Hop til indhold

Fantastisk oplevelse med Snehvide ("Sovesex")

Featured Replies

Skrevet

Der her været lidt kontrovers om annoncen og setup'et, og jeg har forstået, at flere anmeldelser er blevet fjernet. Nogen har i tråde antydet, at der skulle være tale om en fælde. Og så har jeg ikke engang fortalt, hvad Snehvides mand har modtaget af beskyldninger.

Men Snehvide er god nok, og det er ikke en fælde, tværtimod. Besøgte parret i Vejle-området den 5/8. Lad mig først slå fast, at Snehvide er omend endnu smukkere i virkeligheden end på sine billeder, og at alt stemmer: alder, højde, vægt osv. I annoncerne fortæller hun om en erotisk fantasi, hvor hun drømmer om at blive taget sovende og  forsvarsløs. Ydermere kommer der et element ind i billedet om at blive solgt til sex. Bare læs eller se "O's historie" (https://en.wikipedia.org/wiki/Story_of_O), en historie om en kvindes ophidselse ved underkastelse og ved at blive tilbudt til andre mænd, så vil du se, at det slet ikke er nogen unormal fantasi, omend det jo er de færreste kvinder, der tør indrømme den slags fantasier og endnu færre, der tør udleve dem. "O's historie" er skrevet af en kvinde og bygger på breve skrevet til hendes elsker. Parret her kendte sjovt nok ikke "O's historie".

Er jeg så en klam stodder, der tænder på at drugge og voldtage forsvarsløse kvinder? Uanset, hvad jeg skriver, så vil nogen tro sådan. Jeg bilder mig ind, at jeg først og fremmest tændte på, at det var Snehvides egen fantasi, og at parret havde brug for mig til at lege sin leg.  Jeg havde lyst til at lege med og nyde hendes smukke krop og frem for alt opleve dens reaktioner, både på kærtegn og nusserier, men også på hård sex. Vi var igennem det hele, og jeg kan afsløre, at jeg fik min anale debut. Det klarer hun også. Hun var halvvågen i perioder, men satte sig ikke til modværge, tværtimod.

Jeg tilbød før mødet Snehvides mand, at han kunne lege med, og det kom der en god oplevelse ud af. Vi har i ugevis drøftet fantasien og setup'et, og det endte med, at jeg skrev en erotisk novelle, der spiler ind i Snehvides fantasi, så vi var enige om, hvad der skulle foregå. Min novelle handler om et tænkt, forhistorisk stammeritual, hvor en ung kvinde initieres til sex, mens hun ligger nøgen med lukkede øjne på et blomsterpyntet alter, og tempelpræster viser de unge mænd, hvordan en kvinde er skabt, og hvordan hun skal behandles, både ærende og begærende. Så meget havde de andre gæster ikke gjort ud af det, og det forventer Snehvide og hendes mand heller ikke, men gæster skal vise motivation for at være med i legen. Det er ikke traditionelt sex-salg for pengenes skyld. Snehvides mand legede fornemt med på legen og havde arrangeret Snehvide så smukt på et hvidt lagen med blomster og lys omkring og den inciterende musik, jeg havde foreslået. Jeg havde ikke så meget held med at få Snehvides krop til respondere, men så er det godt, at jeg havde inviteret hendes mand med. Han kunne, og det var vildt fascinerende og inspirerende at se, hvordan hendes krop reagerede, når han traf de rette punkter og stimulerede på den rette måde, og det endte gudhjælpemig med, at hun fik en sprøjteorgasme, hvor hendes sovende krop spændte og krummede sig sammen om ham på en måde, som jeg slet ikke kan beskrive med ord. Det var vildt spændende, og jeg lærte så meget, som jeg kan bruge i andre sammenhænge.

Efter klimax talte Snehvides mand og jeg sammen i lang tid om legen og om, hvordan han og Snehvide udforsker og eksperimenterer med deres seksualitet, og hold da op, hvor fik jeg udvidet min horisont. Emnet er så spændende. En skrev i en anden tråd om setup'et, at det er "skævt", men det er jo netop det sex er. Ingen kvinder forstår helt mænds drivkraft, og ingen mænd forstår helt kvinders. Men de to drivkræfter kan fint mødes og gå op i en højere enhed. Det er bare ikke til at forstå med fornuften. Det sker på et helt andet plan. Det er magisk.

Efter denne anmeldelse tænker jeg, at interessen for setup'et vil eksplodere. Hold da op, hvor er jeg glad for, at jeg nåede at være med, inden det skete. Det var en fantastisk, inspirerende oplevelse, og selvom parret tager penge (det er de nødt til for holde useriøse elementer borte), så var det alle pengene værd.

Jeg har tænkt på, om ritualet (min novelle) kunne leges fx. på swinger-klubber med flere roller besat (der indgår 3 - 4 mandlige roller og 3 - 5 kvindelige). Hvis nogen er interesseret, så tag kontakt. Som single-mand har jeg ikke rigtig adgang til swinger-klubber undtagen på dage, hvor der kommer alt for mange andre single-mænd, og det gider jeg ikke. Men jeg vil gerne være med til at arrangere noget lignende, hvis nogen inviterer mig. Jeg kan også skrive andre noveller/drejebøger baseret på andre fantasier og hjælpe med at arrangere dem.

Skrevet

Flot indlevende beskrivelse, du har tydeligvis fået den oplevelse du er gået efter. Det er nok muligt, at det er med fuld samtykke fra hendes side. Men jeg kan stadig ikke frigøre mig fra oplevelsen af, at det bare er forkert at blande medicin, alkohol og prostitution. Risikoen for misbrug, ufrivillighed og overgreb er for stor. Og hun er jo ude af stand til at give aktivt samtykke, når det går løs - i min forståelse af loven, skal den være til stede i momentet og kan ikke gives på forhånd.

Skrevet

Jeg må indrømme, at jeg synes det her er dybt forkasteligt.

Jeg er sgu også rystet over, at platforme som Annoncelight tillader det der.

Fuld samtykke eller ej. Er dette virkelig lovligt i Danmark?

Skrevet

Rolig nu Columbo, det er en aftalt leg. Læs lige helt i gennem først.

Skrevet

Syntes det setup er utroligt fræk.

Har altid drømt om at bruge en kvinde sådan hvor alt er tillad efter aftale hvor man selv udlever sin senglyst og tager alt efter behag.

Har haft sex med mange kvinde der var vild beruset og dusket dem igennem og venindepar der drak sig i hegnet men var ikke sexsuel med i spillet og viste interesse i hvad der tændte dem og mig.

Det at selvstyre en kvinde der er villige til at overlade sig selv til mandens intime lyster er vildt og fantasien sætter kun grænser af erotisk nydelser sammen.

Er helt okey med at manden ville / overvær dette og lave check ups. 

Trist at de bor i jylland ellers ville jeg gene have nydt en hyggetime med hende/ dem.

Skrevet
menor79 skrev, for 10 timer siden:

Rolig nu Columbo, det er en aftalt leg. Læs lige helt i gennem først.

Jeg har læst det hele. I min verden, så har det her har intet med leg at gøre. 

Jeg synes det er meget bekymrende, at hele tre fuldvoksne mennesker kan indgå sådan en aftale. Læg dertil, at Danmarks  største platform for sexannoncer tillader sådan en annonce. Det er håndører de tjener på, at tillade sådan en annonce. Det er sgu trist!

Men jeg kan jo ikke gøre noget ved det. Det er jo som det er, og der er åbenbart et marked for det.

Jeg kan kun opfordre og håbe på, at alle i det mindste fremover vil tænke sig en ekstra gang om, før man køber sådan en ydelse, eller tilbyder den!

Men det var min mening om dette. God søndag.

Skrevet

Annoncen modsiger næsten sig selv. Der står at al kommunikation foregår gennem manden, begrundet med kvindens fantasi om anonymitet.  Men man kan via facetime få bekræftelse om samtykke fra kvinden, også før? Hun vågner ikke af throatfuck, men af tungekys? Hun kan ikke vækkes, men kan vækkes bagefter?

Jeg ville skulle tale med hende først. Men ellers meget interessant. Jeg har det personligt lidt lorent med folk der blander sovemedicin og alkohol. - og så for en seksuel fantasi. Men andre tager en lang række forskellige ulovlige stoffer ifm sex, så det ...

Columbo1 skrev, for 54 minutter siden:

I min verden, så har det her har intet med leg at gøre.  

Men den virkelige verden er jo heller ikke din verden. Du har skrevet to indlæg uden at forholde dig til anmeldelsen, uden at forholde dig til hvad andre skriver og uden at forholde dig til noget konkret i annoncerne. Du har udelukkende krænget dit eget indre ubehag ud over andre. Jeg har meget svært ved at se relevansen, da det er imod retningslinjerne bare at fordømme andres lyster moralsk.

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen

Skrevet
Advarsel skrev, for 54 minutter siden:

Annoncen modsiger næsten sig selv. Der står at al kommunikation foregår gennem manden, begrundet med kvindens fantasi om anonymitet.  Men man kan via facetime få bekræftelse om samtykke fra kvinden, også før? Hun vågner ikke af throatfuck, men af tungekys? Hun kan ikke vækkes, men kan vækkes bagefter?

Jeg ville skulle tale med hende først. Men ellers meget interessant. Jeg har det personligt lidt lorent med folk der blander sovemedicin og alkohol. - og så for en seksuel fantasi. Men andre tager en lang række forskellige ulovlige stoffer ifm sex, så det ...

Men den virkelige verden er jo heller ikke din verden. Du har skrevet to indlæg uden at forholde dig til anmeldelsen, uden at forholde dig til hvad andre skriver og uden at forholde dig til noget konkret i annoncerne. Du har udelukkende krænget dit eget indre ubehag ud over andre. Jeg har meget svært ved at se relevansen, da det er imod retningslinjerne bare at fordømme andres lyster moralsk.

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen

Jeg mener det yderst relevant, at spørge ind til om dette er lovligt? Har stadig ikke fået svar på dette.

Jeg kan så forstå ud fra den paragraf 3.8 du henviser til, at jeg ikke må komme med personlige holdninger her på siden. Det må jeg tage til efterretning. Beklager jeg har overtrådt den.

Men jeg er ude af denne anmeldelse. I kender min holding, og jeg må ikke ytre den kan jeg forstå.

Fortsat god søndag.:)

Redigeret af Columbo1

Skrevet
  • Author
sydjyden skrev, den 6.8.2022 at 23:11:

Flot indlevende beskrivelse, du har tydeligvis fået den oplevelse du er gået efter. Det er nok muligt, at det er med fuld samtykke fra hendes side. Men jeg kan stadig ikke frigøre mig fra oplevelsen af, at det bare er forkert at blande medicin, alkohol og prostitution. Risikoen for misbrug, ufrivillighed og overgreb er for stor. Og hun er jo ude af stand til at give aktivt samtykke, når det går løs - i min forståelse af loven, skal den være til stede i momentet og kan ikke gives på forhånd.

@sydjyden jeg er enig med dig. Setup'et kan nemt misbruges af alfonser med mindre rent mel i posen. Personligt havde jeg også helst set, at hun blot "lod" som om hun sov, og det har jeg også foreslået, men det er hendes ønske, at det skulle være sådan. Jeg har ikke studeret lovens bogstav, men jeg kender dens ånd: Sex og seksuelle lege skal ske med gensidigt samtykke. Tidligere skulle den forudrettede part bevise, at hun aktivt havde modsat sig. I dag ligger bevisbyrden hos "overgrebsmanden". Han skal ikke ligefrem fremvise en underskrevet blanket, men skal sandsynligøre, at samtykke foreligger. Snehvide har selv bedt om legen og har i annoncen skrevet, at hun uddelegerer sin sikkerhed til sin mand. Det tog jeg for gode varer, og det var en anden grund til, at jeg inviterede hendes mand med. Jeg har nemlig intet at skjule - ingen skumle hensigter. Den novelle, jeg omtaler, findes i flere versioner. Den første version var ren "kælesex" (sådan er jeg, og sådan troede jeg, at kvinder helst ville have det), men det sjove er, at det faktisk er Snehvide selv, der ønskede den gjort hårdere og vildere. Både Venus og Mars tilstede på samme tid. Der lærte jeg noget nyt om i hvert fald én kvindes seksualitet. Om lovens bogstav kan favne så vilde sex-lege som denne, tør jeg ikke sige, men en sag ville jo i givet fald kræve en anmeldelse fra Snehvide. Samtalerne og den lange planlægningsprocess overbeviste mig om, at noget sådant ville være helt utænkeligt.

Men bortset fra det tænker jeg, at vi mænd må tage ad notam, at den tid er forbi, hvor sex er fuldstændig risikofrit for os, og at der er kvinden, der må løbe al risikoen. På den måde er debatten her jo god, fordi vi via en arrangeret leg med alt på skrift tvinges til at se på, hvad det egentlig er, at samtykkeloven siger og kræver af os.

Du skriver, at "jeg fik den oplevelse, jeg gik efter". Nej, jeg fik noget helt andet. Både Snehvide og hendes mand arbejder professionelt indenfor sundhedssektoren og ved en masse om det her og taler frit om, hvad der sker hos den ene og den anden part under sex, selvom de til stadighed, forundres, efterhånden som de bliver klogere. Samtalerne med dem var det hele værd, og det havde jeg bestemt ikke forventet. Jeg lærte så meget, som jeg kan bruge i mit eget sexliv til at blive en bedre elsker. Det var mere læring end oplevelse. Jeg kan anbefale andre at lege med hos de to alene af den grund.

Hvis jeg nogensinde skulle arrangere sådan en sexleg fx. i en swingerklub med tildelte roller og drejebog, ville det helt sikkert blive uden medicin og alkohol.

Redigeret af Watanabe

Skrevet
Columbo1 skrev, for 12 timer siden:

Jeg mener det yderst relevant, at spørge ind til om dette er lovligt?

Hvordan du kan være i tvivl er en gåde.Voksne mennesker må gerne indgå aftaler om sexlege. 

Columbo1 skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan så forstå ud fra den paragraf 3.8 du henviser til, at jeg ikke må komme med personlige holdninger her på siden

Vel må du da så, der er bestemte fora hvor du bare skal holde dine fordomme for dig selv. 

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 13 timer siden:

@Advarsel: Det første er vist noget med kommunikation. Hun kan ikke lide tungekys. Og som jeg skriver, så var hun vågen i perioder og bevidst om, hvad der foregik, uden at hun protesterede, så hvad der helt præcis ligger i det med, at hun ikke vil vækkes, kan jeg ikke sige. Men jeg ved, at det er fuldtud muligt at få en samtale med hende inden og sågår optage den som "samtykkedokumentation". Hun vil blot ikke have hele sit ansigt frem. Hendes mand forklarede, hvordan det virker. Jeg kan kun give dig ret i det med sovemedicin og alkohol, men det er parrets ønske. De arbejder begge i sundhedssektoren og ved forhåbentlig, hvad de gør.

Skrevet
Watanabe skrev, for 10 timer siden:

@Advarsel: Det første er vist noget med kommunikation. Hun kan ikke lide tungekys. Og som jeg skriver, så var hun vågen i perioder og bevidst om, hvad der foregik, uden at hun protesterede, så hvad der helt præcis ligger i det med, at hun ikke vil vækkes, kan jeg ikke sige. Men jeg ved, at det er fuldtud muligt at få en samtale med hende inden og sågår optage den som "samtykkedokumentation". Hun vil blot ikke have hele sit ansigt frem. Hendes mand forklarede, hvordan det virker. Jeg kan kun give dig ret i det med sovemedicin og alkohol, men det er parrets ønske. De arbejder begge i sundhedssektoren og ved forhåbentlig, hvad de gør.

Giver dig ret i dit svar. Hvis parret har sagt go for dig er det lige så godt som accept på vi dykker sex sammen. Holder man sig til deres setup kan jeg ikke se problemet.

Har set andre være høne fuld til fester/ swingers der ikke er helt klar over hvem de knepper og hvad er okey og ikke.

Tro mig at jeg ville føle mig mere trygt omkring deres setup en til et bunkpul komsammen. 

Skrevet
  • Author
Columbo1 skrev, den 7.8.2022 at 09:52:

Jeg har læst det hele. I min verden, så har det her har intet med leg at gøre.

@Columbo1, jeg vil komme dig lidt i møde. Måske vi skal kalde det et "grænsesøgende, seksuelt eksperiment" mere end en leg. Jeg ved, at parret har haft nogle aha-oplevelser, hvor den ene part var sovende, og at det er det, der har motiveret dem til at udforske det felt nærmere. Som Snehvides mand sagde: "Når man går ud over de vante grænser, så vil man før eller siden få en dårlig oplevelse, men hvis ikke man prøver det, så vil man aldrig vide, hvor grænserne går, eller hvad der gemmer sig derude". Det er lidt af det samme, som Søren Kierkegaard er citeret for:  "Mod er at turde tage et skridt, selvom du derved risikerer at miste balancen for en stund. At ikke turde tage det skridt er at miste livet".

Jeg har fulgt en anden tråd her på EroGuide omkring "Alt indenfor den 'hårde' verden" og har til til tider været dybt rystet. Hvordan kan mænd synes, det er spændende at binde og piske en kvinde, at knalde hende i røven, så hun vrider sig i smerte, hvordan kan det være spændende at dominere eller ydmyge et andet menneske seksuelt osv. Det er jo den slags, som MeToo bevægelsen er ude efter. Men omvendt, hvis jeg lukker øjnene og sætter mig i kvindens sted og forestilller mig, at dette er en leg, som jeg selv er gået ind på, hvor mænd "gør noget ved mig", som jeg ikke helt ved, hvad er,  og pirrer en masse sanser hos mig, så kan jeg godt følge nogen kvinder i, at det for dem er spændende. De skal bare have tillid til, at modparten ikke går for vidt. Igen noget med tillid og samtykke. Det vigtigste er, at begge parter har lyst til det, og så skal jeg ikke fordømme det. Samtykke. Og selvfølgelig er det oplagt at spørge, om det samtykke er til stede under legen, når den ene part har valgt at være halvt bedøvet (bevidstheden er bedøvet, men kroppen sanser og responderer), og har uddelegeret sin sikkerhed til en anden tilstedeværende (hendes mand). Et er samtykkelovens ånd - den er overholdt - men dens bogstav? Jeg ved det ikke, men løb en kalkuleret risiko, ligesom kvinder i årtusindevis har løbet en kalkuleret risiko ved at have sex med os mænd. Det var fuldstændig risikofrit for os. Nu ligger en del af riskovurderingen hos os mænd.  Det er en sund debat, som vi alle kan lære noget af.

Redigeret af Watanabe

Skrevet
Watanabe skrev, for 22 timer siden:

@Columbo1, jeg vil komme dig lidt i møde. Måske vi skal kalde det et "grænsesøgende, seksuelt eksperiment" mere end en leg. Jeg ved, at parret har haft nogle aha-oplevelser, hvor den ene part var sovende, og at det er det, der har motiveret dem til at udforske det felt nærmere. Som Snehvides mand sagde: "Når man går ud over de vante grænser, så vil man før eller siden få en dårlig oplevelse, men hvis ikke man prøver det, så vil man aldrig vide, hvor grænserne går, eller hvad der gemmer sig derude". Det er lidt af det samme, som Søren Kierkegaard er citeret for:  "Mod er at turde tage et skridt, selvom du derved risikerer at miste balancen for en stund. At ikke turde tage det skridt er at miste livet".

Jeg har fulgt en anden tråd her på EroGuide omkring "Alt indenfor den 'hårde' verden" og har til til tider været dybt rystet. Hvordan kan mænd synes, det er spændende at binde og piske en kvinde, at knalde hende i røven, så hun vrider sig i smerte, hvordan kan det være spændende at dominere eller ydmyge et andet menneske seksuelt osv. Det er jo den slags, som MeToo bevægelsen er ude efter. Men omvendt, hvis jeg lukker øjnene og sætter mig i kvindens sted og forestilller mig, at dette er en leg, som jeg selv er gået ind på, hvor mænd "gør noget ved mig", som jeg ikke helt ved, hvad er,  og pirrer en masse sanser hos mig, så kan jeg godt følge nogen kvinder i, at det for dem er spændende. De skal bare have tillid til, at modparten ikke går for vidt. Igen noget med tillid og samtykke. Det vigtigste er, at begge parter har lyst til det, og så skal jeg ikke fordømme det. Samtykke. Og selvfølgelig er det oplagt at spørge, om det samtykke er til stede under legen, når den ene part har valgt at være halvt bedøvet (bevidstheden er bedøvet, men kroppen sanser og responderer), og har uddelegeret sin sikkerhed til en anden tilstedeværende (hendes mand). Et er samtykkelovens ånd - den er overholdt - men dens bogstav? Jeg ved det ikke, men løb en kalkuleret risiko, ligesom kvinder i årtusindevis har løbet en kalkuleret risiko ved at have sex med os mænd. Det var fuldstændig risikofrit for os. Nu ligger en del af riskovurderingen hos os mænd.  Det er en sund debat, som vi alle kan lære noget af.

Jeg havde ellers besluttet mig for, at jeg var ude af denne anmeldelse.  Men når @Watanabe kommer med så sobert et svar, så synes jeg det fortjener et svar.:)

Du kalder det selv "grænsesøgende, seksuelt eksperiment", det synes jeg så er mere ''passende''. 

Den fornemmelse du selv beskriver du har haft i den anden tråd på Eroguide, er den samme jeg har nu. Jeg blev dybt rystet, da jeg læste din anmeldelse. Men jeg forstår sagtens, at du og andre gerne vil udfordre normen, og tilmed gå til grænsen eller lige frem overtræde den. Det kan nogle helt bestemt finde spændende og ophidsende.

Men jeg synes faktisk, at du kommer ind på mange interessante punkter, og du tilkendegiver vel ret beset også med din kommentar om en kalkuleret risiko, at du er gået meget lang i jagten på din ultimative seksuelle tilfredsstillelse. Vi er jo nok i en gråzone. Man kan siger, at der er noget utrolig smukt og rørende i, at en kvinde (Snehvide) viser hendes mand så stor tillid, at hun vil uddelegere hendes skæbne til ham. Men i sidste ende er det jo det enkelte individ der ved om, grænsen er blevet overtrådt. Og det er jo svært at sige fra, hvis man er i en halv bedøvet tilstand.

Men det vigtigste i denne sag er vel, at I alle tre tilsyneladende har haft en god oplevelse. Så kan du og andre i sidste ende total være ligeglad med, at jeg synes det er dybt forkasteligt. Men enig, debatten kan vi alle lære noget af. :)

Skrevet
Columbo1 skrev, for 8 timer siden:

Så kan du og andre i sidste ende total være ligeglad med, at jeg synes det er dybt forkasteligt

Og du bliver ved. Det var dog utroligt. Nu har jeg anmeldt.

Skrevet

Tilbage til anmeldelse. 

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.