Hop til indhold

NEW ALESIA IN YOUR TOWN (Østerbro)

Featured Replies

Skrevet

Come on. Der er jo gået totalt alufolie i dette forum. Hvad sker der? 

Jeg ser intet mistænkeligt i det dhnmdst har skrevet. Hvis Alessia har taget en pause fordi hun ikke er 100% rask, så er det da kun et positivt tegn. Det tyder da på at branchen ikke er helt så kynisk som nogle påstår.

Redigeret af Ebden_jj

• Svar 90
  • Visninger 33.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• @Sisseck @Den ærlige Jeg tror bare dhnmdst har prøvet at lave en aftale med Alesia og at hun i den forbindelse har skrevet at hun hun holdt fri fordi hun ikke var på toppen. Den oplysning er så g

• Jeg kan oplyse at jeg igen har kommunikeret med Alesia og hun beretter at hun stadig føler sig sløj. Hun siger også at det ikke skyldes en dårlig oplevelse Heldigvis er hun i DK et godt stykke ti

• @Sisseck dhnmdst er jo kun blevet nævnt af en anden bruger herinde uden at han egentlig er blevet beskyldt for andet end at være en af dem der skriver mange anmeldelser. Columbiameme har ikke peg

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 3 minutter siden:

Come on. Der er jo gået totalt alufolie i dette forum. Hvad sker der? 

Jeg ser intet mistænkeligt i det dhnmdst har skrevet. Hvis Alessia har taget en pause fordi hun ikke er 100% rask, så er det da kun et positivt tegn. Det tyder da på at branchen ikke er helt så kynisk som nogle påstår.

She got paused or asked for pause after a bad review. 1 out of 50 visits get a review so prior to this one bad review there where likely dozens of poor performances and she has been bad since June. Is it good for her to pause? Yes, I agree. Is it good it only happens after bad reviews? What do you think?

Skrevet
dhnmdst skrev, for 6 minutter siden:

Fordi jeg kan eller måske fordi jeg i virkeligheden er bagmand for alle de piger jeg besøger… ;) :lol:

Uanset hvem eller hvad du repræsenterer, så er det ikke min opfattelse, at du gør noget godt for at prostitution skal forblive lovligt i Danmark. 

Skrevet

Ok, who are you Frombeyond?

You must be a business insider if what you say is true... Are you a former sexworker?

This is all very suspicious. What is YOUR incentive?

Or you're just fabricating lies....

Skrevet
  • Author
frombeyond skrev, for 5 minutter siden:

She got paused or asked for pause after a bad review. 1 out of 50 visits get a review so prior to this one bad review there where likely dozens of poor performances and she has been bad since June. Is it good for her to pause? Yes, I agree. Is it good it only happens after bad reviews? What do you think?

Could you please provide a link to this bad review? Thanks 

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 16 minutter siden:

Could you please provide a link to this bad review? Thanks 

@frombeyond?

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 29 minutter siden:

Ok, who are you Frombeyond?

You must be a business insider if what you say is true... Are you a former sexworker?

This is all very suspicious. What is YOUR incentive?

Or you're just fabricating lies....

Der er en tråd under ‘Generel Debat’ der kan give dig svar. Tråden er ret populær og er allerede set 10.000 gange. Så du er bagud…helt bagud…

Skrevet

@Sisseck

dhnmdst er jo kun blevet nævnt af en anden bruger herinde uden at han egentlig er blevet beskyldt for andet end at være en af dem der skriver mange anmeldelser. Columbiameme har ikke peget på ham. Din påstand mellem linjerne om at han er i ledtog med bagmænd er ubegrundet. 

Måske ved du noget vi andre ikke ved, men så må du begrunde din påstand. 

Jeg kan altså heller ikke finde den dårlige anmeldelse som Alesia skulle have fået. Så umiddelbart hænger den forklaring heller ikke sammen. 

Jeg er enig i at de oplysninger der er kommet frem i en anden tråd er bekymrende, men vi kan da ikke tillade os at sætte to streger under ubegrundede teorier?

Skrevet
Dokken skrev, for 3 minutter siden:

@Sisseck

dhnmdst er jo kun blevet nævnt af en anden bruger herinde uden at han egentlig er blevet beskyldt for andet end at være en af dem der skriver mange anmeldelser. Columbiameme har ikke peget på ham. Din påstand mellem linjerne om at han er i ledtog med bagmænd er ubegrundet. 

Måske ved du noget vi andre ikke ved, men så må du begrunde din påstand. 

Jeg kan altså heller ikke finde den dårlige anmeldelse som Alesia skulle have fået. Så umiddelbart hænger den forklaring heller ikke sammen. 

Jeg er enig i at de oplysninger der er kommet frem i en anden tråd er bekymrende, men vi kan da ikke tillade os at sætte to streger under ubegrundede teorier?

Læs hvad jeg skriver. Ellers kommer vi ikke videre

Skrevet

Du har antydet at han havde fået den forkerte kasket på. Uden at sige noget om hvad det skulle være for en kasket. Men medmindre du ved at han rent faktisk har andre roller end anmelder på dette forum, så synes jeg din påstand er upassende. 

Jeg kender ham ikke og kan jo ikke vide om han har flere kasketter. Jeg har bare ikke set noget seriøst der kan begrunde dette. 

Derfor beder jeg dig bare om at fortælle hvis du ved noget vi andre ikke ved.

Skrevet
Dokken skrev, for 47 minutter siden:

Du har antydet at han havde fået den forkerte kasket på. Uden at sige noget om hvad det skulle være for en kasket. Men medmindre du ved at han rent faktisk har andre roller end anmelder på dette forum, så synes jeg din påstand er upassende. 

Jeg kender ham ikke og kan jo ikke vide om han har flere kasketter. Jeg har bare ikke set noget seriøst der kan begrunde dette. 

Derfor beder jeg dig bare om at fortælle hvis du ved noget vi andre ikke ved.

Du virker naiv og forvirret. Beklager.

God eftermiddag.

Skrevet
  • Author

Jeg kan oplyse at jeg igen har kommunikeret med Alesia og hun beretter at hun stadig føler sig sløj. Hun siger også at det ikke skyldes en dårlig oplevelse

Heldigvis er hun i DK et godt stykke tid, så hun kan nå at modtage besøg igen når hun er rask :)  

Skrevet
Sisseck skrev, for 15 minutter siden:

God eftermiddag.

Synes det er trist du ikke vil svare. Jeg stiller spørgsmåltegn ved nogle af dine ytringer og prøver at skrive pænt. I stedet svarer du dumt og nedladende. Det synes jeg ikke du kan være bekendt.

Måske du selv skal læse det du har skrevet igennem og se indad?

Skrevet
Dokken skrev, for 53 minutter siden:

Synes det er trist du ikke vil svare. Jeg stiller spørgsmåltegn ved nogle af dine ytringer og prøver at skrive pænt. I stedet svarer du dumt og nedladende. Det synes jeg ikke du kan være bekendt.

Måske du selv skal læse det du har skrevet igennem og se indad?

Jeg har svaret dig. Du mangler generelt stadig at forstå hvad jeg og andre skriver. Det kan jeg selvfølgelig ikke gøre noget ved. Jeg kunne også skrive, at du virker kognitivt udfordret, men det gør jeg ikke. Dét ville nemlig ikke være pænt og slet ikke god tone :)

Redigeret af Sisseck

Skrevet
  • Author
Sisseck skrev, for 4 minutter siden:

Du mangler generelt stadig at forstå hvad jeg og andre skriver.

Den klub er jeg så også med i…jeg forstår dig heller ikke :lol:

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Virkelig en god og gennemarbejdet anmeldelse. Dejligt med et velskrevet og faktuelt indlæg, der lever helt op til denne sides hensigt, nemlig at anmelde GP'er. Ind i mellem kan man komme ud for fuldkommen ligegyldige diskussioner med drenge med små dillere, som prøver at overgå hinanden. Men det er heldigvis slet ikke tilfældet her (ironi kan forekomme).

Skrevet
Sisseck skrev, den 5.8.2022 at 07:50:

strider vidst også mod regelsættet herinde…

Det gør  samtlige dine kommentarer i denne tråd.

Redigeret af Advarsel
Jeg havde skrevet "stort set samtlige kommentarer" men ved eftersyn konstaterede jeg det var allesammen

Skrevet
Sisseck skrev, den 5.8.2022 at 15:30:

God eftermiddag.

Pas på jeg fik en uges ban for at skrive nogenlunde det samme.

(jeg fortjente det vist nok, er ikke sikker men mon ikke jeg skrev noget knap så smart)

Redigeret af skunken

Skrevet
skunken skrev, for 39 minutter siden:

Pas på jeg fik en uges ban for at skrive nogenlunde det samme.

(jeg fortjente det vist nok, er ikke sikker men mon ikke jeg skrev noget knap så smart)

Det er helt ok. Kan sagtens undvære EG :D Var nysgerrig ved oprettelse og fik nogle muligheder, men nu er jeg rigeligt mæt :)

Skrevet
  • Author
Sisseck skrev, for 12 minutter siden:

men nu er jeg rigeligt mæt :)

Så kunne du da overveje at finde nye græsgange ;) 

Skrevet
dhnmdst skrev, for 9 minutter siden:

Så kunne du da overveje at finde nye græsgange ;) 

Yep - Hvordan sletter man sin bruger?

Skrevet
  • Author
Sisseck skrev, for 17 minutter siden:

Yep - Hvordan sletter man sin bruger?

Aner det ikke…

Skrevet
Sisseck skrev, for 43 minutter siden:

Det er helt ok. Kan sagtens undvære EG :D Var nysgerrig ved oprettelse og fik nogle muligheder, men nu er jeg rigeligt mæt :)

Nogle muligheder ? 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 9 minutter siden:

Nogle muligheder ? 

Mulighed for brug af PM, fx. Det har givet en unik indsigt (Alt intern korrespondance forbliver selvfølgelig fortrolig). 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.