Hop til indhold

Esbjerg Smukexcotic

Featured Replies

Skrevet
Bull1958 skrev, for 17 timer siden:

har man penge kan man få hende

Måske mig der misforstår, men er det ikke sådan ved alle prostituerede?

Skrevet
  • Author
Kaspersen skrev, for 6 timer siden:

Måske mig der misforstår, men er det ikke sådan ved alle prostituerede?

jeg kender  mange som er virkelig liderlig

men man skal man kende dem

Skrevet

Tror vist Kaspersen har fat i noget her...naivitet kender ingen grænser. Piger i denne branche er kun liderlige så længe du åbner pungen. Hvis du kender så mange "ægte" liderlige piger burde du jo lave en lang liste til medlemmerne på dette forum. Sikke en masse penge og skuffelser man kan spare. Husk nu på, at disse søde piger kun er en illusion i den korte tid du besøger hende og er perfekte skuespillere, hvilket også kræves hvis de har 2-3-4-5-6-7-8-9-10 kunder hver dag. Når du er gået tager pigerne joggingtøj og sutsko på og er helt almindelige piger som bare vil tjene penge....(-;

Skrevet
  • Author
dentaknemmelige skrev, for 9 timer siden:

Tror vist Kaspersen har fat i noget her...naivitet kender ingen grænser. Piger i denne branche er kun liderlige så længe du åbner pungen. Hvis du kender så mange "ægte" liderlige piger burde du jo lave en lang liste til medlemmerne på dette forum. Sikke en masse penge og skuffelser man kan spare. Husk nu på, at disse søde piger kun er en illusion i den korte tid du besøger hende og er perfekte skuespillere, hvilket også kræves hvis de har 2-3-4-5-6-7-8-9-10 kunder hver dag. Når du er gået tager pigerne joggingtøj og sutsko på og er helt almindelige piger som bare vil tjene penge....(-;

Naivitet du for åbenbart ikke det du kommer efter hos pigerne 

for det første så må du ikke være attraktiv for pigerne eller du prøver at platte dig til en billiger pris 

helt ærlig hvorfor skulle vi udstille de piger som er guld for os og som opfører os ordentlige over for pigerne

Selvfølig tager pigerne jogging tøj på efter du har vel ikke slips på når du slapper af

Det kan godt være pigerne er en illusion i din verden men her kan jeg fortælle dig noget andet, jeg har været kærester med 2 

og det er ikke småting man lægger øre til

ved godt før i tiden at pigerne havde mange klienter

men idag er der kamp om dem

den gang jeg startede med at besøge glædes piger det er cirka 40 år siden

og jeg kan fortælle dig dengang var der ikke mange udlanske piger så ja der havde pigerne 10 + 

når man opfører sig ordentlig så kan man risikere at få gratis fisse og der mener jeg ikke på konen der hjemme :biggrin:

så drenge på med ja hatten :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.