Hop til indhold
mikkel15

Super besøg hos Domina Nahomy idag

Recommended Posts

Så kommer der lige en "frisk" anmeldelse af https://annoncelight.dk/showad/293301

TIDSPUNKT :

Idag lørdag kl 1700

Varighed og pris :

Hun kører med priser på 30 min og 60 min. Henholdsvis 800 og 1400.

Jeg synes ofte, at  30 min er for lidt og 60 er for meget, og da hun havde skrevet, at hun også modtog EUR, blev vi enige om 45 min for EUR150.

Sted :

Særdeles velkendt location i Horsens tæt på Horsens stadium og stort plejehjem.

Parcelhus som er mere eller mindre omdannet til et  slags bordel med flere værelser ned af en lang gang. Her stødte  jeg iøvrigt på en splitternøgen thai, da jeg blev vist ned til værelset (for enden af  gangen) af Nahomy

Stedet har gennem årene fået (mest) lidt halvdårlige anmeldelser.

Parkering :

Lige overfor huset ligger  et større plejehjem med masser af parkeringsmuligheder.

Vær OBS på at nogle er for beboere, mens andre er med 3 timers gæsteparkering. Vælg gæsteparkering eller kan du roligt regne med en  hilsen fra Q Park.

Nahomy :

Jeg vil skyde hende til at være primo 40. Rund, med fyldig røv og store bryster. Kønt ansigt med sort hår og super smil. Hun virker meget interesseret fra starten på  at det skal blive en go oplevelse, så det var fedt.

Seancen :

Af  med klunset og ud på et lille badeværelse, hvor Nahomy fars dillermand og boller godt og grundigt. Mundvand til hende og det hele "virker bare helt rigtigt" no stres eller lignende.

Inden vi starter går vi lige  mine ønsker igennem. Jeg har tidligere skrevet det til hende, men jeg  tror ikke at hun forstår voldsomt meget  engelsk, så vi tog den lige en gang til :

Soft choke med hænderne, spyt i mund, anale lege, altsammen til den lidt bløde side. Der er sgu ikke meget hardcore fetichist over undertegnede :mrgreen:. Red er stop og green er go.

Nahomy starter med at tager mig blidt men alligevel fast om halsen, beder mig åbne munden og lader lidt spyt falde ned i min mund. My bitch now siger hun, og så er vi ligesom igang.

Halsbånd på og ned på alle fire. Kiss my booth, hvorefter jeg kysser det bedste jeg har lært. Samtidig begynder hun ar bearbejde min røv med slag (blød/medium) med et eller andet redskab. Det gør nas men ikke for meget. Indimellem slagene kærtegner hun min røv med hendes negle. Op og ned over balderne, ned under bollerne og pikken som iøvrigt har  stået helt rank de seneste 10 minutter.

Det er en mega fed fornemmelse, dels at mærke slagene dels at mærke hendes negle som pirrer og kærtegner mine inderlår, balder, pik og boller :razz:

Dette står vel på i10-12 minutter og jeger sgu på nippet til at komme allerede.

Op på ryggeni sengen, hænderne bundet over mit hoved til sengen og blindfold.

Now, i´ll play with your ass  bitch, fuck you hard.

GULP  tænker jeg bare, ro på nu :ph34r:

Jeg mærker at hun sætter en kæde på minebrystvorter, og så trækker hun lidt i den. Lige tilpas meget til at det får mig til at gispe men ikke så meget at det gør for ondt. Jeg kan også mærke,  at hun binder min pik/nosser op (fik jeg bekræftet da blindfold kom af)

Derefter starter en seance på 20-25 minutter (tror jeg), hvor  hun skiftevis kæler for min pik og nosser, uddelerspyt til  mig mund og leger med min røv.

Først har jeg en  finger (eller 2) i røven og derefter kommer der en eller anden "snurrebasse" op i enden på mig. Stille og roligt føres den ind, mens hun kæler og kradser på minenosser og pik.

Det føles sindssygt lækkert, og jeg siger, at Now I´m coming,  hvorefter hun kommer op til mit ansigt, bider lidt i den ene øreflip og siger "I tell you, when to come slave".....

Ud med snurre dimmeren og jeg kan mærke, at nu kommer nummeret større. Men det er lige tilpas nydelse/smerte, at det hele passer sammen.

Nu løfter hun mine ben op, så  hun  rigtig kan støde i bund. Efter 3-5 minutter  stopper hun og siger Good slave boy, now I´ll make you come".

Pikken (eller hvad det var) ud af røven på mig, tilbage med snurre dimmeren, og så får jeg ellers verdens fedeste håndtrold med masser af kælen til nosserne, og blide lange strøg mend hun spiller min pik.

Der går sådan ca 15 sekunder, så skyder jeg kanonen af (ud over det hele tror jeg)....fuuuuck det var godt ,  og velfortjent hvis jeg selv skalskrive det :P:P

Af med mundbind, hænderne løsnes, og hun giver sig god tid med aftørring. Alting foregår stille og roligt og uden den der stressfaktor, at nu er kunden kommet, og så skal  han ud af døren,  hvor den næste iøvrigt står og venter.

Alt i alt en super lækker og fed oplevelse.  Hun får 8 ud af 10.

Ude igen efter 53 minutter.

Hilsen til brødrene fra Mikkel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...