Hop til indhold

Hvilke sexformer har du dyrket?

Hvilke former for sex har du prøvet? 126 medlemmer har stemt

1. 1. Hvilke former for sex har du prøvet

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

:-)

Redigeret af … And Justice for All

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 10 minutter siden:

Øhhh, man kan kun vælge 1 sexform :o

Har du da prøvet mere? 
…. Det er ændret, så prøv igen.

Skrevet

Vildt nok at jeg kun mangler tre, måske kun to krydser og kun en som jeg ikke decideret ønsker at opleve

Skrevet

Det blev kun 7 krydser, og jeg giver lige skylden til dem der melder sig til gangbangs uden at møde op så jeg står alene med pigen. 

En enkelt af tingene prøvede jeg for nyligt til en lille sammenkomst for EG brugere. 

Skrevet

Jeg mangler missionæren med tennissokker på og lyset slukket.Ellers er der tæt på at være fuld plade.

Skrevet

Hvornår er det "sex med eget køn" (går ud fra der menes med en person af samme køn, da jeg ret tit har sex med mit eget køn)? En der er opereret om fra mandekrop til kvindekrop, hvad tæller det som?

Redigeret af Advarsel

Skrevet

Anal er defineret til ham/hende... men ikke oral med slug, urin og fisting? 
Egentlig måske også bedre med "giver/modtager" bare sådan for ikke HELT så tydeligt antyde at kvinder måske helst ikke har stemmeret på EG ;) 
Homo- og biseksuelle aktiviteter af mulighederne er også ligesom skåret væk i formuleringen. 
Og så er dén flue vist også anal-fistet færdig for denne gang :wub:

Uanset hvad har jeg banko på fuld plade... i privat-sex og næsten også med købesex, pånær et par stykker. Så jeg har åbenbart aldrig gjort noget mod betaling som jeg ikke også har gjort uden betaling... det var et løfte jeg gav til mig selv højlydt før min første vagt på bordel for 100 år og en madpakke siden. Det havde jeg vist aldrig tænkt over igen hvis du ikke havde oprettet afstemningen. Så tak for det :) 
Det meste af det praktiserer jeg så ikke længere... Jeg er blevet mindre eksperimenterende med alderen, og gider kun det allerbedste.

@Advarsel 
Du skriver faktisk ret ofte noget jeg selv først tænker og så skriver, men sletter igen i min selv-censur af egne indlæg... du er modig(ere end mig) :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

Det meste af det praktiserer jeg så ikke længere... Jeg er blevet mindre eksperimenterende med alderen, og gider kun det allerbedste.

Ja, desværre en generel tendens og derfor jeg IKKE synes at sex bliver bedre med alderen. Hos mange kvinder forsvinder nysgerrigheden og lysten til at prøve egne og partneres grænser af med alderen (min opfattelse i hvert fald). De aller bedste oplevelser hos mig er nemlig “ah-ha” oplevelserne, de giver nye perspektiver til min seksualitet. Præcis som jeg også nyder nye smagsoplevelser, når jeg er ud at spise, fremfor velkendte serveringer hver eneste gang.

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 43 minutter siden:

Ja, desværre en generel tendens og derfor jeg IKKE synes at sex bliver bedre med alderen. Hos mange kvinder forsvinder nysgerrigheden og lysten til at prøve egne og partneres grænser af med alderen (min opfattelse i hvert fald). De aller bedste oplevelser hos mig er nemlig “ah-ha” oplevelserne, de giver nye perspektiver til min seksualitet.

Jeg er rørende enig! 
Min primære udfordring er dog at jeg nåede at prøve det hele på alt for kort tid i min iver :D 
Set i bakspejlet kunne jeg måske godt liiiiige ha' gemt et par eventyr til senere. 
Men det jeg så gør nu, er at knalde med unge mænd der endnu ikke har fyldt deres "bucket list"... så kan jeg snylte på deres ivrighed, "A-HA!" oplevelser, nyantændte gnister, åbenbaringer og være med første gang de prøver et eller andet... det er (for mig) egentlig lige så fedt. Måske endda bedre på nogle måder faktisk, i det jeg ad åre har fundet ud af at det der tænder mig allermest er at tænde ham... ja og lejlighedsvist hende.  
Så min lyst har ikke ændret sig, min nysgerrighed ej heller, men mit "epi-center" har flyttet sig udenfor grænsen for hvad jeg vil definere som mig og min seksualitet. 
Det er virkelig et hit! 

Men der er så også en hel del at vælge imellem blandt "det bedste" for mig. Der er da helt sikker et bredspektret udvalg. Der er da også masser af ting jeg stadig finpudser og forsøger at "tweake" lidt. Der er bare ikke rigtigt noget jeg ikke allerede har prøvet før. 
Lidt ligesom et barn der æder hele posen med fredags-slik på ti minutter, og så må man sidde dér og forsøge at charme sig til en af de mere moderat sukker-begejstrede møgungers lakridser og bolsjer sådan hen under aften og hele lørdagen :D 
Måske er det dét jeg skal til at svare når folk spørger mig "Hvad tænder du på?" - "Efterhånden mest andre folks bolsjer og lakridser" :P:wub: 

Ej nu blev jeg lækkersulten ;) 

PS: Jeg er positivt overrasket over at så mange har haft sex med eget køn, da jeg går ud fra at de fleste der har svaret er mænd. Det er stadig meget tabubelagt. Skønt!

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Hvor meget sex skal der til før man har haft sex med eget køn?

For en mand:

1) fået suttet pik af en anden mand

2) suttet en anden mands pik

3) blive kneppet i røven af en mand

4) kneppe en mand i røven

5) eller?

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 18 timer siden:

Måske er det dét jeg skal til at svare når folk spørger mig "Hvad tænder du på?" - "Efterhånden mest andre folks bolsjer og lakridser" :P:wub: 

Ej nu blev jeg lækkersulten ;) 

Der er vi helt på linje - men det kan være mere end svært at bestille på menu’en. Og langt de fleste gp’er har allerede pladen fuld. Men der har da været undtagelser - og de kan også være i de helt bløde kategorier :x

Og så tror jeg ikke man kan bruge besvarelserne i denne undersøge til at gange ud på hele den danske befolkning. Tvivler på at tæt på 100% har dyrket anal til hende, 45% har prøvet fisting og 30% har haft sex med sit eget køn. Mon ikke os brugere herinde er lidt mere seksuelt eksperimenterende end den gennemsnitlige Hr. og Fr. Nielsen.

Skrevet
SpankingSub skrev, den 8.8.2022 at 06:34:

Hvor meget sex skal der til før man har haft sex med eget køn?

For en mand:

1) fået suttet pik af en anden mand

2) suttet en anden mands pik

3) blive kneppet i røven af en mand

4) kneppe en mand i røven

5) eller?

Du definerer det selv. Jeg har også fået et håndjob af en ombygget thai, men var i tvivl om det, indtil jeg hørte stemmen og mærkede berøringerne. Jeg har ikke krydset den af som et ja, selvom der kunne argumenteres for et det er et ja.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.