Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende i Nørresundby, massagen er ikke noget særlig, men dejlig afslapene, med god berørelse, sex delen er super blow uden, hun er godt stram så en helt igemmen god oplevelse, eneste minus er hendes bryster, jeg kan godt finde på at besøge hende igen.

Skrevet
Kjeldsen skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har besøgt hende i Nørresundby, massagen er ikke noget særlig, men dejlig afslapene, med god berørelse, sex delen er super blow uden, hun er godt stram så en helt igemmen god oplevelse, eneste minus er hendes bryster, jeg kan godt finde på at besøge hende igen.

Hvad er der galt med hendes bryster ??

Skrevet
Zar skrev, for 2 timer siden:

Hvad er der galt med hendes bryster ??

Der er ikke meget bryster ved hende, hun kunne godt trænge til at få dem hjulpet lidt

Skrevet
  • Author

Kunne godt finde på at prøve, jeg har ikke noget imod små bryster :wub:

• 1 month later...
Skrevet
Kjeldsen skrev, den 2.8.2022 at 21:12:

I hvilket område i Nørresundby?

• 1 year later...
Skrevet

Hun er nu i ø-gadekvarteret i Aalborg. 
Hun er virkelig sød, empatisk og indlevende. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvordan du kan se det ud fra billeder, er mig en gåde. Synes du skal besøge hende inden du kommer med sådanne udsagn. 
Som en der har besøgt hende jeg ikke genkende hvad du antyder. 

Skrevet
sorenbruun skrev, for 21 timer siden:

Hvordan du kan se det ud fra billeder, er mig en gåde. Synes du skal besøge hende inden du kommer med sådanne udsagn. 
Som en der har besøgt hende jeg ikke genkende hvad du antyder. 

Flere års erfaring tæller vel lidt, og som jeg skriver så er det noget "jeg" synes. Jeg har ikke noget bevis, men det er min overbevisning - så er du jo super velkommen til at have din :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.