Hop til indhold

Privat diskret

Featured Replies

Skrevet

Der var før corona en dansk kvinde der annoncerede med oral i privaten, som jeg husker det blondine . 
Nogen der har kendskab til lignende i dag ? 

Skrevet

Det er efterhånden nogle år siden Slugeren var på banen, hun har trukket sig og lever et almindeligt liv nu.... :-( 

Skrevet

Kommer an på, hvad du mener med lignende. Der er et antal kvinder (2-3 eller flere?) der jævnligt annoncerer på annoncelight med et sluger-lignende koncept. De holder til i Mørkhøj, men er typemæssigt noget anderledes end hende i Nordsjælland (ældre i hvert fald). Har ikke været tiltrukket nok endnu selv, så jeg ved ikke hvor "privat" det foregår, hvis det spiller en rolle.

Én af dem: https://annoncelight.dk/profile/Spermpigen

Redigeret af Advarsel

Skrevet

Det var præcis den unge dame fra Nordsjælland jeg havde i tankerne . 

Skrevet
Advarsel skrev, for 21 timer siden:

Kommer an på, hvad du mener med lignende. Der er et antal kvinder (2-3 eller flere?) der jævnligt annoncerer på annoncelight med et sluger-lignende koncept. De holder til i Mørkhøj, men er typemæssigt noget anderledes end hende i Nordsjælland (ældre i hvert fald). Har ikke været tiltrukket nok endnu selv, så jeg ved ikke hvor "privat" det foregår, hvis det spiller en rolle.

Én af dem: https://annoncelight.dk/profile/Spermpigen

Hende der har jeg prøvet… 
Det bliver næppe til en gentagelse. 
Absolut ikke et diskret sted i en kælder under en bilsælger, hvor der også er et håndværksfirma med relativ stor aktivitet, da jeg var der…. 
Pigen var egentlig typemæssigt meget min type, lidt solbrun, silikone babser og flere gode ting…. Men det er simpelthen for mekanisk til mig. Prøvede desuden at kysse lidt på hende men har sjældent mødt én med så dårlig ånde…. Det kan selvfølgelig skyldes at hun får al den sæd i munden…. 
Hun slugte min ladning fint…. Men det var 900,- kr som bestemt kunne være brugt bedre….

Skrevet
Sleins skrev, den 4.8.2022 at 06:49:

Der var før corona en dansk kvinde der annoncerede med oral i privaten, som jeg husker det blondine . 
Nogen der har kendskab til lignende i dag ? 

Den lille røde, hvis hun stadig er aktiv. Hendes annonce er væk.

På samme adresse har der også været en anden, men om hun stadig er aktiv ved jeg heller ikke.

Måske andre er bedre opdateret?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.