Trol 69 Skrevet 2. August, 2022 Er der nogen som har erfaringer med denne flotte pige? https://annoncelight.dk/showad/342458 https://annoncelight.dk/showad/342458 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 2. August, 2022 Jeg har besøgt hende i Nørresundby, massagen er ikke noget særlig, men dejlig afslapene, med god berørelse, sex delen er super blow uden, hun er godt stram så en helt igemmen god oplevelse, eneste minus er hendes bryster, jeg kan godt finde på at besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 340 Skrevet 2. August, 2022 Kjeldsen skrev, for 46 minutter siden: Jeg har besøgt hende i Nørresundby, massagen er ikke noget særlig, men dejlig afslapene, med god berørelse, sex delen er super blow uden, hun er godt stram så en helt igemmen god oplevelse, eneste minus er hendes bryster, jeg kan godt finde på at besøge hende igen. Hvad er der galt med hendes bryster ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 2. August, 2022 Zar skrev, for 2 timer siden: Hvad er der galt med hendes bryster ?? Der er ikke meget bryster ved hende, hun kunne godt trænge til at få dem hjulpet lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 4. August, 2022 Kunne godt finde på at prøve, jeg har ikke noget imod små bryster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterdd 3 Skrevet 1. Oktober, 2022 Kjeldsen skrev, den 2.8.2022 at 21:12: Jeg har besøgt hende i Nørresundby, massagen er ikke noget særlig, men dejlig afslapene, med god berørelse, sex delen er super blow uden, hun er godt stram så en helt igemmen god oplevelse, eneste minus er hendes bryster, jeg kan godt finde på at besøge hende igen. I hvilket område i Nørresundby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 1. Oktober, 2022 Tæt på vandet, til højre for broen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sorenbruun 1 Skrevet 23. Januar, 2024 Hun er nu i ø-gadekvarteret i Aalborg. Hun er virkelig sød, empatisk og indlevende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 31. Januar, 2024 Shit, jeg synes hun ligner en ombygning på hendes billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sorenbruun 1 Skrevet 1. Februar, 2024 Hvordan du kan se det ud fra billeder, er mig en gåde. Synes du skal besøge hende inden du kommer med sådanne udsagn. Som en der har besøgt hende jeg ikke genkende hvad du antyder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 1. Februar, 2024 sorenbruun skrev, for 21 timer siden: Hvordan du kan se det ud fra billeder, er mig en gåde. Synes du skal besøge hende inden du kommer med sådanne udsagn. Som en der har besøgt hende jeg ikke genkende hvad du antyder. Flere års erfaring tæller vel lidt, og som jeg skriver så er det noget "jeg" synes. Jeg har ikke noget bevis, men det er min overbevisning - så er du jo super velkommen til at have din :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg