Hop til indhold

GP der modtager hele hånden

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Jeg er vild med at lade min næve trænge op i en skøn våd kusse. Kan i anbefale nogen af dejlige kvinder der modtager det?

Ligeledes det ultimative nemlig en næve i deres stramme bagerste hul?

Skrevet

Både Putte i Ahornsgade og Christina hos Purepassion kan godt tage imod en hånd (i hvert fald min), når det foregår blidt og tålmodigt. En gang for længe siden har jeg også nydt det med Vicki i Glostrup, og hun er vist også stadig aktiv.

Jeg synes også, det er sjovt og dejligt, men opfatter det nu ikke som at “trænge næven op i kussen”. Damen skal være parat. Slik hende længe først og gå forsigtigt frem. 

Redigeret af ekek

Skrevet

D'herrer, tak for jeres links, jeg vil finde frem til dem og lade min hånd gå på opdagelse i dem :-)

Putte overrasker mig, og dog så alligevel ikke. :-)  har leget med hende for år tilbage men fik ikke prøvet at lade min hånd komme op i hende.

Ja det er dejligt og frækt, og jeg ved godt at der skal fares varsomt frem :-) Men når det er sagt og hånden er oppe i hende så er det meeget frækt at knytte hånden og laden rotere oppe i hende, har haft stor succes med det.

Til et gangbang på Frberg for et års tid siden var der en grådig kvinde. Jeg fik flere og flere fingre op i hende og spurgte hviskende om hun kunne tage hele hånden. Hun hviskede jaa, jeg fik en handske på, smurte godt med glidecreme og gled nemt op i hende. Hun fik de voldsomste skrigende sprøjteorgasmer, såå frækt.

Efter flere gange knep med andre fyre satte jeg en ny handske på, kunne se hendes forventningsfulde øjne og endnu en gang fist så alt stod i et. Her var det igen jeg knyttede næven og hun gik amok.

Efter en pause ville jeg igen lege med hende, men hendes wingman sagde nej, men kunne se på hende at  hun godt ville igen.

Venter på de kommer tilbage og jeg har tiden når de er der.

Skrevet

Lidt erfaringsudveksling: aftaler du på forhånd med damen, at hun skal fistes? Det har jeg aldrig selv gjort og det har altså aldrig været planlagt. Men jeg har aldrig forsøgt det med en, der viste sig ikke at ville eller kunne (og det er altså ret sjældent situationen er opstået).

Skrevet

Privat er det som regel opstået spontant, men selvfølgelig ved gentagelser forventer vi som regel begge at der fistes

Nogle gange med GP er er det aftalt, andre gange som ovenfor op står det spontant

Skrevet

Der er et eller andet vulgært ved tanken om at have hele næven oppe. Men kunne egentlig godt tænke mig at prøve det. Synes odds for at det opstår spontant er ret små. Men hvis jeg aftaler det med én så ved dog heller ikke om jeg ville kunne koncentrere mig om så meget andet end planen om fisting… hvor meget ‘opvarmning’ skal der til? 

Skrevet

Jeg er aldrig mødt op hos en GP “for at fiste hende”, men jeg har en del gange været ude for, at efter at jeg har slikket hende i lang tid - hvilket jeg selv nyder - har kunnet fornemme, at hun var så våd og afslappet, at hun let tog imod først et par fingre og så hele hånden. Det er sjovt at have hånden begravet men det vigtigste er pigens respons. Jeg ville ikke selv nyde det, hvis det virkede som om pigen ikke gjorde det. 

Skrevet
AlfaN skrev, den 6.8.2022 at 10:13:

Det er desværre ikke mange jeg har mødt, der reelt kan tage hele hånden. 

men hende her kan:

https://annoncelight.dk/showad/319700

Har selv besøgt henne, og ja hun opfordre til at vil ha hele hånden, og sprøjter vildt :-) 

Skrevet
B-ande skrev, for 48 minutter siden:

Har selv besøgt henne, og ja hun opfordre til at vil ha hele hånden, og sprøjter vildt :-) 

Har ikke oplevet hende sprøjte. 
Til gengæld har jeg haft min hånd helt oppe i hende og min pik i hendes røv samtidig. 

Skrevet

Det er for mig ikke vulgært at have hånden oppe i kvinde, men den ekstase hun kan bringes i der tænder voldsomt.

Først opvarmningen slikke hende lege med fingrene måske lokke den første sprøjteorgasme ud af hende, flere fingre endnu flere fingre og vupti er hele hånden oppe i hende. En god glide creme kan ofte hjælpe.

Hvor meget opvarmning? Meget og så lidt til.

Medmindre du møder naturtalenterne. :-)

mødte en kvinde i en af klubberne i Kbh tilbød hende massage og mine vandrende hænder fandt en sjaskvåd kusse og mindre end 5 minutter efter vi var gået i gang var min hånd oppe i hende og udløste den ene sprøjtende orgasme efter den anden.

Skrevet
AlfaN skrev, for 14 timer siden:

Har ikke oplevet hende sprøjte. 
Til gengæld har jeg haft min hånd helt oppe i hende og min pik i hendes røv samtidig. 

Vauuuu ;-) hun hjalp selv til den gang. 

må snart ha et besøg igen :-) 

Skrevet
moden libertiner skrev, for 13 timer siden:

Det er for mig ikke vulgært at have hånden oppe i kvinde, men den ekstase hun kan bringes i der tænder voldsomt.

Først opvarmningen slikke hende lege med fingrene måske lokke den første sprøjteorgasme ud af hende, flere fingre endnu flere fingre og vupti er hele hånden oppe i hende. En god glide creme kan ofte hjælpe.

Hvor meget opvarmning? Meget og så lidt til.

Medmindre du møder naturtalenterne. :-)

mødte en kvinde i en af klubberne i Kbh tilbød hende massage og mine vandrende hænder fandt en sjaskvåd kusse og mindre end 5 minutter efter vi var gået i gang var min hånd oppe i hende og udløste den ene sprøjtende orgasme efter den anden.

Lækkert 

Skrevet

D'herrer

Har i dag besøgt Simone, linket som Alfa N gav mig.

Sååå frækt vilde sprøjt og tager HELE hånden med stor fornøjelse, hun er glat og våd fra start. Fantastiske store bløde naturlige følsomme bryster. Er blevet brystbarn igen ved at sutte på dem. Et par fingre bagi hende gjorde også lykke.

Tak for linket Alfa N jeg besøger hende igen snart. Håber jeg kan lokke hende til at pisse mig i munden også smf.

Skrevet

Jennifer Romantica tilbyder denne ydelse for en sum a 1000 kr. i tillæg til den tid du måtte have betalt for.

obs kun i vagina.

Kender ikke den nydelige dame og dyrker ikke den slags sysler, så jeg ved ikke hvor stor en håndværkernæve den ret lille dame kan håndtere i sine nedre regioner.

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica 

L

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.