Saush 1 Skrevet 5. August, 2022 (edited) så.. jeg tog mig sammen idag og besøgte en gp.. hun var meget smuk, men jeg var meget stresset, så jeg kom efter 10-15 minutter og fik ikke så meget ud af det, bortset fra et blowjob.. som ellers var okay mit spørgsmål er vel mest, om det tæller.. eller om jeg stadig jomfru? Redigeret 5. August, 2022 af Saush Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 5. August, 2022 Ja, du er stadig jomfru. Du skal give glædespigen orgasme. Det ses tydeligt ved, at hun kigger irriteret på uret og mumler: "ja-ja-ja. Time is up, honey!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 5. August, 2022 (edited) Måske næste gang start med at kneppe frem for at blive blowet af GPeren fra starten af... så er du jomfru døbt og indtrådt i de voksnes sex rækker Redigeret 5. August, 2022 af Kim Madsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 5. August, 2022 Nu er jeg efterhånden gammel og min forståelse for forskellige begreber, særligt sexuelle og ift kønsidentitet mv., kan være over sidste salgsdato. Traditionelt er man jomfru indtil man har haft penetrations-sex - altså hvor manden har penis inde i kvindens vagina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saush 1 Skrevet 5. August, 2022 jeg tror du har ret.. jeg er stadig jomfru.. jeg kan godt se det. jeg er i 30erne nu.. jeg har det mildest talt ikke særlig godt med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg