Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Af praktiske årsager besøgte jeg i dag Lellingepigerne.

Ikke overraskende holder de til i Lellinge - og kun 500 meter fra motorvejsafkørslen - og det er jo dejligt praktisk. Dog absolut ikke diskret. Der er kun parkering foran huset - og det er lige ud til landevejen mellem Køge og Ringsted. Så ingen tvivl om at de lokale ved hvad ens ærinde er :?

Der var 3 piger i huset, da jeg ankom. Den ene lå og sov - og det er jo helt fair, når de har åbent 24 timer - døgnet rundt. Så ikke noget med tidsbestilling, man dukker bare op - og ringer på.

Ingen af de 3 piger jeg mødte matcher dem på billederne. 2 af dem var øst-piger og den sidste lidt mørkere og ældre. De 2 øst-piger var pæne, smilende og forholdsvis slanke. Begge stillede op i sexede lårkorte kjoler - uden trusser. Det kan jeg bare ikke stå for :-)

Jeg blev vist op på 1 sal til bollerum nr. 2. Gammelt hus - OK rent - og med et frisk håndklæde på sengen. Fik prislisten udleveret på A4 ark, der bl.a. nævnte dansk/fransk til 800 og græsk til 1.000. Blowjob med gummi 500 og uden til kr. 1.000,-

Jeg var bare i byen efter et blowjob - og det fik jeg. Det blev klaret af Yasmin på 15 minutter - effektivt og behageligt. Ikke meget snak. De taler ikke dansk og kun ganske lidt engelsk.

Konklusion: Ikke verdensklasse, men praktisk, sexet og effektivt mod stritører.

http://massage.side6.dk/exitinggirls

Skrevet

Passer billederne med virkeligheden du oplevede hos pigerne?

På Google map kan man se at det er et gult hus med en lille tilbygning uden "skrå" tag - der er to indgangsdøre, hvilke er den rigtige ? Skulle helst ikke ringe på hos nogen som ikke har nogen ydelser til salg ;-)

Skrevet

Mon ikke det er mulighed for parkering ved brugsen/kirken, og evt. syndsforladelse i kirken bagefter ;):lol::lol: :lol:

Skrevet
  • Author

Passer billederne med virkeligheden du oplevede hos pigerne?

På Google map kan man se at det er et gult hus med en lille tilbygning uden "skrå" tag - der er to indgangsdøre, hvilke er den rigtige ? Skulle helst ikke ringe på hos nogen som ikke har nogen ydelser til salg ;-)

Med hensyn til billederne er der ingen ligheder med de piger jeg mødte.

Ja - huset er gult og der står "indgang" med store bogstaver på døren. Op af en lille trappe. Mener det var til højre...

Skrevet

Lyder som en praktisk beliggenhed, hvis man bliver horny i bilkøen på motorvejen ;) god anmeldelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.