Hop til indhold

Another visit at the Exchange student Office :)

Featured Replies

Skrevet

Det er et par uger siden men er ikke lige kommet til reviewet før nu. Jeg er bare vild med denne frække kvindes koncept. Det tager kinky sex til et helt nyt niveu i min bog :) alle jer der har været det ved hvad jeg taler om :) 

vi havde skrevet og aftale møde på et Østerbro hotel, som sædvanlig får jeg værelsenummeret 5 minutter før: har allerde jern på… går stille og roligt forbi receptionen altid med lidt spænding. kommer frem og der ligger hun - helt nøgen på maven og let spredte ben som aftalt, kun iført blindfold… det er så frækt 

Jeg lægger det aftalte beløb på sengebordet ved siden af kondomet ;) 

tager meget meget langsomt mit tøj af imens jeg nyder hun vrider sig og venter. Jeg er i tvivl om jeg lige skal starte med et af de konge blows hun giver eller jeg skal gå direkte efter hendes lækre skød. Jeg vælger det sidste. Sætter mig på knæ imellem hendes ben og hun spreder dem helt.. hold kæft hun er lækker… jeg dykker ned og hun er allerede våd og smager fantastisk. Hun presser sit skød imod mig og jeg slikker løs.. 

efter noget tid kan jeg simplethen ikke vente mere. Jeg trykker hendes faste røv ned mod sengen, gummi på, og trænger ind i hendes kaldende fisse og giver den alt hvad jeg har og kommer med et brøl. 
Jeg kunne besøge hende hver dag …
Hun er fabelagtig. 
Exchange student : see you next time :P

Redigeret af Anders-and

Skrevet
Iceman skrev, for 1 minut siden:

Link til hendes annonce ?

Søg evt herinde..hun er her og hedder Exchange student :P med bindestreg 

Redigeret af Anders-and

Skrevet

I appriciate all the reviews, but I do not need more advertisement as I only see regular loyal clients due to busy real-life work : )! 

It was very exciting as always @Anders-and :P !   See you next time for sure :D !!  To any girls out there, I guarentee you that Anders is a great client!!          So are most of you guys out there <3  

Enjoy the summer!

• 4 weeks later...
Skrevet

Alle disse anmeldelser omkring @Exchange-Student er simpelthen bare top karakterer! 

Håber virkelig en dag at jeg kan opleve alt det som i andre beskriver :wub:

Redigeret af Canelo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.