvad de havde betalt for og jeg fik masser af skældud fra telefondamen fordi jeg var uprofessionel. Men med mændene var det helt fantastisk. Jeg havde fundet det ultimativt uforpligtende knald og var helt oppe at ringe i mange uger. 
Sagde mit job op og fik gang i en anden karriere som bedre kunne kombineres med det at være glædespige. 

Min fortælling er ikke typisk. Og jeg har altid tjent flere penge på noget andet end jeg har som glædespige. For mig er det sådan set det eneste "kink" der har varet ved siden jeg var næsten barn og ny-voksen. De andre ting er falmet lidt med årene. Men købesex, tror jeg alvorligt talt aldrig jeg vokser fra ;) 

Sommetider tænker jeg på hvor fattig jeg ville have været hvis jeg havde været mand og opdaget købesex som det ultimativt uforpligtende knald. Måske derfor er jeg særligt opmærksom på når jeg møder nogen der ligesom gi'r den lidt for meget gas og vil ses lidt for ofte til at jeg tror han har råd. Jeg er afhængig af det, men med positivt fortegn og uden det har nogen økonomiske eller livsstilsmæssige negative konsekvenser. 
Nu hvor jeg er gået på (meget tidlig) pension fra min primære karriere og kan være fuldtids-glædespige hvis jeg vil, tænker jeg at det skulle jeg ha' gjort for 15 år siden. Men jeg fortryder intet andet end at jeg måske skulle ha' givet det lidt mere plads end det fik. 

Nu er mine ambitioner fremadrettet mest at få arbejde på @JenniferRomantica 's horehus som hende der går og serverer kaffe og sørger for at også de generte får lidt flirt. Jeg har desværre mistet evnen til at fake begejstringen nok til at jeg kan tilbyde service sex til alle der er renvaskede. Sådan kan det gå når man venter for længe :wub: 

Netstrømper, hotpants og kanin-vest... gad vide om det kommer på mode igen? :D 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er startet som sugarbabe, en fantasi jeg har haft siden jeg var i 20'erne.

Jeg ville så gerne være en mands holdte elskerinde, men på det tidspunkt var jeg faktisk allerede sat med mand, hus, stationcar, barn og blandingshund.

Internettet fandtes ikke endnu, så hvor går man lige hen når man er typisk 12 tals pige fra en kernefamilie med begrænset samtale om alternative karriemuligheder? :lol:

Jeg har været i flere årelange forhold, uden at føle mig helt mig selv, der var altid en side der skulle skjules, hvordan aprroacher man lige sin kæreste og siger:" jeg tænder på at sælge sex til fremmede mænd og være foruden parforholdet"...?...nej....det var jeg slet ikke moden og selvsikker nok til på det tidspunkt :rolleyes:

Blev single for 3 år siden og hvis jeg skulle nå at prøve det af skulle det være nu. Så efter et års dating pause og andet, meldte jeg mig på SD for 1.5 år siden og startede heldigvis ud med nogle gode oplevelser og søde mænd og fik en fast som desværre røg i forelskelses fælden og det måtte slutte.

En ny kom på banen og ham var jeg sammen med i næsten et år. Det var skønt at være hans tilvalg og vi delte stort og småt med hinanden og pga den lange tid "sammen" har vi også oplevet nogle personlige kriser som vi har støttet hinanden i <3

Jeg indså dog ret hurtigt at et møde eller to hver måned ikke var action nok for mig så jeg søgte videre efter en suppleant eller to, men i den periode løb jeg virkelig panden mod en mur af useriøse mænd og ligegyldige laaaaaange korrespondancer og af omveje opdagede jeg EG :).

Jeg brugte nogle måneder inkognito på at trawle ALT igennem herinde....og jeg mener alt....alle annoncer fra alle piger på forsiden, alle links, alle forums og det var en rutsjetur af foragt og begejstring i en stor blanding. Overvejede meget for og imod om jeg passede ind i prof konceptet så jeg kontaktede en dårende dejlig dame herfra som i en tlf samtale stillede mig nogle spørgsmål som virkelig fik afklaret nogle ting for mig.

JA jeg vil det! JA jeg er klar! NEJ til nytteløse pennevenneri der skal noget action på bordet og jeg er sulten! :D.

Jeg fik strikket en annonce sammen som passer til min person og mine værdier og ta-daaa en lyserød så dagens lys.

For mig er det at være GP en manifestation af hvad jeg bevidst/ubevidst har ønsket mig i mange år og jeg føler mig som mig selv! 

Jeg er ikke parat til at opgive mit dagjob, tiden må vise om jeg økonomisk, fysisk og mentalt har hvad der skal til for at gå all in og når den dag kommer, så ved jeg at jeg har de bedste kolleger til at guide mig videre og det er guld værd :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 4 timer siden:

...Hmmm..

Min mavefornemmelse siger mig at du nok ikke skal forvente mange svar fra GP'erne, men ja. Vi mænd er ofte nysgerrige på mange ting...

Mon ikke de startede med at kontakte stedet og så ad den vej prøvede det af.

Det skal du ikke være sikker på. Jeg er faldet over en old gammel tråd om emnet men kan selvfølgelig ikke finde den frem lige nu. Men den er der og er nok 6-8 år gl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...