Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/347829

https://annoncelight.dk/showad/292944

Jeg skal havde en tur i morgen og  valget står mellem disse to.  der er gode kommentare  om dem begge såå.

Men er der nogen som har prøvet dem bække ??? og kan anbefale den ene frem for den anden.

der kan jo være plusse og minus til begge side , kommer jo an på hvad man er til .

for mig er tilstedeværelse og indlevelse til + siden,   god tid til gensidig opvarmning,  ikke  bange for at give vådt og inderligt blow , kan lide at blive slikket, og gerne at man må bruge finger.

og hvis hun så også er god til at ride, ja så skal det nok køre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 8 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/347829

https://annoncelight.dk/showad/292944

Jeg skal havde en tur i morgen og  valget står mellem disse to.  der er gode kommentare  om dem begge såå.

Men er der nogen som har prøvet dem bække ??? og kan anbefale den ene frem for den anden.

der kan jo være plusse og minus til begge side , kommer jo an på hvad man er til .

for mig er tilstedeværelse og indlevelse til + siden,   god tid til gensidig opvarmning,  ikke  bange for at give vådt og inderligt blow , kan lide at blive slikket, og gerne at man må bruge finger.

og hvis hun så også er god til at ride, ja så skal det nok køre :) 

Jeg undskylder på forhånd. Er fagmæssigt belastet.

Men det gør altså ondt i mine øjne at opleve den måde, hvorpå du staver visse ord. 

Det hedder "kommentarer". Og i øvrigt er en bæk er et vandløb. Så "dem bække" kan man  ikke sige. Der er et staveprogram herinde, som hjælper dig med at undgå den slags lidt komiske læsehæmmere i teksten.  

Det er muligt, at du er ordblind, og så undskylder jeg på forhånd denne indgriben. På mig virker det dog som om, du er god til dansk, men at det vist går lidt hurtigt på tangenterne. Det fører til sjusk.

Man må gøre sig umage. Også med at knalde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Jeg undskylder på forhånd. Er fagmæssigt belastet.

Men det gør altså ondt i mine øjne at opleve den måde, hvorpå du staver visse ord. 

Det hedder "kommentarer". Og i øvrigt er en bæk er et vandløb. Så "dem bække" kan man  ikke sige. Der er et staveprogram herinde, som hjælper dig med at undgå den slags lidt komiske læsehæmmere i teksten.  

Det er muligt, at du er ordblind, og så undskylder jeg på forhånd denne indgriben. På mig virker det dog som om, du er god til dansk, men at det vist går lidt hurtigt på tangenterne. Det fører til sjusk.

Man må gøre sig umage. Også med at knalde.

 

JAH VÆ OS ONDSKYL MIT DANS: JAH ER IK GÅED I 10 KLAS SOM DEJ!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 4 minutter siden:

Jeg undskylder på forhånd. Er fagmæssigt belastet.

Men det gør altså ondt i mine øjne at opleve den måde, hvorpå du staver visse ord. 

Det hedder "kommentarer". Og i øvrigt er en bæk er et vandløb. Så "dem bække" kan man  ikke sige. Der er et staveprogram herinde, som hjælper dig med at undgå den slags lidt komiske læsehæmmere i teksten.  

Det er muligt, at du er ordblind, og så undskylder jeg på forhånd denne indgriben. På mig virker det dog som om, du er god til dansk, men at det vist går lidt hurtigt på tangenterne. Det fører til sjusk.

Man må gøre sig umage. Også med at knalde.

 

Du har sikkert helt ret og  jeg er rigtig glad for at du ikke har stører problemer i livet så du kan bruge din kostbare tid på at rette min stavning , helt ærligt mand det er sku da til grin :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 9 minutter siden:

Man må gøre sig umage

Jeg glæder mig til at du så selv sætter links på dine eventyr, bruger "like" knappen og ikke længere citerer hele indlæg.

Glashus, du ved ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Jeg undskylder på forhånd

Det har du så sandelig også god grund til!

Før du skriver igen, så læs og forstå dette gamle danske ordsprog:

"Tale er sølv, tavshed er guld."

Sådan lyder et af vores gamle ordsprog, og det kan - som det ofte gælder ordsprog - tolkes på flere måder. En tolkning er, at man skal tænke sig om, inden man åbner munden for at sige noget. Altså at det ganske enkelt er klogere at tie stille, end at udbasunere sine meninger for alverden.....

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...