Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner

Skal slå et par timer ihjel i Nyborg på fredag. Fald over dette sted:
https://m.facebook.com/Noks-Thai-massage-112173387802133/?ref=py_c
Nogen her der kender til stedet og vil berette lidt om det?

En anden mulighed kunne være Thongyok Thai Aroma:
https://www.thaimassagenu.dk/klinik/thongyok-thai-aroma-nyborg/
her har jeg været for et par år siden og syntes det var helt fint.

Eller er der en hel tredje mulighed jeg burde overveje? Har lidt "defekter" i min gamle krop der lige skal udbedres, men hvis hun er lidt lækkerfin at se på og måske piller lidt er det jo bare et ekstra plus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Thongyok -hun giver god massage bestemt, men hun "knæver fanden et øre af" nævner gerne "din tissemand" mange gange, og er også nærgående. Har læst andre har fået en håndtrold -men jeg nøjes med massagen den dag;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver Møffe 100 % ret,  hun snakker et øre af, ellers et det en god massage hun giver,  og der er mulighed for HJ. Husk og bestille tid, det er tit, hun lukker tidligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også en "Noks" i Odense, men det er ikke samme Noks, som man kan se på billedet.

Er der nogen, der ved, om der fortsat kun er ejeren hos Thongyok, som giver massage, eller om hun har fået personale?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noks massage i Nyborg har jeg ikke prøvet endnu, så ved ikk om der er ekstra om komme efter. Thongyok har snakket om en til og # hjælpe # til i Bixen,  men tror kun det bliver til SNAK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Tak for "indsparkene". :-) 
Lyder til at Thongyok ikke har ændret sig så meget siden jeg var der for nogle år siden, så vil se om jeg kan få en tid hos hende. Ja, hun snakker fanden et øre af, men i det mindste er hun nogen lunde til at forstå.

Glipper hun vil jeg forsøge en tid hos Noks og tage en for holdet.
Vender tilbage med en forhåbentlig super anmeldelse. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede lige og se hende den nye ved Thongyok, en dame, ældre en 45 år,!!  Så nu kan de måske tilbyde 4 hånds massage.

Der er bare lige en ulempe, hende den nye, snakker kun thai og engelsk ,:( Og det er da lidt træls, når de snakker internt, så fatter man minus:wacko:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Var hos Thongyok og som lovet har jeg skrevet lidt om besøget.:

Bemærk det er en fortsættelse af en tidligere tråd, så det aktuelle indlæg er et stykke nede i tråden.
 

 

latex skrev, for 15 timer siden:

Nåede lige og se hende den nye ved Thongyok, en dame, ældre en 45 år,!!  Så nu kan de måske tilbyde 4 hånds massage.

Der er bare lige en ulempe, hende den nye, snakker kun thai og engelsk ,:( Og det er da lidt træls, når de snakker internt, så fatter man minus:wacko:.

Er du sikker på det er en ny hos hende? Har som skrevet lige været hos hende, og hun sagde det ikke var en ansat med bare en "praktikant". Hun er efter eget udsagn stadig alene i klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Hej

Var hos Thongyok og som lovet har jeg skrevet lidt om besøget.:

Bemærk det er en fortsættelse af en tidligere tråd, så det aktuelle indlæg er et stykke nede i tråden.
 

 

Er du sikker på det er en ny hos hende? Har som skrevet lige været hos hende, og hun sagde det ikke var en ansat med bare en "praktikant". Hun er efter eget udsagn stadig alene i klinikken.

Du har ret. Det er nok bare en praktikant der er på prøve, så.er der heller ikke problemer med told og Skat,  hvis du forstår !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, for 4 timer siden:

Du har ret. Det er nok bare en praktikant der er på prøve, så.er der heller ikke problemer med told og Skat,  hvis du forstår !!!

Jeg refererer bare hvad hun siger. Men kan da være du har fat i noget. ;-) Det bliver vel afsløret om du har ret når der kommer en anmeldelse fra dig? :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du / i skal nok høre, når jeg har været forbi til en gang 2 ell 4 hånds massage.

Har dog overvejet Nok s massage i Nørregade i Nyborg, for og prøve noget andet. :rolleyes: Go Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...