Hop til indhold

Recommended Posts

Har været på besøg hos Nati

https://annoncelight.dk/showad/348507

Jeg skulle bare ha et blowjob, hvilket hun klarede til topkarakter. Der er også en række andre godter på programmet,- men det må være en anden gang.

Stedet er det kendte på Kochsgade hvor man ikke bryder sig om at stå for længe,- men på den anden side kan de sure, og sikkert misundelige,- gå ad H.....

Nati har været her før og hendes søde væsen har ikke ændret sig selvom hun lige pt er lidt "større". Hvis hun kommer igen er jeg klar på en tur mere og det kan jo nåes endnu i denne omgang, hvis jeg skynder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bracetrain

For at være helt ærlig, så lagde jeg ikke mærke til om hun havde bøjle,- det hun havde gang i, med mit underliv, var simpelthen for godt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KongDong skrev, 1 time siden:

Hej Bracetrain

For at være helt ærlig, så lagde jeg ikke mærke til om hun havde bøjle,- det hun havde gang i, med mit underliv, var simpelthen for godt.

 

 

KongDong skrev, for 22 timer siden:

Har været på besøg hos Nati

https://annoncelight.dk/showad/348507

Jeg skulle bare ha et blowjob, hvilket hun klarede til topkarakter. Der er også en række andre godter på programmet,- men det må være en anden gang.

Stedet er det kendte på Kochsgade hvor man ikke bryder sig om at stå for længe,- men på den anden side kan de sure, og sikkert misundelige,- gå ad H.....

Nati har været her før og hendes søde væsen har ikke ændret sig selvom hun lige pt er lidt "større". Hvis hun kommer igen er jeg klar på en tur mere og det kan jo nåes endnu i denne omgang, hvis jeg skynder mig.

Kan se det er hendes sidste dag, ved du hvor hun så tager hen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
KongDong skrev, for 6 minutter siden:

Desværre ikke, jeg spurgte ikke,- men hun har jo været her før, så måske hun kommer igen når hun har haft lidt barselsferie.

Kan være hun arbejde et andet sted inden hun skal på barsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke andet at gøre end holde øje, måske hun tar den store tur rundt i landet, så der er lidt penge på bogen til at holde fri for :D

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinjo skrev, for 23 minutter siden:

Kan være hun arbejde et andet sted inden hun skal på barsel.

Prøv at skrive eller ringe til hende, mon ikke hun så fortæller hvor hun er fra i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...