Hop til indhold

Tønder festival

Featured Replies

Skrevet

Hvem skal man besøge i byen? Gode råd, erfaringer syv. Tages imod med kyshånd. 

Skrevet
Th3M3lt skrev, for 5 minutter siden:

Hvem skal man besøge i byen? Gode råd, erfaringer syv. Tages imod med kyshånd. 

Byen vrimler med Thai-steder, jeg tror det er den samme der står bag alle steder. Pigerne er i Tønder ganske kort tid, de fleste har tidligere arbejdet i Ungarn og Tjekkiet. Mit generelle indtryk er, at der ikke rigtigt er noget af god kvalitet at komme efter, hverken med hensyn til massage og tilkøb der til. Jeg ville spare pengene.

Skrevet
  • Author

Trist at høre. Håbede der var et fornuftigt sted i byen.

Skrevet
M50plus skrev, for 5 minutter siden:

Byen vrimler med Thai-steder, jeg tror det er den samme der står bag alle steder. Pigerne er i Tønder ganske kort tid, de fleste har tidligere arbejdet i Ungarn og Tjekkiet. Mit generelle indtryk er, at der ikke rigtigt er noget af god kvalitet at komme efter, hverken med hensyn til massage og tilkøb der til. Jeg ville spare pengene.

Nuvel Østergade 48 har jeg været rigtig mange gang de sidste år -og jeg kan ikke kommer i tanke om andet end måske 2 gange, hvor det var mindre godt -ud af 20-25 gang, hvor det var super og få gange faktisk fremragende;-) både massage delen og efterfølgende sex... Jeg kan ikke forstille mig det skulle være blevet så ringe nu. Det eneste udfordrende var prisen kunne svinge meget for det samme af den samme, de sidst gange jeg har været det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.