Hop til indhold

Dumt spørgsmål

Featured Replies

Skrevet

Hej er ny til det her og har lige et dumt spørgsmål, som jeg håber i kan svare på.

skal man selv medbringe kondom eller er det noget glædespigen sørger for?

Skrevet

Hvis man har et favoritmærke, kan man selv medbringe, men det er ikke sikkert gp'en går med til det. Nogle vil af sikkerhedsgrunde gerne have fuld kontrol over den del (det forstår jeg godt).

Spørgsmålet er ikke dumt, stil bare flere, hvis det er 

Skrevet
ABiggie skrev, for 3 timer siden:

Hej er ny til det her og har lige et dumt spørgsmål, som jeg håber i kan svare på.

skal man selv medbringe kondom eller er det noget glædespigen sørger for?

Velkommen til. Ikke et dumt spørgmål efter min mening og det helt rigtige sted at stille det. 

Skrevet

Hvis du har nogle du er ekstra glade for så tag dem med.. Pigerne kan altid selv sikre pakken ikke er brudt ved at tjekke om der er luft i pakken og om det kan presses ud:ph34r:.. Så man sikker på der ikke er stukket hul i hvilket er grunden til de fleste piger ikke ønsker at man anvender sit eget.. Hvis pigerne ikke ved det kan du jo informerer om at det er en god måde at tjekke på.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hvis du har nogle du er ekstra glade for så tag dem med.. Pigerne kan altid selv sikre pakken ikke er brudt ved at tjekke om der er luft i pakken og om det kan presses ud:ph34r:.. Så man sikker på der ikke er stukket hul i hvilket er grunden til de fleste piger ikke ønsker at man anvender sit eget.. Hvis pigerne ikke ved det kan du jo informerer om at det er en god måde at tjekke på.. 

Hvad i alverden skulle dog få folk til at bruge et kondom der er prikket hul i??

Kan til nøds forstå nogle kan ønske at gøre det uden kondom fordi det føles bedre, selv om jeg ikke forstår at de tør, jeg ville ikke engang besøge en pige der tilbyder det, men hvad skulle man kunne få ud af at bruge et kondom med hul i??

Har hørt om det i forhold hvor den ene part ønsker at blive gravid og den anden ikke gør, men ingen kan vel have et ønske om at forsøge at gøre en gp gravid??

Skrevet
Den lille buk skrev, for 3 minutter siden:

Hvad i alverden skulle dog få folk til at bruge et kondom der er prikket hul i??

Kan til nøds forstå nogle kan ønske at gøre det uden kondom fordi det føles bedre, selv om jeg ikke forstår at de tør, jeg ville ikke engang besøge en pige der tilbyder det, men hvad skulle man kunne få ud af at bruge et kondom med hul i??

Har hørt om det i forhold hvor den ene part ønsker at blive gravid og den anden ikke gør, men ingen kan vel have et ønske om at forsøge at gøre en gp gravid??

Det skal du ikke sige, lille buk. Mange slår hovedet totalt fra, og det kan være de har en "creampie" fantasi. Men jeg hører det bliver sværere at stikke af fra såden én :P

Skrevet
Den lille buk skrev, 1 time siden:

Det gør at kondomet nemmere sprænger.. Så de kan få sex uden.. Du skulle bare vide hvor ofte en gæst har prøvet at snige kondomet af under et besøg hos mig:ph34r:.. 

Skrevet
Den lille buk skrev, 1 time siden:

Folk har lyster, som andre synes er sære. Jeg kan også undre mig over at nogen gider filme kvinder, der går på toilettet. Men både det og at bruge et prikket kondom kan handle om at føle sig magtfuld over for den man gør til offer, fordi man krænker kvindens ret til selv at bestemme.

Lige med kondomer kan det også handle om, at kondomet let kan springe helt, og på den måde kan man prøve at snyde sig til at kneppe uden gummi.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Det gør at kondomet nemmere sprænger.. Så de kan få sex uden.. Du skulle bare vide hvor ofte en gæst har prøvet at snige kondomet af under et besøg hos mig:ph34r:.. 

Det tænder dig har du tidligere skrevet mindes jeg :P Selvom det er så uforskammet at prøve på det .

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Læse Æblemost reglementet af John Irving.

Hvis ikke jeg husker forkert så er der en som hygger sig med at prikke hul i kondomer

Skrevet

Min erfaring er at pigerne kun har standart størrelse kondomer, så hvis du er over gennemsnittet så medbring dine egne ellers får du problemer.

Skrevet
SpankingSub skrev, for 9 minutter siden:

Læse Æblemost reglementet af John Irving.

Hvis ikke jeg husker forkert så er der en som hygger sig med at prikke hul i kondomer

Jep :D eller rettere :-(

God bog. De burde læse den noget mere i USA, den kunne ikke være mere aktuelt.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Der er så meget man skal huske og tænke på, når man besøger gp :D. Det findes jo kondomer, der så nemt går i stykker. De er måske for gamle. Ups.. jamen jeg så det ikke <_<. Så må man måske løbe ned og hente en fortrydelsespille. Måske tror mange også, at pigen altid er på p piller. Skal lige sige, at det er sjældent jeg køber sex, det er som regel noget fransk og massage.

Redigeret af Jonze

Skrevet
Jonze skrev, for 3 timer siden:

Skal lige sige, at det er sjældent jeg køber sex, det er som regel noget fransk og massage.

Hello Bill ("I did not have sex with that woman") Clinton, and welcome to Eroguide. You can just write in English, most of us will respond anyway. 

(Jonze må være ham. Mig bekendt er han den eneste der legalt har påstået at BJ's (fransk), ikke er sex...)
:ph34r::P

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet
Francois skrev, for 6 timer siden:

Hello Bill ("I did not have sex with that woman") Clinton, and welcome to Eroguide. You can just write in English, most of us will respond anyway. 

(Jonze må være ham. Mig bekendt er han den eneste der legalt har påstået at BJ's (fransk), ikke er sex...)
:ph34r::P

/Francois

Altså Francois, dont blow my cover :D. Jeg mener faktisk det er meget normalt  på udenlandsk, at omtale samleje som sex og oralsex som noget andet eks. blowjob. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Jonze skrev, den 5.8.2022 at 08:07:

Altså Francois, dont blow my cover :D. Jeg mener faktisk det er meget normalt  på udenlandsk, at omtale samleje som sex og oralsex som noget andet eks. blowjob. 

I Japan er det kun vaginalt samleje som er sex, og prostitution er samtidig ulovligt. Det er derfor lidt spøjst at det er fuldt lovligt at sælge anal sex, blowjobs m.m., men ikke vaginal sex i Japan. Og ja. De Japanske GP'er er usandsynligt dårlige til at styre minime ind i det lovlige hul. De rammer stortset ALTID det ulovlige hul. :D

Redigeret af Gæst

Skrevet
nørden skrev, for 1 time siden:

I Japan er det kun vaginalt samleje som er sex, og prostitution er samtidig ulovligt. Det er derfor lidt spøjst at det er fuldt lovligt at sælge anal sex, blowjobs m.m., men ikke vaginal sex i Japan. Og ja. De Japanske GP'er er usandsynligt dårlige til at styre minime ind i det lovlige hul. De rammer stortset ALTID det ulovlige hul. :D

Det er jo noget sjovt noget. For mange år siden fik jeg at vide, at thaier ikke synes HJ er sex. Det havde jeg svært ved at forstå, det er jo "seksuelt" :D

Mange gange så skriver de østeuropæiske, at sex er kun med kondom, men de tilbyder fransk uden kondom.

Redigeret af Jonze

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.