Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der har tidligere været skrevet noget om Thana på Vitus Berings Plads i Horsens - både godt og skidt. Men alle trådene om stedet har efterhånden nogle år på bagen. Jeg troede faktisk også at stedet var lukket da cvr-nummeret ikke længere er registreret til stedet og det også står anført som ophørt på Massageplus. Men kom tilfældigvis forbi stedet da jeg var i Horsens en aften for et par dage siden. Der kunne jeg se at der stadig var skiltet med massage og frisør under navnet Thana og lokalerne var fuldt møbleret og lignede ikke noget der var permanent lukket. 

Er der nogen der kan bekræfte om stedet stadigt har åbent og evt. kan fortælle om det så stadig er samme ejer eller om der er kommet ny ejer på stedet? 

Skrevet
møgsvinet skrev, for 20 minutter siden:

cvr-nummeret ikke længere er registreret til stedet og det også står anført som ophørt på Massageplus

At cvr nummer er ophørt har ikke noget at gøre med om en klinik er åben eller lukket. 
Mange klinikker drives fra et cvr nummer som ikke relaterer sig til selve klinik adressen - i det hele taget er der mange firmaer som har lokaler på en anden adresse end den hvor de har cvr nummer.  
Dette faktum gør at du ikke kan regne med noget som helst på Massageplus - heller ikke hvem der har skrevet anmeldelserne:mrgreen: de er næsten alle skrevet af Roland selv - hvilket også tydeligt fremgår af sprogbrugen. 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

At cvr nummer er ophørt har ikke noget at gøre med om en klinik er åben eller lukket. 
Mange klinikker drives fra et cvr nummer som ikke relaterer sig til selve klinik adressen - i det hele taget er der mange firmaer som har lokaler på en anden adresse end den hvor de har cvr nummer.  
Dette faktum gør at du ikke kan regne med noget som helst på Massageplus - heller ikke hvem der har skrevet anmeldelserne:mrgreen: de er næsten alle skrevet af Roland selv - hvilket også tydeligt fremgår af sprogbrugen. 

Det var måske min formulering der kunne give anledning til misforståelse. Cvr-nummeret er ikke ophørt. Det er i brug til anden virksomhed på anden adresse. Det var stedet der stod som ophørt inde på Massageplus. Jeg kender ikke meget til Massageplus og sidens troværdighed. Det kom blot frem i forbindelse med en søgning på stedet. Det sammenholdt med at stedet ikke længere blev omtalt herinde (der var da flere tråde om stedet fra ca. '16 - '19), at facebooksiden ikke længere er tilgængelig (samt noget der vil være i strid med reglerne at nævne her) gjorde egentlig at jeg troede at stedet var lukket indtil jeg tilfældigvis kom forbi for et par dage siden. 
Derfor var jeg lidt nysgerrig og ville gerne have bekræftet at stedet vitterligt er åbent før jeg evt. aflagde det et visit. Og ligeledes om det stadig er samme ejer. 

Skrevet
  • Author
Kroelle skrev, for 29 minutter siden:

Der er åbent. Tror det er samme ejer.

Okay. Tak. Hvis det er samme ejer, ved du så om hun selv er der af og til eller hvem man ellers kan støde på? Det er meget sparsomt med oplysninger når jeg søger på stedet og de nyeste tråde jeg har kunnet finde om stedet herinde har efterhånden nogle år på bagen. Kunne godt bruge lidt friske oplysninger om stedet. 

Skrevet

Jeg var der, og der var to på stedet. 
kender ikke ejeren, og ved ikke om hun var den ene - men det tror jeg.

Fik en “forsigtig” massage, og kom ikke for andet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.