Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ret fascineret over, at en thaikvinde kalder sig for "Jensine". Jeg håber ved Gud ikke, at hendes mand har opkaldt hende efter sin oldemor!

Undskyld mit sure opstød!

Skrevet

Hæ hæ :D så skiller hun sig ud fra mængden af Tina -  Pamela - Bibi - Nam Nam  etc :wub:

Butterfly ;)

Skrevet
Sportbilen skrev, for 14 timer siden:

Jeg svarede dig i den anden tråd inden nogen fik ondt i røven og bad om få det fjernet.

Som sagt, så var hun får 3-4 år siden i Taastrup. Dengang fik jeg en fræk B2B med blowjob og CIM. Hun er en lidt høj pige, med lidt former, men hun er fræk. 

Da hun var i Danmark sidst hed hun også noget andet, der var lidt mere frækt end Jensine :D

Skrevet

Jeg har været forbi Jensine et par gange. God oplevelse, fræk som Lars40 skriver. Serviceminded. Store bryster som bruges aktivt under B2B. Eneste suk er, at begge gange var der kun koldt vand i bruseren, og man har altså brug for et bad bagefter turen med Jensine:) Jensine skal besøges igen, men næste gang hos Dala skal jeg prøve den nye nye pige Pipo.

Skrevet
Sportbilen skrev, den 4.8.2022 at 05:17:

Jeg mener det var hende som jeg besøgte i Taastrup for nogen år siden, hvad hun der kan jeg simpelthen ikke huske, men hun kan klart anbefales. Husker hende som Thai/ Svensk, fræk, sød og lidt tosset :-)

Skrevet
Banditpåtur skrev, for 3 timer siden:

Jeg mener det var hende som jeg besøgte i Taastrup for nogen år siden, hvad hun der kan jeg simpelthen ikke huske, men hun kan klart anbefales. Husker hende som Thai/ Svensk, fræk, sød og lidt tosset :-)

Jeps, det er hende, har også glemt hvad hun hed dengang. Hun er fræk, flirtende og en dejlig pige 

Skrevet
  • Author
Lars40 skrev, for 1 time siden:

Jeps, det er hende, har også glemt hvad hun hed dengang. Hun er fræk, flirtende og en dejlig pige 

Låter trevligt, får pröva henne!

Hon har någon slags utstrålning som attraherar mig :wub:

1 - är att det inte verkar finnas varmvatten i brusern...:wacko:

Hoppas de har ordnat det innan jag kommer dit.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.