Hop til indhold

Chikane. Og nu navneskift for 4 gang….

Featured Replies

Skrevet

Jeg snakker en del med pigerne, og ved at en som miss Nelly, Charlotte Louise Bella mm. Er blevet nødt til at skifte navn gentagende gange pga chikane. 

rockere der afpresser dem i Esbjerg, de vil have 40-50% af deres indtjening…. 
hvad fanden sker der lige?! 

Skrevet

Min umiddelbare tanke er, at det bør anmeldes til politiet, så de kan vurdere, om der er tale om afpresning el.lign., med henblik på en mulig sigtelse.

Skrevet

Utroligt politiet ikke gør noget. De gør sig jo til alfonser og burde kunne straffes efter rufferi lovgivningen. (Plus andre paragraffer) Ingen må tjene på at vi sælger os selv. 

Bliver så vred over nogen behandler andre sådan. :angry:

Skrevet

Hvis ikke det er anmeldt gør politiet selvfølgelig ingenting - de skal jo vide det først

Skrevet
Classywomansoph skrev, 1 time siden:

Ja, politiet gør ikke meget ved det nu til dags

Hvis man har dokumentationen på plads, er det noget nemmer for politiet, at følge op på sagen.  

Skrevet

Har for en del år siden oplevet på Langelinie i Vejle, at der var nogle baske fyre i en bil udenfor, der rullede vinduet ned og sagde "hvis jeg var dig, ville jeg ikke gå der ind" på en ret truende måde. Jeg valgte at gå forbi og ringede så til pigen, som jeg kendte så godt, at jeg havde hendes mobil nummer, hun viste ikke, at de holdt der, men havde undret sig over, at der ingen gæster kom.

Hun valgte at anmelde til Politiet, at der sad nogle skumle fyrre i en bil (jeg havde givet hende både bilmærke, model, farve og nummerpladen), der holdte øje med biler og fodgænger i området. 

Jeg var gået tilbage af en bagvej og stod lidt derfra, da der efter 5-6 min kom en patruljevogn og for, at gøre mere opmærksom på sig selv forsøgte de to i bilen, at dukke sig, da de fik øje på politiet. 

Den ene endte på bagsædet, havde nok noget på kontoen, den anden kørte derfra, så snart politiet var færdig med, at tjekke ham.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 2.8.2022 at 20:28:

Har godt nok aldrig hørt om eller oplevet

Du kan måske være blevet "skånet" af ejerne af nogle af de bordeller, du har været på? Eller det kan være det reelt er blevet meget sjældnere?

Der har været enkelte avisartikler om det - også inden for de sidste 7 år, men for 10-12 år siden var der en del flere skriverier - dengang var der jo også flere egentlige bordeller. 

Det er velkendt, at når der ikke har ligget noget på Nørrebro (Kbh) i årevis ud over et sølle sted for udenlandske på Solitudevej, så skyldes det bl.a. problemet med beskyttelsespenge, som mange almindelige butikker også presses til stadigvæk (Her vil jeg lige minde om forbuddet mod at diskutere politik på Eroguide).

Pite skrev, den 3.8.2022 at 10:37:

hun viste ikke, at de holdt der, men havde undret sig over, at der ingen gæster kom.

Interessant. Idioterne i bilen må have været utilfredse med konkurrencen, så de havde nok relationer til andre sexsælgere, for ellers er der jo ikke meget udbytte af at skræmme kunder væk.

Skrevet
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Interessant. Idioterne i bilen må have været utilfredse med konkurrencen, så de havde nok relationer til andre sexsælgere, for ellers er der jo ikke meget udbytte af at skræmme kunder væk.

Også den konklusion GPen og jeg kom frem til ;)

Skrevet
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Du kan måske være blevet "skånet" af ejerne af nogle af de bordeller, du har været på? Eller det kan være det reelt er blevet meget sjældnere?

Muligvis.. Nu har jeg arbejdet privat diskret med ansigtsbilled i 2 år.. Tænker jeg ville være nem at afpresse:lol:.. Men så kan jeg jo prise mig lykkelig for det ikke er sket endnu^_^.. 

Skrevet

@JenniferRomantica Honey... selvom du er lille er du skræmmende :D 
Jeg har heller aldrig været ude for det, siden åbningen af Pussy Galores for 100 år og en madpakke siden. Det tacklede jeg på en måde så der var fred fra de to "Gorilla-gangs" der dengang var de dominerende bander. I dag er det tilsyneladende lidt mere kompliceret. 
Men uanset hvem det er, tænker jeg bestemt at hvis de gør bare en lille smule forarbejde, og selv hvis de dukker op med den bagtanke at ville presse kvinder som både dig og mig ind i deres "stald" og give os bidsel og tøjler... tror du så ikke at de liiiiiiige tænker sig om en ekstra gang og måske overvejer "Ej ok... det her bliver sgu for meget op ad bakke. Jeg ender svinebundet i en container med et æble i røven og en buttplug i munden, hvis jeg er heldig. Jeg skulle nok være stået lidt tidligere op, og have spist før jeg kom" eller noget i den stil? 
Jeg har et par gutter om hvem jeg ved det blev sådan. Måske ikke så præcist, men at de var på "rekognosceringsbesøg" første gang vi havde en aftale, og at der blev vurderet at der intet var at komme efter i min butik, eller at det ikke var besværet værd. 
@JenniferRomantica måske du med din baggrund som du har nævnt i ny og næ herinde, også er "fredet" helt uden at du ved det, måske?
Jeg vil tro at de to "gamle" bøllebander stadig har mig personligt fredet på livstid efter PG-aktionen. Måske noget lignende er gældende for dig?
Eller også er vi bare heldigere end andre folks pigebørn der deler fjas ud i ny og næ for ussel mammon... og det ene udelukker jo ikke det andet ;)

Ovenstående er IKKE på nogen som helst måde tænkt eller ment som om at kvinder der oplever det oftere end f.eks. Jennifer og jeg på nogen måde er selvforskyldte!!! 
Det er dog også mit indtryk og min erfaring med kolleger for hvem det sker ofte at de render ind i bøllerne, er piger der som privatpersoner har frekventeret de samme sociale kredse, i mange tilfælde. Hvis de allerede før de har debuteret i branchen har været en af pigerne i flokken, er der muligvis tale om at de allerede bliver betragtet lidt som ejendom i forvejen.
Der er naturligvis KÆMPE forskel fra situation til situation. Men det er HELT sikkert at politiet gør noget hvis der er noget de kan gøre. Det kræver dog at pigen selv anmelder hændelserne. Og det vælger de fleste piger IKKE at gøre af forskellige og ofte meget personlige årsager.  

Jeg har en enkelt gang haft en stalker der gik helt over gevind.
Og to gange har nogen forsøgt at afpresse mig ved at skrive navne og adresser på meget nære familiemedlemmer. Mine nærmeste ved alle at jeg er og har været hobby-elskerinde mod betaling i mange mange år. Så jeg har ikke rigtigt noget at miste medmindre de ligefrem har tænkt sig at bruge fysisk vold mod folk jeg elsker... det har jeg dog aldrig været udsat for. Men det er altså også en sjældenhed i denne branche ikke at være særligt sårbar. 

Så... når pigerne skifter navn eller sted eller billeder eller alt muligt andet, så er det en pissedårlig idé at gøre opmærksom på det herinde. Det bidrager kun negativt for de piger der gerne vil holde det under radaren hvis det handler om chikane eller lign. 
De piger der skifter navn fordi de får dårlige anmeldelser og fortsætter med samme billeder, annoncetekst osv. kan jo have lidt andre motivationsfaktorer. 
Så... kan vi for pokker dog ikke snart få stoppet det med navngivning i indlæg og tråde der ikke er anmeldelser og efterlysninger? 
Jeg er med på at EGs regelsæt ikke forbyder dette, og har netop fået det cementeret for en uges tid siden af en EG moderator i privat besked. 
Sådan er det jo bare. Deres hus, deres regler. 
Men I som brugere har jo lov til lige at tænke jer om og have en højere standard for selvcensur end EGs regelsæt har for censur ;) 

Kærligst, 
Eva <3 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 9.8.2022 at 14:38:

Jeg har et par gutter om hvem jeg ved det blev sådan. Måske ikke så præcist, men at de var på "rekognosceringsbesøg" første gang vi havde en aftale, og at der blev vurderet at der intet var at komme efter i min butik, eller at det ikke var besværet værd. 

Jeg er nysgerrig, hvordan vidste du at de var på rekogniseringsbesøg? :)

Jeg har været glædespige et års tid og har heller ikke oplevet nogle former for afpresning, selvom jeg har hørt om at det kan ske. Men har haft tænkt tanken med et besøg, om det var sådan for at tjekke mig ud på den måde :huh:

Skriv evt en privatbesked til mig, hvis du ikke vil give detaljer her, tak ;)

Skrevet
Sexy Flora skrev, for 5 timer siden:

Det vidste jeg ikke da det stod på, men det blev afsløret af dem hver især efter noget tid ved senere besøg. Den ene faktisk først efter et par år. Synsk er jeg jo ikke, og der var intet i deres adfærd, der afslørede det. Måske bortset fra en smule akavethed og lidt nervøsitet og flakken med øjnene. Men det er jo ikke så usædvanligt for første gangs besøgende :) 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Det vidste jeg ikke da det stod på, men det blev afsløret af dem hver især efter noget tid ved senere besøg. Den ene faktisk først efter et par år. Synsk er jeg jo ikke, og der var intet i deres adfærd, der afslørede det. Måske bortset fra en smule akavethed og lidt nervøsitet og flakken med øjnene. Men det er jo ikke så usædvanligt for første gangs besøgende :) 

Okay ja det er jo ikke til at finde ud af så hehe, mange kan være nervøse, men det lyder da dejligt at de selv har sagt det og "fredet" dig. tænker det betyder du er et godt menneske :)

Skrevet
Sexy Flora skrev, for 3 timer siden:

men det lyder da dejligt at de selv har sagt det og "fredet" dig. tænker det betyder du er et godt menneske :)

eller en dårlig forretning :D 

Skrevet
Sexy Flora skrev, for 12 timer siden:

Jeg har været glædespige et års tid og har heller ikke oplevet nogle former for afpresning, selvom jeg har hørt om at det kan ske. Men har haft tænkt tanken med et besøg, om det var sådan for at tjekke mig ud på den måde :huh:

Skriv evt en privatbesked til mig, hvis du ikke vil give detaljer her, tak ;)

Øh er på den anden side af kunde/service holdet, men jeg som kunde kan såmen også finde på at rekognisere med et kort besøg før jeg går efter større pakker. Så ikke alle nysgerrige behøves at være dumme svin.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 24 minutter siden:

eller en dårlig forretning :D 

Det håber jeg da ikke du har en dårlig forretning Eva.

Måske skulle man undersøge det nærmere selv:D

Skrevet
Mister12 skrev, for 22 timer siden:

Det håber jeg da ikke du har en dårlig forretning Eva.

Måske skulle man undersøge det nærmere selv:D

Ejmen altsåååårh... det var om bande-bøllerne mente det var en dårlig forretning for dem at afpresse mig, eller hvad de havde tænkt sig af sære tiltag... følg nu lidt med, mand :P 

TrippleB skrev, for 22 timer siden:

Øh er på den anden side af kunde/service holdet, men jeg som kunde kan såmen også finde på at rekognisere med et kort besøg før jeg går efter større pakker. Så ikke alle nysgerrige behøves at være dumme svin.

Det var jo ikke rekognoscering af evner ud i dit og dat, men i potentialet for afpresning. DET er både dumt og svinet.
Det er heldigvis et fåtal af mænd der er dumme svin - også de nysgerrige ;) 
Tænker vi misforstår eller taler forbi hinanden her en smule.

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 13 minutter siden:

Ejmen altsåååårh... det var om bande-bøllerne mente det var en dårlig forretning for dem at afpresse mig, eller hvad de havde tænkt sig af sære tiltag... følg nu lidt med, mand :P 

Det ved jeg da godt, men en nærmere undersøgelse af mig personlig er da vist nødvendig.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Det var jo ikke rekognoscering af evner ud i dit og dat, men i potentialet for afpresning. DET er både dumt og svinet.

Det er heldigvis et fåtal af mænd der er dumme svin - også de nysgerrige ;) 
Tænker vi misforstår eller taler forbi hinanden her en smule.

Enig.

Beklager formatet, sidder ved en iPad og er IKKE særlig gode venner med dette system.

Redigeret af TrippleB

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.