Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Maja i den seneste uge

min oplevelse stemmer absolut ikke overens med hendes beskrivelse i annoncen eller, med de aftaler der var aftalt på SMS.

Hun var på ingen måde engageret i vores session, men var derimod en del på telefonen og sågar i opkald under akten

Dog var det mest bekymrende det helt energiforladte udtryk der var i hendes øjne, hun så absolut ikke ud til kunne lide det hun laver.

Lidt positivt dog at billederne kun er let redigerede

Merluccius

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merluccius skrev, den 11.8.2022 at 16:04:

Jeg har besøgt Maja i den seneste uge

min oplevelse stemmer absolut ikke overens med hendes beskrivelse i annoncen eller, med de aftaler der var aftalt på SMS.

Hun var på ingen måde engageret i vores session, men var derimod en del på telefonen og sågar i opkald under akten

Dog var det mest bekymrende det helt energiforladte udtryk der var i hendes øjne, hun så absolut ikke ud til kunne lide det hun laver.

Lidt positivt dog at billederne kun er let redigerede

Merluccius

Tak for anmeldelsen, tror jeg kigger andre steder hen så. Fik hende aldrig besøgt da der kom noget i vejen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, den 5.8.2022 at 12:00:

Sket ingen?

hmm så må jeg tage en for holdet

Hej Bobbe 

Jeg har lige haft en dårlige oplevelse med netop den omtalte Mistress Maja Jeg havde desværre ikke tjekket EG for anmeldelser før mit besøg men jeg kan tilslutte mig Merluccius tidligere beskrivelse 100%

Magen til tomt blik i hendes øjne skal man godt nok lede længe efter når hun åbner døren, og pga. de sproglige barriere så misforstod vi hinanden på sms da jeg kun ønskede 1 domina i dette tilfælde Maja men da jeg ankom stod der 2 domina'er jeg måtte derfor gå ned i tid da jeg ligesom godt kunne mærke at Elena (domina 2) ikke umiddelbart ville fortrække.

Den egentlig agt gik heller ikke helt som den skulle da jeg stod ude ved min bil efter 20 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1985 skrev, for 7 timer siden:

Hej Bobbe 

Jeg har lige haft en dårlige oplevelse med netop den omtalte Mistress Maja Jeg havde desværre ikke tjekket EG for anmeldelser før mit besøg men jeg kan tilslutte mig Merluccius tidligere beskrivelse 100%

Magen til tomt blik i hendes øjne skal man godt nok lede længe efter når hun åbner døren, og pga. de sproglige barriere så misforstod vi hinanden på sms da jeg kun ønskede 1 domina i dette tilfælde Maja men da jeg ankom stod der 2 domina'er jeg måtte derfor gå ned i tid da jeg ligesom godt kunne mærke at Elena (domina 2) ikke umiddelbart ville fortrække.

Den egentlig agt gik heller ikke helt som den skulle da jeg stod ude ved min bil efter 20 minutter.

Øv…. Det er godt nok træls. Hendes billeder og teksten i annoncen er ellers meget tiltrækkende, men det er jo desværre ikke første gang man høre at tingene ikke stemmer overens. Op på hesten igen. God søndag trods alt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...