Hop til indhold
The Rider

Ndr.Fasanvej 230, københavn

Recommended Posts

Syntes jeg har læst indlæg om denne adresse men kan ikke finde noger

OD har den heller ikke med i sin liste.

Er der nogen der kan fortælle om hvad det er for et sted.

Jeg har fundet noget der hedder Natha yoga therapy center som tilbyder massage

men har aldrig stødt på det navn før

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Rider

Prøv at Google Natha. Du vil blive overrasket.

Natha har et stort center i Kbh, hvor de tilbyder stort set alt inden for yoga, og tilstødende emner.

De driver også Tantra Templet, som er en af deres pengemaskiner. Desuden tilbyder de en del kurser relateret til yoga, og får tilskud hertil via loven om fritidsundervisning osv.

Der var en sag oppe i dagspressen i 2012, vedrørende disse tilskud, som ikke blev brugt helt efter tankerne bag loven. Kan ikke huske hvordan den endte.

Vi der har benyttet Tantra Templet, som kunder der kommer ind fra gaden, har haft en fin oplevelse, med en smuk ung pige der lader sin næsten nøgne krop massere din nøgne ditto. Seancen indeholder ikke på nogen måde intime takter. Der er andre der har haft et givende kursus forløb i indførelse i Tantra. Kurset er dog hvinende dyrt, hvis du vil tage samtlige moduler.

Som jeg ser det, så er Natha først og fremmest en organisation der skal tjene penge til en større organisation. For at blive betragtet som seriøse, tilbyder de kurser i Tantra, som tilsyneladende er af høj kvalitet, men det er en lille del af deres totale virke i landet.

Ovenstående er min helt personlige vurdering af Natha, som jeg har dannet efter mange timer på internetet, for at finde den ultimative tantra oplevelse i Danmark, og tre besøg i ders tempel i Århus.

Den ultimative oplevelse fandt jeg ikke, men noget der lignede. Næste step i den søgning, er besøg i nordtyskland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Århuselsker

Set var en meget fin beskrivelse.

Jeg mener bare jeg har hørt om noget dårligt massage på den adresse, ikke relateret til ovennævnte firma men til noget thaimassage eller lignende

Jeg har aldrig hørt om ovenstående firma før

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...