Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fundet det sorte guld  ;)  DANNA 

Denne model er noget af det varmeste, dejligste man kan bruge tid og penge på.

Tror ikke hendes billeder er ægte, hun vil nok ikke vise hele omverdenen hvad hun har gang i. Men hun er slank, smuk og yndefuld som en gazelle.

Hvis du er til blid, kærlig sex - så kan jeg kun anbefale hende, det er helt klart hendes hjemmebane.

Hun tog imod mig med et stille genert smil, så jeg tænkte at det kunne blive lidt tungt at danse med hende. Men tværtimod - efterhånden som vi kom i gang blev det bare dejligere og dejligere.

Hun smøg sin elegante krop om mig og gav mig en kombination af massage og sex som jeg sent vil glemme... Resten må I selv tænke Jer til - eller afprøve ved besøg hos skønheden, ha ha :P

Stedet er nydeligt - rent og pænt.

Danna er på min opgaveliste, næste gang jeg passerer Buddinge ...

Skrevet

hvad mener du med hendes billeder ikke er ægte? så hun ligner hende på billederne eller hvad? og er det tæt på runddelen

Skrevet

der er endnu en tråd af hende i efterlysninger og åbenbart er det ikke hendes billeder men bekræftet at den rigtige pige er udseende-mæssigt i samme kvalitet.

har lyst selv lyst til et besøg da jeg bor ret tæt på og har ikke været med en mørk pige endnu.

Skrevet
denensomme skrev, for 13 timer siden:

der er endnu en tråd af hende i efterlysninger og åbenbart er det ikke hendes billeder men bekræftet at den rigtige pige er udseende-mæssigt i samme kvalitet.

har lyst selv lyst til et besøg da jeg bor ret tæt på og har ikke været med en mørk pige endnu.

Jeg kan kun anbefale du prøver en mørk pige. Og hende her virker til at være en god start

Skrevet

As I wrote here (you should wear a cap and sunglasses): 

Redigeret af frombeyond

Skrevet
frombeyond skrev, for 14 minutter siden:

As I wrote here (you should wear a cap and sunglasses): 

Fejl 

Redigeret af Den ærlige

Skrevet
frombeyond skrev, for 30 minutter siden:

Redigeret af Den ærlige

Skrevet
Mr Fuckabout skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan kun anbefale du prøver en mørk pige. 

Ditto her:

"Once you go black you never go back" ;):ph34r:...som det siges.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.