Signor Cuoco 1876 Skrevet 2. August, 2022 Hvorfor er debatten så kedelig herinde, ikke altid, men i lange perioder? Erotik. Sex. Betalingsknald. Penge. Følelser. Hvorfor gør vi det? Der burde være en masse spændende oplevelser, nuancer og vitale spørgsmål at drøfte ærligt og uden filter. Det sker da også en gang i mellem. Men ofte virker det som om, at mange læsere er bange for at bidrage med deres ærlige mening og stille de varme spørgsmål. Eller give de konkrete svar. De frygter måske en shitstorm. Eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 2. August, 2022 (edited) Jeg har var på date med en gravid kvinde det fortalte jeg om. hun var fandme lækker. Redigeret 2. August, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 2. August, 2022 @Signor Cuoco du starter bare. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 2. August, 2022 Signor Cuoco skrev, 1 time siden: Hvorfor er debatten så kedelig herinde, ikke altid, men i lange perioder? Erotik. Sex. Betalingsknald. Penge. Følelser. Hvorfor gør vi det? Der burde være en masse spændende oplevelser, nuancer og vitale spørgsmål at drøfte ærligt og uden filter. Det sker da også en gang i mellem. Men ofte virker det som om, at mange læsere er bange for at bidrage med deres ærlige mening og stille de varme spørgsmål. Eller give de konkrete svar. De frygter måske en shitstorm. Eller? Jeg er faktisk enig. Synes det er sløjet voldsomt af efter Corona ... Det bliver jo også tit til gentagelser ... Helt generelt, så er debat på nettet blevet langt, langt vanskeligere den sidste halve snes år .. De gode debatsider er kvalt af Facebook & co. Det er også een af grundene til at jeg er så meget på EG .. lidt FOR meget måske, lige for tiden ... Det er faktisk det eneste af de 'gode' debatfora der er tilbage ... Om end emnerne, som du skriver, er lidt snævre .. Men seksualitet interesserer mig meget, jeg skal bare som alle andre passe på at emnerne ikke kører i ring, og at det ikke kommer til at fylde for meget ... Men hold op hvor jeg savner at diskutere musik, historie, samfundsforhold ... you name it ... Som jeg plejer at sige ... oiii hvor jeg savner Mingler ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 2. August, 2022 Det hele starter med en god overskrift.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg