Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/304989

Det vælter efterhånden med Thai-steder i Tønder, desværre er det ikke sådan at det automatisk giver en høj kvalitet, jeg er lige ved at sig tværtimod. faldt over  dette sted, ikke mindst grundet billederne i annoncen, men klog af skade og viden om, at der ikke altid er overenstemmelse mellem billeder og den virkelige verden, bad jeg om at få et billede pr sms. Det fik jeg, og kunne konstatere at det ikke var den samme skønhed som i annoncen, men trods alt en pæn pige. Jeg bookede en tid til massage, og til min overraskelse, var det så en helt tredie pige jeg mødte, hun var også en pæn pige. Stedet var noget køligt, og det var pigen også, det hele var meget mekanisk og skulle bare overståes i en fart. Massagen bestod af en indsmøring i tigerbalsam i rigelige mængder og efter et kort øjebliks massage, hvor hendes telefoner bimlede og bamlede, og hun skulle svare på sms'er undervejs, foreslog hun, at vi skulle nøjes med tyve minutters massage, til gengæld stod der så boom boom på menuen til samme pris. Jeg sagde ja til tilbuddet. hun gik straks i gang med at bearbejde lillemanden, og da han var klar til kondom, gik det ellers løs. hun red som var jeg en vild hest på savannen.det var forbudt at røre eller deltage, jeg skulle blot ligge der på ryggen med joy-sticket monteret oppe i hende, så skulle hun nok klare det. Og det var hun god til. Hun forstod at gøre alle de ting som kan få en mand til at komme. Da jeg var kommet, blev kalorius tørt hurtigt af, og så var den omgang slut. Der var gået præcis 25 minutter fra jeg kom til jeg gik. Alt i alt en kedelig mekanisk omgang på massagefabrikken, med en pæn pige i et koldt lokale..... Jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
M50plus skrev, for 55 minutter siden:

Ja, men jeg tro der er flere i Østergade i øjeblikket. 

-48?

Del dette indlæg

Link til indlæg

og deres annonce siger "b2b med pussy slide" og "kasap" - og selvom jeg tydelig sagde det var mit ønske, så var det intet af det i den tid jeg var der - og en sms til mutter, var svaret så kunne jeg kommer og få tilbud hos en anden pige - men nej tak, når de lover noget de alligevel ikke giver, så heller ingen gentagelse fra mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

I see...

Som tidligere var stedet med seriøs rimelig  god Thai massage , der er flyttet udenfor byen .

Nu er det århus banegård  , . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...