Hop til indhold
HappyHippo

DEBORA LUKSUSBRUNETTE # KBH.V

Recommended Posts

Debora har været her før og nu er hun her igen :shock::shock::shock:

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=15886

gude lækker som altid og den frækkeste attitude der findes ( hvad jeg har mødt )

da jeg faldt over hendes annonce, var det bare et HAVE2C inden dagen var omme.

fik et hurtigt bad og så ellers ind til hende Debora i rummet som sad og ventede da jeg kom ind.

jeg var kun lige trådt ind, så begyndte hun langsomt at smide det sparsomme lingeri som bestod af selvsiddende strømper samt sort blonde trusse og bh.

efter min mening har hun en så fræk krop at den burde forbydes ( nej da, kun for andre end mig ) og hun fatter minus dansk og engelsk, men snakker spansk eller portugisisk, men det gør hun så frækt at det kribler helt ned i fusserne og så med de totalt lækre mandelbrune øjne.

jeg er bare solgt når jeg er i selskab med det kvindemenneske

hun er midt i tyverne og har en c-skål der er hjulpet på vej og en super guderøv både at se på og pille ved og hun har en lille sjov ting når hun giver Sfransk, som i selv må opleve.

hun er pivfræk hele tiden og det er som om der er et lille spil hele tiden med at få lov at kysse hende, mens hun ævler løs på hendes eget sprog med den frækkeste accent og doggystyle er for sindsygt med den røv foran sig - i guder et syn - havde jeg pengene til det boede jeg der fast når hun var i landet.

stedet er det samme som sidst tæt på Enghave plads med den sædvanlige med at få henvist en adr og blive bedt om at ringe op, så de kan se en og derefter gå til den modsatte side af vejen og til den rigtige adr.

jeg er nok stadig forblændet, men

hun får altså 9 ud af 10 og

stedet får 8 ud af 10

klart et besøg værd - igen og igen - KOOOOM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak HappyHippo din anmeldelse inspirerede mig nok til jeg tog et kig forbi Deobora efter en lidt skuffende Latino debut hos Evita for nogle uger siden. Stedet ligger ikke så langt derfra altså en lejl ved istedgade/enghave pl området.

Her min bedømmelse af herligheden: WOW!!!!!

Virkelig smuk latino brunette, lever helt op til billederne, sort hår, sortebrune utrolig flotte øjne, meget velskabt petite krop, flot røv, flotte bryster, øjenkontakt, nærvær, våde tungekys. Taler spansk med en charmerende brasiliansk portugisisk accent (kommer fra brasilien men bor i spanien). Er fantastisk til at holde øjenkontakt under hele sceancen. Jeg havde alvorlige problemer med at holde den fordi hun er så pisselækker, måtte lade den gå af efter ca. 10min, det sker ellers sjældent for Coolio her! Wow wow wow!

10 ud af 10 herfra hvis man drømmer om latinosex.

Hun er her til den 5. Nov fortalte hun. Behandl hende nu pænt. Sød, sexet, nærværende og pisse lækker latino!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok ok er lige kommet mig over den værste del af euforien (svævede vist derfra) og rykker hende ned på et 9 tal samme som Hyppo: Jo hun er pisselækker og overraskende nærværende ifht hvad jeg tidligere har prøvet af udenlandske piger.

Tog den hurtige 15min til 400 kr som hun så fik talt op til 500 hvis jeg ville have kys og flere positioner dansk. Tænkte ok gider ik en af de uengagerede så hun fik den plov og det var nok en god beslutning. Eneste kritikpunkt (-1 fra 10) er at hun skynder på mig et enkelt gang da jeg tydeligvis kæmper for at holde fontænen tilbage. Alligevel forbliver stemningen i top og fontænen gik af som en gejser :-). Og så er hendes tungekys lige lovlig våde med tungen hele vejen ind. For dem der kan lide det er det vel super, synes selv det var lige lidt for engageret.

Kommer jeg igen? Oh yes!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har netop afsluttet et besøg hos Debora, og husker udemærket, at jeg har besøgt hende for ca. et år siden, begge gange med meget stor fornøjelse. Hun er gudesmuk, en 10' i min verden. Fik den til kr. 700,- for 20 min., da det plejer at være nok. Dybe kys, skøn superfransk, og lidt analpirring, som jeg efterfølgende kan se, ikke er med i den bestilte menu, men det var sgu ok i så små doser, tror næsten hun kunne være sluppet af sted med hvad som helst....

Hendes engelsk er næsten lige så dårligt som mit portugisiske, men hvem gider også spilde tiden med snak i så smukt et selskab - alt var aftalt inden med telefonpigen, så vi vidste jo hvad der skulle ske.

Hun smutter hjem den 4/11....

Om jeg skal besøge hende igen? JA! Og det inden hun rejser hjem, ikke først næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan nikke genkendende til alt ovenstående.

Flot pige, super service, dybe kys, dejligt blow og så ævler hun løs. Megafræk hele tiden, lidt skuespil men godt skuespil. Hun holder øjenkontakt hele tiden og er meget bestemt med positioner og akten, uden at nægte dig noget.

Rent pænt sted med behagelig duft.

Tog 30 min for 800, og pga hendes pivfrække væremåde og udseende, kom jeg efter 20 min. Det blev sgu ikke noget med "så er vi også færdige" - hun sukkede et oprigtigt "øv" og bedte mig om en tur mere i manegen. Der måtte jeg takke nej, da jeg ikke forestillede mig at kunne få den op igen så hurtigt, istedet puttede hun sig ind og kyssede mig, og gav mig så en ordentlig gang massage over det hele. Uden at se på klokken er jeg rimelig sikker på at den massage varede 20 min også, og det var hun fandme god til. Professionelle massagetricks og dejlig afslappet krop efterfølgende.

Hun fik en hundred mere i drikkepenge og jeg fik både endnu et kys retur og et pivfrækt blink med øjnene og en lille bøn om at komme igen snart. Og det er der store sandsynligheder for!

Pigen:

Ansigt : 8/10 virkeligt flot, uden alt for meget makeup

Bryster : 7/10 Silikonen er lidt hård og som de fleste brasilianere er brystvorterne både store og ikke særlig markerede.

Krop : 7/10 Slank tajle, god røv - dog lidt for latina i min smag - dem der er til det vil nok score hende 10 her

Service : 10/10 den bedste service jeg har modtaget - mere GFE bliver det ikke, og frækkere kan det sgu heller ikke gøres med en fremmed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan godt ærge mig over at hun ikke er til græsk når hun nu får så flotte anmeldelser...

hun kunne være en sjov fornyelse i repetoiret men manglen på græsk.... øvs :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

sidst hun var her havde hun græsk på menuen, men hvorfor det ikke er på denne gang ved jeg ikke.

men hun er stadig at foretrækker frem for mange andre + ½ time kun koster fra 800 inkl. Superfransk.

sidste hun var her var det næsten ikke til at få tid, da hun er meget besøgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske nok fordi hendes numse er brugt alt for tit LOL.

Da jeg besøgte Valery da hun var i DK der holder til i Gentofte, sagde hun at hun var glad for

at jeg ikke ville ha' græsk, da hun dagen i forvejen måtte konstant ta imod græsk. Og som

hun sagde til mig, var hendes røv slidt og vi begge grinede.

Så ja, det kunne måske være grunden LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes du er lidt hår med dine karakter Mads1988.

Er glad for du ik var min klasselærer :-)

Jeg ville sige ansigt står til et 9 tal idet hun er absolut smuk.

Øjnene til 11 (ud af 10 ja de sprænger skalaen) idet det er ufattelig flotte rolige men aligevel enormt frække sexede sorte panter øjne der hele tiden følger dit blik.. Har aldrig oplevet noget lignende!

Kroppen er til et 9 tal, den er meget velskabt.

Brysterne er virkelig flotte men silikonen mærkes når man rører dem så de ender på et 7 tal.

Indlevelsen er til et 9 tal, suverænt men der er en lille smule skuespil over det, dog på den gode måde som jeg kun har oplevet det en gang før hos Ariana fra Sexyclub.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige taget afsted fra hende.

Det første jeg tænkte da hun kom ind i værelset vare "WOW"!

Hun er en vaske ægte cougar. Utrolig lækker med fantastiske former.

Hun har en forførende blid stemme, og kysser rigtig rigtig godt.

Jeg har besøgt en del piger gennem årene og har aldrig oplevet en der fik mine knæ til at ryste på den gode måde.

Hendes blow er "romantisk" og sexen er rigtig god.

Jeg er fuldt ud tilfreds da jeg er typen der går efter gfe. Og det fik jeg her med en lækker kvinde.

Stedet er rigtig flot. Det er slet ikke som de snaskede bordellet omkring.

Hun tager afsted næste fredag, og jeg har bestemt tænkt mig at besøge den skønhed før hun forlader Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige taget afsted fra hende.

Det første jeg tænkte da hun kom ind i værelset vare "WOW"!

Hun er en vaske ægte cougar. Utrolig lækker med fantastiske former.

Hun har en forførende blid stemme, og kysser rigtig rigtig godt.

Jeg har besøgt en del piger gennem årene og har aldrig oplevet en der fik mine knæ til at ryste på den gode måde.

Hendes blow er "romantisk" og sexen er rigtig god.

Jeg er fuldt ud tilfreds da jeg er typen der går efter gfe. Og det fik jeg her med en lækker kvinde.

Stedet er rigtig flot. Det er slet ikke som de snaskede bordellet omkring.

Hun tager afsted næste fredag, og jeg har bestemt tænkt mig at besøge den skønhed før hun forlader Danmark.

Linket i starten af strengen er ikke til hende Debora, men en Rachel, er det så hende du har besøgt ?

Ellers smid lige linket ind til hende du har besøgt ;-)

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Funky:

Der er laaaaaangt fra hende. Hende jeg besøgte idag er http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=15886

Hun hedder Rachel :-)

Kære Peter

Tak for din anmeldelse.

Det giver ikke så forfærdeligt meget mening at du anmelder Rachel i en tråd, der handler om Debora ... Næste gang vil jeg foreslå du starter en ny tråd om den du gerne vil anmelde.

Jeg gætter din fejl skyldes at du tror der kun må være en tråd om en given pige og så har du søgt i forum annoncens URL? Det er på alle måder uhensigtsmæssigt. Mange gange har en bagmand en annonce, hvor pigerne skifter, så en annonce-url betyder jo ikke at pigen er den samme. Andre gange kan gamle anmeldelser være helt uaktuelle, og en lang kæde af forældede oplysninger er efter min personlige mening ikke smart, før man når frem til det aktuelle. Så heller et link til en gammel tråd, eller bare som der står i det første indlæg her: hun har været her før. Så kan den nysgerrige selv søge.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

har også besøgt Rachel. vil bare sige om hende :rigtig smuk og sød, har nok passeret de 30 år, men fandens lækker stadigvæk. hun gav mig en rigtig GFE oplevelse og hvis du er til sensuelle piger går du ikke galt i byen med hende.

jeg kan lige som peter82 ikke få hænderne ned igen.  :mrgreen:  gør jer selv  en tjeneste og besøg  hende, for hun ER dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...