Hop til indhold
8000

Ariana Vejle Børkop

Recommended Posts

Besøgte denne lille pige igår. http://massage.side6.dk/ariana

Ringede til hende og fik en sms med gadenavn i et sommerhusområde og når jeg var der ville hun sende husnummer.

Det var tilbudet om specialmassage til 500 kr, der havde vakt min interesse samt hendes udseende.

Da menukortet kom frem var der ingen specialmassage :twisted::twisted: så jeg valgte en gang fransk. Lånte hendes vc og fik lige vasket mig lidt og så var jeg klar. Seancen foregik i et lille soveværelse i et sommerhus der var lejet til formålet alt var rent og pænt. Da jeg kom ind i soveværelset lå Ariana på den lille seng i franske pikanterier og stiletter lækker :D:D Hun er nok lidt ældre end 21 men lækker lækker.

Hun gik igang med at kæle for mig med lidt tantekys ovs. Spurgte om jeg kunne spansk fransk italiensk hvillket jeg ikke mestre så vi talte lidt engelsk.(OK). så fik jeg kondom på og hun gik igang med det franske som var halvdybt og uden hænder, præcis som jeg kan lide det. Da hun havde kæmpet med mig en rum tid valgte hun at krybe op og begynde at ride mig, og sikken en indlevelse hun leverede. Vi skiftede stillinger et par gange og jeg fik mere end fuld valuta for mine 500 kr. Aldrig har jeg fået så meget for så lidt. :D:D

Så summa sumara Ariana kan levere varen og hun ser godt ud Billeder ligner meget og jeg er ikke pigesur mere over at hun ikke havde specialmassage på menukortet.

Kan kun give hende min bedste anbefaling. Ved godt at jeg fik alt for meget- for meget lidt men smid roligt nogle flere penge efter hende hun er det værd. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...