Hop til indhold

Melinda i Glejbjerg

Featured Replies

Skrevet

Sidste weekend i min sommerferie og jeg synes jeg skulle give mig en gave for at nyde weekenden.

En gave skal altid gerne være god, så jeg ville give mig selv et besøg ved Melinda som i skrivende stund er i Glejbjerg.

https://annoncelight.dk/showad/278025

Jeg har besøgt Melinda et par gange før og hvergang har været en super dejlig oplevelse, så jeg havde ingen bekymringer med at bestille 45 min med tilkøb af kys.

Huset er beliggende ud til en gade, men man kan parkere bag huset, dog er indkørselen ret smal. Der er en bagdør, som jeg kom ind af efter at have sendt en SMS at nu var jeg kommet. 

Melinda lukkede hurtigt op i super pæn grøn kjole, som jeg fik lov til at hjælpe hende af med da vi kom ind på værelset.

Værelset er pænt stort og med en ganske OK stor seng og lidt hygge belysning.

Jeg havde igen en rigtig dejlig tid sammen med min favorit GP og gentagelsesfaren er 100%.

Hun er smuk, petit med pæne bryster og en dejlig flad mave og en dejlig teint.

Melinda giver bare en dejlig service og en god oplevelse samt er meget opmærksom på at kunden er godt tilpas.

Jeg skal bare bede jer om at passe godt på hende, så vi kan nyde hendes selskab længe endnu.

Næste uge er hun i Aalborg så I kan godt glæde jer i Nordjylland

Nok så vigtigt så er det pigen på billederne som åbner døren :-)

Redigeret af Ja-mand
Tilføj bemærkning vedr billeders rigtighed

Skrevet

Tja,, jeg besøgt hende d 31 juli... intet at råbe hurra for der,,, kedeligt, rutine, hurtigt ind og ud... gad ikke blive tiden ud...

Der er mange der roser hende, "men som hun selv sagde, hun havde en dårlig dag..." tja... det skal jeg da lige lov for....

Sted 0/10 skod sted

Sex 5/10 tja,, ringe

Blow 4/10 bad hende om at stoppe

GFE 2/10....

Skrevet

Jeg forstår simpelhen ikke, at Melinda ikke tager en dag fri, hvis hun føler hun har en dårlig dag....hun er jo ellers en populær pige. Gad vide hvorfor hun skal gennemføre disse off-dage...........jeg har desværre mine bange anelser for årsagen til dette:wacko: 

Havde faktisk tænkt på at køre forbi og besøge Melinda 2 timer med anal, men orker simpelthen ikke den lange køretur, hvis jeg får samme dårlige service som Matrix m.fl.

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår simpelhen ikke, at Melinda ikke tager en dag fri, hvis hun føler hun har en dårlig dag....hun er jo ellers en populær pige. Gad vide hvorfor hun skal gennemføre disse off-dage...........jeg har desværre mine bange anelser for årsagen til dette:wacko: 

Havde faktisk tænkt på at køre forbi og besøge Melinda 2 timer med anal, men orker simpelthen ikke den lange køretur, hvis jeg får samme dårlige service som Matrix m.fl.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du bor. 

Men til orientering hun er ikke i Glejbjerg mere men huserer i Ålborg. 

Skrevet
Ginne skrev, for 16 minutter siden:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du bor. 

Men til orientering hun er ikke i Glejbjerg mere men huserer i Ålborg. 

Ja, det så jeg, men tak for info alligevel, Ginne:).....skal en tur til Aarhus i næste uge og være et par dage med noget censorarbejde...havde tænkt at køre lidt nordpå, men er sgu meget i tvivl qua det bl.a. matrix beretter om Melinda....jeg selv er o'enseaner.

Skrevet
  • Author

Ærgerligt når man ikke får den forventede oplevelse, men jeg vælger at tro Melinda gør sit bedste hver gang. Hun er ikke en maskine, så selvfølgelig kan der være udsving fra dag til dag.

Jeg kan se hun følger med her på Eroguide (jeg går ud fra brugeren melinda23 er hende) og forestiller mig at hun er klar over gode anmeldelser giver flere gode kunder og alene af den grund ikke ønsker at gæster får en dårlig oplevelse som så giver en dårlig anmeldelse.

Jeg skal selv besøge hende igen i den kommende uge i Aalborg og jeg regner med at jeg får en ligeså god oplevelse som de andre gange. Jeg har ihvertfald billeder på nethinden som jeg gerne ser IRL igen :)

Jeg må indrømme jeg var hende "utro" i sidste uge og købte 1/2 time med en anden GP. ÆV BÆV for det. Der kommer jeg så ikke igen for det var sagtsusme ikke godt. Jeg sad i bilen bagefter og tænkte på nu skal jeg ikke besøge GP'er som ikke har en anmeldelse her på sitet mere.

Melinda er i mine øjne en lille perle som jeg nyder at besøge. Hun er virkelig, tilstedeværende med en god service og ikke mindst er hendes billeder retvisende, dog synes jeg hun er kønnere i virkeligheden.

@GIANT COCK Jeg håber du vil unde dig selv et besøg måske blot 30 min første gang for lige at se om du har det ligeså godt som mig bagefter.  Evt skriv til hende om dine forbehold inden mødet. Hun kommunikerer fint på engelsk, så du kan fint skrive med hende. 

Der er så mange udbydere af services at der må være noget for alle og ikke alle synes lige godt om alle udbydere. Jeg tænker der er noget kemi mellem 2 mennesker, selvom vi i denne relation er køber og sælger, som skal passe for at det bliver rigtigt godt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.