Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ligger i top på listen over viste profiler på nympho i denne uge, så mon ikke der har været et par stykker forbi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm...

Den meget rødhåret pige ser fin ud. Prisen er dog vel på samme niveau som på danske lysthuse..:huh:

Pigerne på Nympho ved efterhånden hvad de tager for fornøjelsen  at blive forkælet...

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iceman skrev, for 8 minutter siden:

Hvor kan du se hun er på top 10?

Led lidt rundt inde på siden

Del dette indlæg

Link til indlæg
niasset2000 skrev, for 5 minutter siden:

Hun starter først i morgen ;)

No, she told you that because her first night is reserved for the VIPs of this forum since a positive review from an influencer in this forum will make her trip here a financial success. 

I know the pimp who is helping her and he is very savvy. See this for context 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Colombiameme skrev, for 2 timer siden:

No, she told you that because her first night is reserved for the VIPs of this forum since a positive review from an influencer in this forum will make her trip here a financial success. 

I know the pimp who is helping her and he is very savvy.

I think you may be overestimating the "influence" of the "VIPs" of this forum a fair bit :lol:

Either that, or that pimp has spun one very convincing story! :P;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Colombiameme skrev, for 10 timer siden:

In the other tread you have called med VIP and influencer. Sadly I'm not, but I would REALLY like to be on that list, because the service I get from the girls I visit is mostly average to lousy. So please help me get on the VIP list.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 5 timer siden:

In the other tread you have called med VIP and influencer. Sadly I'm not, but I would REALLY like to be on that list, because the service I get from the girls I visit is mostly average to lousy. So please help me get on the VIP list.

Yep. I volunteer for that list too :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er 100% udokumenteret konspirationsteori og alle de her ordguirlander forekommer mig at være grebet direkte ud af luften. Og hvis i vil på på “listen” (om der da er en) så må i vel skrive nogle anmeldelser. Man kan starte med at læse min  for jeg har lige besøgt hende og hun er skøn. Mig bekendt er jeg ikke på nogen VIP liste, men jeg skriver gerne en anmeldelse af pigerne. 

I øvrigt tænker jeg at det at få en ordentlig behandling af pigerne starter med respekt og ordentlig behandling fra en selv…

bob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Colombiameme skrev, for 18 timer siden:

VIPs of this forum s

Jeg har været på dette forum helt fra starten. Jeg har aldrig hørt om en VIP liste af influencere. Det er da muligt at nogle piger har en sådan liste, men med det forhold de fleste glædespiger har til hinanden er det sgu ikke en de deler med hinanden :mrgreen:
Men der er da helt sikkert piger som har lister over de kunder de gerne vil se igen, når de kommer til landet igen. Jeg er selv på nogle sådanne lister og får en SMS når pigen er tilbage. Det gør mig ikke til VIP, blot til en kunde pigen gerne vil se igen. Sikkert fordi hun synes jeg er nem at have med at gøre og altid betaler den opgivne pris. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har været på dette forum helt fra starten. Jeg har aldrig hørt om en VIP liste af influencere. Det er da muligt at nogle piger har en sådan liste, men med det forhold de fleste glædespiger har til hinanden er det sgu ikke en de deler med hinanden :mrgreen:
Men der er da helt sikkert piger som har lister over de kunder de gerne vil se igen, når de kommer til landet igen. Jeg er selv på nogle sådanne lister og får en SMS når pigen er tilbage. Det gør mig ikke til VIP, blot til en kunde pigen gerne vil se igen. Sikkert fordi hun synes jeg er nem at have med at gøre og altid betaler den opgivne pris. 

Jeg har også været her længe. Jeg har heller ikke hørt om listen. MEN MEN MEN, det der bliver beskrevet i en anden tråd er jo en liste af "influencers" der ligger hos nogle bandemedlemmer. Disse "influencers" får så rabat (eller bedre service eller andet) for at anmelde. Og hvis det er troværdige anmeldelser, stiger omsætningen hos den pågældende pige, og derfor er det attraktivt for dem, at få besøg af disse anmeldere. Så bare fordi du og jeg (og sikkert mange andre) ikke er bekendt med en liste, betyder det jo ikke at den ikke eksisterer.

Edit: PS Skal lige have med, at mange på disse lister, ved sikkert ikke engang at de er på listen. De booker, møder op, får (exceptionel) god behandling, og skriver en anmeldelse, der betyder pigen har meget travlt de næste uger....

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Masterfelix000 skrev, for 6 timer siden:

Så skulle ham her være en influencer ? Bum, god anmeldelse…

Nogle havner tilsyneladende som ubevidste "influencere" hvor banden bagved sørger for at han får særlig opmærksomhed ved besøg hos enhver af bandens kvinder. Det kaster nogle gode anmeldelser af sig fra en pålidelig broder herinde. Alle er imidlertid ført bag lyset omend den velkendte/pålidelige broder får nogle fornøjelige besøg.

Ingen lyver. Ingen gør noget ulovligt (ud over at banden laver profilering på os alle). Men det underminerer imidlertid troværdigheden yderligere i dette forum, når sandfærdige beretninger fra pålidelige brødre i virkeligheden er opstillet sessioner udelukkende for at gøre ham til en god (og tilsyneladende ofte ubevidst) influencer.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/157559-latina-not-done/?do=findComment&comment=1430639

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AB455 skrev, for 8 timer siden:

Nogle havner tilsyneladende som ubevidste "influencere" hvor banden bagved sørger for at han får særlig opmærksomhed ved besøg hos enhver af bandens kvinder. Det kaster nogle gode anmeldelser af sig fra en pålidelig broder herinde. Alle er imidlertid ført bag lyset omend den velkendte/pålidelige broder får nogle fornøjelige besøg.

Ingen lyver. Ingen gør noget ulovligt (ud over at banden laver profilering på os alle). Men det underminerer imidlertid troværdigheden yderligere i dette forum, når sandfærdige beretninger fra pålidelige brødre i virkeligheden er opstillet sessioner udelukkende for at gøre ham til en god (og tilsyneladende ofte ubevidst) influencer.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/157559-latina-not-done/?do=findComment&comment=1430639

Så er der jo kun det lille problem tilbage at hvad du mener er god service ikke nødvendigvis er det samme for mig. Den påstand om ubeviste influencere og profiling giver jeg ikke meget for. Kan det ske. Ja. Sker det ofte NO F..... WAY.

Som jeg skrev tidligere. Hvis den liste med VIP og ubeviste influencer virkelig eksister, så vil jeg gerne vide hvordan jeg kommer på den. Trådstater i den anden tråd skrev godt nok at jeg var på den, men hvis man læser mine anmeldelser for de sidste par år, vil man opdage at de ikke er specielt positive for de piger jeg har besøgt. Jeg har med andre ord ikke fået en speciel god service, medmindre selvfølgelig at de piger jeg har besøgt levere en generelt super dårlig service, hvilket jeg dog tvivler på da de så ikke vil have mange genganger hvilket er der hvor de virkelig kan tjene penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...