Hop til indhold
Supermayn

Bangkok/Pattaya - August 2022

Recommended Posts

Så er det sgu tid igen. Jeg tager 14 dage i vidunderlige Thailand her i August, og er (som altid) klar på en øl om andre mongers skulle være tilstede i landet samtidig. Jeg bruger de første 3-4 dage i Bangkok, og tager derefter til Pattaya.

Er der nogen der har forslag til hoteller i Pattaya som de ved er guestfriendly? Gerne som både har altan og et fornuftigt fitness lokale? Det kunne også bare være et hotel med altan, der ligger tæt på et fitness center egentligt. Det er rart at kunne være aktiv på flere end én måde når man nu er der ;-)

Jeg ved jeg kan skrive til hotellerne og spørge, og næsten alle hoteller i Pattaya tager vel i mod gæster tænker jeg, men hvis der er et par gode forslag her på siden, så modtages de med kyshånd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver da lækkert, overvejer selv en tur til oktober. Sidst jeg var dernede boede jeg på noget der hed Pattaya Blue sky. Perfekt location efter min mening, fine værelser med balkon, dog ikke den bedste udsigt men det billigt, ligger godt, lige en gade fra soi 6 ;), de har lækker rooftop pool og er guestfriendly. Klart en anbefaling, ved dog ikke med fitness, havde rigelig med lagen gymnastik !

edit : Kan se de har et mindre fitness rum på hotellet på Google maps! Og den location er bare perfekt, lige midt imellem Beach Road og 2nd Road, så der er aldrig langt til eller fra en baht bus

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den 3.8.2022 at 18:06:

Så er det sgu tid igen. Jeg tager 14 dage i vidunderlige Thailand her i August, og er (som altid) klar på en øl om andre mongers skulle være tilstede i landet samtidig. Jeg bruger de første 3-4 dage i Bangkok, og tager derefter til Pattaya.

 

Fedt. God tur

Skal selv afsted sidst i september på min første tur. Kunne ellers have været hyggeligt med en øl.:)

Har du et Hotel i Bangkok som du kan anbefale?  Og om man har mulighed for at stille sin kuffert, da jeg ankommer tidligt om morgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads73 skrev, for 10 minutter siden:

Fedt. God tur

Skal selv afsted sidst i september på min første tur. Kunne ellers have været hyggeligt med en øl.:)

Har du et Hotel i Bangkok som du kan anbefale?  Og om man har mulighed for at stille sin kuffert, da jeg ankommer tidligt om morgen. 

Rigtig god tur.

Jeg har brugt Adelphi Suites Sukhumvit. Lejlighedshotel, guestfriendly, godt fitness, og gåafstand til Nana Plaza / Soi cowboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...