Hop til indhold

Recommended Posts

Alle friske drenge 

Kris (se også nympho)

Chef, jeg er helt flad for der er en lille forslugen polsk myg der har suget alle de hvide blodlegemer ud af min krop. Og der er også noget andet, hun bed sig ligesom fast i mine lemmer så jeg ikke kunne se dem og så gurglede hun og sagde underlige lyde. Jeg tror jeg er blevet syg, chef

Kommer lige fra Kris på Amager og det var ubetaleligt. 

Jeg har ikke før prøvet at være med en 
GP hvor sexen og det vi havde sammen decideret føltes som at være med en kæreste, men sådan var det, selv om jeg er langt ældre end hun. Det virkede grangiveligt som om hun nød det lige så meget som jeg. Hun er skøn og fleksibel, ingen dikkedarer, bare vild sex med mig i førersædet, og hun kan sgu li’ det, det er jeg ikke i tvivl om. Fed fornemmelse at give den gas, kysse og kigge hende ind i øjnene imens.

Hun er ligefrem, fantastisk, ikke håndsky, åben og lækker, dejlig kysser, feminin, blid, modtagelig, kort sagt en skøn kvinde. Ikke petit, men lige tilpas. Det er hende på billederne, dejlige små ægte bryster. 

I følge hende var jeg den første og hun er her ca 14 dage endnu. 

Det er - som jeg ser det - længe siden der har været en GP i kbh i verdensklasse. Nu er der én igen (i min smag). 

Lidt rodet med whatsapp, som hun vist ikke rigtig er på, men hun svarer på almindelig sms.

the Bob 

Redigeret af Bobwhite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende har jeg kigget på…lyder som om man skulle booke et besøg :) 

Hvad med alderen…kan det virkelig passe at hun er 19 år?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk.

Efter Sony er rejst med mønt på lommen (ved ikke om hun kommer tilbage ?),...hmm... Kunne det tyde på at Kris kunne være svaret på ens bønner ?

Selvom prisen er på niveau med danske lysthuse, men hvis servicen er derefter.

"Light domination" .Er det fra mig eller Kris ?

De første 6 billeder er Kris' hår glat og næsten sort (Stylet?) og de resterende løst og rødhåret ?

Hvordan var frisuren da du var forbi ?

(Måske underligt spørgsmål..men... for mig lidt rart at vide..Man har vel sine fantasier? :P)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til Bob for anmeldelsen af Kris, og for at lede mig i retning af hende.

Jeg havde en fantastisk skøn oplevelse med hende i dag.

Hun er travl, så det var svært at få en tid, og hun havde problemer med sin telefon, så jeg frygtede at være blevet brændt af, da hun endelig svarede, og jeg havde givet op og sad i en bus på vej væk. Godt jeg fik kontakt og tog en bus tilbage.

Hun er virkelig skøn! Meget intense kys og dejlig øjenkontakt helt fra start. Det virkede som om hun nød at blive krammet, kysset, slikket og kælet og få lidt omsorg. Hun gav sig god tid, og hun virkede helt bevæget, da vi lå og krammede bagefter.

Det er det tætteste, man kan komme på ægte kærlighed for penge. Nøj hvor var det bare vidunderligt godt.

Pas godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 5.8.2022 at 22:11:

"Light domination" .Er det fra mig eller Kris Hvordan var frisuren da du var forbi ?

I mit tilfælde var det fra mig, og det var ikke specielt light, uhh. Ved ikke om hun går den anden vej, men det virkede ret naturligt for hende at tage imod. 

ikke noget jeg lagde voldsomt værke til, men snarest mørkebrunt, muligvis med et svagt rødt skær, men ikke noget jeg tænkte over :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, den 5.8.2022 at 15:56:

Alle friske drenge 

Kris (se også nympho)

Chef, jeg er helt flad for der er en lille forslugen polsk myg der har suget alle de hvide blodlegemer ud af min krop. Og der er også noget andet, hun bed sig ligesom fast i mine lemmer så jeg ikke kunne se dem og så gurglede hun og sagde underlige lyde. Jeg tror jeg er blevet syg, chef

Kommer lige fra Kris på Amager og det var ubetaleligt. 

Jeg har ikke før prøvet at være med en 
GP hvor sexen og det vi havde sammen decideret føltes som at være med en kæreste, men sådan var det, selv om jeg er langt ældre end hun. Det virkede grangiveligt som om hun nød det lige så meget som jeg. Hun er skøn og fleksibel, ingen dikkedarer, bare vild sex med mig i førersædet, og hun kan sgu li’ det, det er jeg ikke i tvivl om. Fed fornemmelse at give den gas, kysse og kigge hende ind i øjnene imens.

Hun er ligefrem, fantastisk, ikke håndsky, åben og lækker, dejlig kysser, feminin, blid, modtagelig, kort sagt en skøn kvinde. Ikke petit, men lige tilpas. Det er hende på billederne, dejlige små ægte bryster. 

I følge hende var jeg den første og hun er her ca 14 dage endnu. 

Det er - som jeg ser det - længe siden der har været en GP i kbh i verdensklasse. Nu er der én igen (i min smag). 

Lidt rodet med whatsapp, som hun vist ikke rigtig er på, men hun svarer på almindelig sms.

the Bob 

Er stedet diskret ! Særligt ved indgangen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en ganske almindelig trappeopgang på en ganske almindelig - ikke voldsomt befærdet -gade på Amager. Ingen butikker, kun beboelse. Der var vist også lidt grønt område tæt på  Jeg sad udenfor på en trappesten og funderede over livet i nogle minutter indtil hun var klar. Det rører ikke mig, men syntes sagtens man kunne sidde der uden at stikke specielt ud. Kunne vel også have parkeret og siddet i en bil, men nu var jeg på cykel. Ikke noget unaturligt i det i min bog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle besøge hende, hun var en sød pige som bare ikke levede op til annoncen desværre.  Hun ville ikke gi økoblow som hun ellers tilbyder I annoncen, så jeg gik igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterepete skrev, for 10 timer siden:

Hun ville ikke gi økoblow som hun ellers tilbyder I annoncen, så jeg gik igen. 

Der står tydeligt owo. Gruppen med 1100kr/30min pigerne plejer at være med økoblow. 

Kunne du betale ekstra eller ville hun bare ikke?

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterepete skrev, for 12 timer siden:

, så jeg gik igen. 

Kan du uddybe, for det lyder mærkeligt. Hvordan fandt du ud af hun ikke ville sutte uden? Nåede du at tage tøjet af?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen er det ikke fantatisk. Tænk engang der er sådan en stjerne her på vores Ø. 
Tak for informationen 

Jo det lidt dyrere og man ved jo ikke på forhånd om lidt dyrere er en god ide så det er fint nogen tog chancen. Der kan være langt i mellem man rammer en guldåre også selvom det er en smule dyrere men ud fra beskrivelse er der fuld valuta for pengene - SUPER. 
Synd man ikke er den buk man har været og kan give Los i en stiv time med denne skønhed - ak ja der var en gang.

// Amar Lover

PS : Det er ikke muligt at få sådan en ca lokation hvor hun opholder sig ?

Redigeret af Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo

Lyder sgu underligt. Jeg var der igår (mandag) der stod den på owo og cim, som iøvrigt blev udført til et 12-tal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm..Det er vel enten/eller for alle besøgende, hvis man gerne vil betale for det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jonea1959
Where2 skrev, den 8.8.2022 at 18:33:

Er stedet diskret ! Særligt ved indgangen? 

Meget langt citat for så kort spørgsmål - wtf...

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 13 timer siden:

Hmm..Det er vel enten/eller for alle besøgende, hvis man gerne vil betale for det ?

Det er inkl. i basisprisen, ikke en ekstra. Det har altså intet med sagen at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

til info. jeg havde en aftale med hende i går aftes men hun brændte mig og da jeg rykkede hende svarede hun ikke. enten er hun rejst hjem eller faldet i søvn. god søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...