postmand 525 Skrevet 24. Oktober, 2013 Er der mulighed for at annonceringsforummet for piger bliver opdelt i fx Jylland, Fyn, Sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ægte str. 80 JJ 8 Skrevet 25. November, 2013 Ja jeg kan heller ikke finde det... Har du fundet ud af hvordan man gør ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 7. December, 2013 Er der mulighed for at annonceringsforummet for piger bliver opdelt i fx Jylland, Fyn, Sjælland? Ville det ikke være lidt overkill? Der er i snit to-tre annoncer om dagen, nogle dage måske en håndfuld. Og i modsætning til Efterlysningsforum, er pigerne faktisk overvejende gode til at skrive enten geografisk område eller kliniknavn allerede i overskriften. Mvh, /Gina. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ægte str. 80 JJ 8 Skrevet 13. December, 2013 Ja det ville hjælpe en del... Men vi kan vist bare ikke få det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 13. December, 2013 Ville det ikke være lidt overkill? Der er i snit to-tre annoncer om dagen, nogle dage måske en håndfuld. Og i modsætning til Efterlysningsforum, er pigerne faktisk overvejende gode til at skrive enten geografisk område eller kliniknavn allerede i overskriften. Mvh, /Gina. Som Gina så rigtigt skriver, ville det vist være gråspurve og kanoner om igen. Men skulle udviklingen gå i en retning, hvor man med rimelighed kan konstatere et oprigtigt behov, så er jeg sikker på, at Admin vil være lydhør. Set fra min hængekøje har vi faktisk også rigeligt med trådflytninger allerede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. December, 2013 Ville det ikke være lidt overkill? Der er i snit to-tre annoncer om dagen, nogle dage måske en håndfuld. Og i modsætning til Efterlysningsforum, er pigerne faktisk overvejende gode til at skrive enten geografisk område eller kliniknavn allerede i overskriften. Mvh, /Gina. I piger er sÅÅ dyyyygtige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg