Hop til indhold

Første gang

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen

lidt pinligt spørgsmål, men synes i man burde sige det er ens første gang til glædespigen? Er bange for at blive afvist.

Skrevet
ABiggie skrev, for 10 minutter siden:

Hej allesammen

lidt pinligt spørgsmål, men synes i man burde sige det er ens første gang til glædespigen? Er bange for at blive afvist.

Du kan da rolige sige det... -Hvad er det værste det kan ske?

Skrevet

Her er en tråd der har lidt at byde på mht. nogenlunde samme emne :) 
Der findes i øvrigt flere tråde om det herinde.

@ABiggie Og JA!!!... Sig det!  Altså hvis det er din første gang overhovedet... er det blot din første gang hos en glædespige, så er det mindre vigtigt. Jeg ville dog stadig anbefale dig at sige det.
Det vil undre mig at du bliver afvist pga. uerfarenhed. Medmindre du er meget ung, og i så fald er det nok mere din alder end din erfaring der spiller ind for de fleste glædespigers vedkommende. 
Er det begge dele... så vent lidt ;) 

Her er noget om dét: 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Fint spørgsmål. Tænker din oplevelse vil blive bedre af, at du siger det. Måske vil det også afhænge lidt af hvilken glædespige du vælger. Ville nok i din situation vælge en erfaren dansk gp. Hvis hun nu (hvad jeg ikke tror) skulle afvise dig, ja så var hun jo ikke den rette for dig. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Fejl

Redigeret af jp

Skrevet

Det er aldrig forkert at være direkte åben omkring dette.

1 gang er chokende og mange er nervøs over ikke at leve op til at bolle rigtigt.

Lad glædespigerne køre løbet og nyde oplevelsen i fulde drag.

Måske hvis du er ærlig og ligefrem at du vil opleve nået helt unik med en glædespige som jeg gjorde.

Jeg fik det fedeste sex oplevelse ever hvorefter min betalte tid blev glemt og glædepigens veninde kom ind og legede med uden extra betaling da jeg den sidste kunde på dagen.

Derefter har jeg været solgt ...og nyder at elske med de smukke glædespiger jeg finder og tilbringer tid sammen med og lader mig komme ind hos dem og nyde deres kroppe og nogen deres histoire bag fasaden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.