makinov 0 Skrevet 24. Oktober, 2013 Kan nogle være behjælpelig med priser på disse to steder; står intet på deres sider. Mange tak, M. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3549 Skrevet 24. Oktober, 2013 Nu er det en del tid siden jeg besøgte Mon cherie, men der var det standard danske klinik priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Oktober, 2013 Kan nogle være behjælpelig med priser på disse to steder; står intet på deres sider. Mange tak, M. Du må endelig ikke betragte mit svar som arrogant, men en mail eller opringning til klinikken, er den beste måde at få nøjagtige oplysninger på. Hvis du er en flink mand, kunne du efterfølgende delagtiggøre os andre i din nyerhvervede viden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 24. Oktober, 2013 Du må endelig ikke betragte mit svar som arrogant, men en mail eller opringning til klinikken, er den beste måde at få nøjagtige oplysninger på. Hvis du er en flink mand, kunne du efterfølgende delagtiggøre os andre i din nyerhvervede viden. Trepkasgade: De har ikke andet end en telefonsvarer, enkelte piger deres egen Som "ny" er det svært at komme igennem Jeg har besøgt dem for en del år siden, der var det modne piger med rimelige priser, jeg var nok lidt stamkunde hos enkelte af pigerne, jeg mener jeg gav 1.000 for masser af tid, men det var nok officielt kun en time. Gensidig fransk kostede 600, mener jeg Håber det hjælper VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg