Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/347829

petite luna,    Ja ved godt hun ikke er thai, men dog asiatisk .

Og ja, hun annoncerer ikke med massage men det kan hun faktisk også give ok,  ja hun er også selv glad for at få massage ,det kan man godt tænde hende på ;).

Havde aftalt 45 min og det brugte vi ca også.   Hun virkede lidt tøse pjattet da jeg kom ,nok for at bryde isen så det var ok, hurtigt ud i bad og ind igen til et ok værelse med dejligt spejl på vægen og til min glæde ingen musik, skal ofte bede om at få skruet ned andre steder.....    nå efter lidt stående kæleri for lige at hilse på hinandens kroppe gik hun på knæ :P,  og ja det gør hun kanon godt altså blowjob ,både følt , vådt og dybt og man har fornemmelsen for at det kan hun godt lide, herligt.   så syntes jeg hun skulle varmes op og bad hende lægge sig på knæ som til doggi så fik hun en lægger omgang massage fra denne vinkel og det virkede efter hensigten ;).  så om på ryggen og fingerspil til hende mænds hun guffede løs..... så var vi begge varmet op, her blev der så prøvet diverse stillinger som blev nydt højlydt , er rimelig sikker på det var ægte, jeg blev i hvert fald i troen.  afsluttede i ansigt til ansigt med hendes ben helt op på skulderne så der var fri adgang til fulde stød..... så ku den gamle sku ikke mere , men hun holdt fast lidt endnu, jo hun er sørme god .

så måtte jeg ned og hvile lidt og spurgte om hun ville give massage på ryg og skuldre og det gjorde hun vældig fint.

Så en rigtig fin dag og min anbefaling herfra ,tak for den tur Luna <3.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 7 timer siden:

Tak for god anmeldelse. Bor hun i Mosegårdsvej?

Hvis det ikke står i annoncen må det ikke oplyses her. Omvendt - står det i annoncen er der ingen grund til at oplyse det her. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Executor skrev, 1 time siden:

Er det så den samme som tidligere kaldte sig Luna som nu er i Værløse som Sofia?

Hende der er anmeldt i dette opslag er ikke samme person som nu er i annoncen... de har skiftet pige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...