lingo 130 Skrevet 5. August, 2022 Hej, er der nogen der har et par gode tips, om hvem man skal besøge, når der skal være anal og cof-cim includeret? Håber på lidt hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 5. August, 2022 (edited) Det kommer jo også rigtigt meget an på hvad du går efter i en GP, men June har virkelig leveret varen når jeg har besøgt hende. Redigeret 5. August, 2022 af BrandmandSam Stavefjel 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 5. August, 2022 Dokken skrev, for 23 minutter siden: Nataly Tak, hun er bestemt et emne, har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 5. August, 2022 Ja jeg har besøgt hende og hun er i mine øjne utroligt sød og meget servicemindet. Prøv at søg på hendes anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. August, 2022 (edited) Dokken skrev, 1 time siden: Nataly ..Så "+anal" er +1000 kr. ? Gad vide hvad en samlet pakke, med det som trådstarter drømmer om, koster ? Redigeret 5. August, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 5. August, 2022 ppd skrev, for 2 minutter siden: ..Så "+anal" er +1000 kr. ? Nej det tror jeg ikke. Jeg tog den store pakke med en time med det hele for 2000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. August, 2022 (edited) Dokken skrev, for 12 minutter siden: Nej det tror jeg ikke. Jeg tog den store pakke med en time med det hele for 2000 Tak. Nyttig viden og lyder som en fin pris Måske skal man lidt væk fra det indre København og længere ud i omegnskommunerne (her 2750) for at finde guldet, mht. Mega og Anal. Bare flere piger på klinik og privat kørte med "special offer" som her Nataly, så kunne de sikkert få flere igennem i et større dagligt flow. Redigeret 5. August, 2022 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 5. August, 2022 Ja det er en god ide med pakker. Specielt til den skarpe pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 6. August, 2022 Dokken skrev, for 14 timer siden: Ja jeg har besøgt hende og hun er i mine øjne utroligt sød og meget servicemindet. Prøv at søg på hendes anmeldelser. Bare en skam hun ikke er på i øjeblikket. Håber hun snart er på igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 8. August, 2022 Dokken skrev, den 5.8.2022 at 16:33: Ja jeg har besøgt hende og hun er i mine øjne utroligt sød og meget servicemindet. Prøv at søg på hendes anmeldelser. Hej Dokken, jeg vil høre om du kan fortælle lidt om stedet, er værelset mørkt og dunkelt, så man dårligt kan se skønheden, eller er det lyst? Er der andre piger på stedet? Hvordan er bade forholdene? Jeg har en tid, i nærmeste fremtid, og ser frem til at se hende på knæ, med røven i vejret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 8. August, 2022 Hejsa Jamen jeg synes det er et fint sted. Det er en privat lejlighed og det er kun hende der er der. Der er et værelse med en ret stor seng som var lidt mørkt da jeg var der, men hun spurgte mig om jeg ville have lidt mere lys. Så tror bare du skal sige til hende hvor meget lys du har lyst til at der skal være. Jeg fik et bad før og efter, men det er ikke noget stort bad, så der er ikke de bedste muligheder for at bade sammen hvis man er til det. Da jeg kom ud fra badet og skulle til at tage tøj på og komme videre, lå hun bare og slængede sig på sengen og smilte til mig. Jeg måtte lige gnide øjnene og knibe mig i armen for at sikre mig at det ikke var en drøm. Så lækker er hun. Du er heldig du har fået en aftale og du kan sagtens glæde dig. Hun er virkelig skøn :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 8. August, 2022 Dokken skrev, for 2 timer siden: Hejsa Jamen jeg synes det er et fint sted. Det er en privat lejlighed og det er kun hende der er der. Der er et værelse med en ret stor seng som var lidt mørkt da jeg var der, men hun spurgte mig om jeg ville have lidt mere lys. Så tror bare du skal sige til hende hvor meget lys du har lyst til at der skal være. Jeg fik et bad før og efter, men det er ikke noget stort bad, så der er ikke de bedste muligheder for at bade sammen hvis man er til det. Da jeg kom ud fra badet og skulle til at tage tøj på og komme videre, lå hun bare og slængede sig på sengen og smilte til mig. Jeg måtte lige gnide øjnene og knibe mig i armen for at sikre mig at det ikke var en drøm. Så lækker er hun. Du er heldig du har fået en aftale og du kan sagtens glæde dig. Hun er virkelig skøn Tak for svar jeg glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg