Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle

Var forleden en tur forbi Odense for at besøge https://annoncelight.dk/showad/341654 og det fortrød jeg på ingen måde. Jeg havde lyst til en god gang sex, med en kvinde med dejlige, store bryster og tænkte, hvorfor ikke, da jeg så hendes annonce fik en time til 1600 kr.

Det var dejligt og sexet. Natty er ung og slank, måske i starten af 30erne, og smukkere end jeg lige havde regnet med, vi startede med et dejligt og med dybt blowjob hvor hun også nussede bollerne, god øjenkontakt, sex var med de sædvanlige stillinger, hun har store, dejlige bløde bryster og det var fantastisk at lege med dem. Dem er hun bestemt ikke nærig med :) der gik ikke lang tid så gik kanonen, og så lå vi bare og talte sammen, hvor jeg fik lov til og massere og kramme hendes bryster, synes der er mange der bare vil hurtig af med en efter man er kommet. 

Anbefaling herfra, kommer bestemt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var også lige forbi natty i dag -- men skulle have 2 x cum (jeg gav 2200 dkk med tips osv -- men det var sikkert mere end nødvendig) 

og btw...100% ægte store bryster (hun siger at det er fordi hun drak Herbalife lol)

pros
- god blowjob
- fantastisk doggy
- perfekte anime patter 
- gode lyde (stønner osv)
- positiv indstilling

cons
- ikke verdens bedste kysser (det er næsten komisk!)
- tror ikke hun kan lige 69 (eller generalt at give hende orgasme) 

hun nævnte at hun skal være i odense de næste 3 måneder...skal nok besøge hende igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende tidligere, og hun er rigtig flot og ligner billeder på en prik, med dejlige bryster.

har kun været forbi en gang, da jeg ikke var oppe og ringe over behandlingen

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i sidste uge. Havde kikket en del på hende fra tidligere da hun var i Odense/Korup, men aldrig fået taget mig sammen til at besøge hende, så nu skulle det være. Hun er ikke så god til engelsk, men booking gik dog rimeligt smertefrit. Hun har i sandhen et vildt blændende smil - måske det flotteste jeg har set ever! Hun er en rigtig køn pige med en fin figur, og helt identisk med billederne i annoncen.

Aftalte 30 min. fuld pakke. Først massage med olie på ryg, balder og baglår - til den blide side. Men det bad jeg også om. Hun pirrer rigtig dejlig og jeg kom hurtigt i hopla. Derefter lidt Body2body hvor hun gled frem og tilbage med sit underliv mod mine balder -- dejligt frækt. Turn-arround og fokus blev straks rettet mod den halvstive, som blev meget stiv under hendes meget kyndige behandling med hånd og mund. Kæft hun sutter rigtig frækt og med fuld øjenkontakt. Så på med ét af de røde kondomer, som jeg dog hader (kan bedst li' de naturelle). Hende ned på ryggen mens hun bad mig om at penetrerer hende. Efter nogle minutter i missionærstillingen, trak jeg mig ud og smed mig på ryggen og bad hende ride mig. Den var hun med på og hun satte sig op i cowgirl, og lod den helt glatte fisse glide ned over min stive pik. Og så blev der ellers reddet igennem - igen med fuld øjenkontakt. Det kunne jeg ikke holde til ret længe og måtte overgive mig ret hurtigt.

Det var et rimelig godt besøg, så jeg kommer helt sikkert igen inden længe. Jeg syns hun er ret fræk at bolle med, og bemærkede da også hun stønnede de rigtige steder, men ikke overdrevent.

Flot fræk pige...

God sex...

Godt sted i byen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan hilse og sige hun er en virkelig hardcore domina... 

Har været forbi nogle gange hos hende og fået tæsk, og det gør hun til A+++

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...