Hop til indhold

Cattleya - Mine ben ryster!

Featured Replies

Skrevet

Jeg valgte at tilbringe 45 minutters i Cattleya vidunderlige selskab, hvilket jeg bestemt ikke fortryder. Ved første indtryk ser jeg en kvinde med de smukkeste mørke brune øjne, slank krop og perfekte små bryster. Jeg tænker inde mig selv: “Hun er lækker, rigtig lækker. Er det her virkeligt. Drømmer jeg?” 

Hun siger, at jeg skal smide tøjet og hvorfor jeg ikke gør det med det samme, skyldes nok min hjerne har fået en nedsmeltning over det jeg ser. Men jeg står pludselig uden tøj på kroppen og så ligger vi sengen sammen. 

Hvad der skete mellem os, vil jeg gerne holde privat. Det eneste jeg vil sige er, at det var så vildt, at mine ben rystede på vej ned af trapperne. 

Cattleya er ikke kun smuk udenpå. Hendes personlighed er jeg helt vildt med, fordi jeg med det samme kunne mærke, at hun hviler i sig selv, men også fordi at hun er snaksaglig og hendes humor er fantastisk. 

Cattleya er noget helt specielt, pas på hende.  

https://annoncelight.dk/showad/348234

Skrevet

Yes, hun er en stjerne!

Skrevet

Jeg besøgte hende i sidste uge i holsted

havde sagt 1 time men endte med jeg tog 2 timer sammen med skønheden :-)

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, 1 time siden:

Hvor er vi ca. i Århus C?

Langenæs

Skrevet

Hun er altså super dejlig, kun mærke fra start til slut at hun gerne vil gøre mig glad, er glad for at hun ikke har pumet hendes pattet op med plastik, og håber aldrig hun gør det, hendes krop er virkelig dejlig, så her fik jeg en sød kvinde med en sexet krop 

Skrevet
  • Author
sexes skrev, den 5.8.2022 at 00:40:

Hun er altså super dejlig, kun mærke fra start til slut at hun gerne vil gøre mig glad, er glad for at hun ikke har pumet hendes pattet op med plastik, og håber aldrig hun gør det, hendes krop er virkelig dejlig, så her fik jeg en sød kvinde med en sexet krop 

Jeg er helt enig. Hendes krop er fantastisk! Fra tå til yderste hårspids, men jeg er mest vild med hendes ansigt og personlighed. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.