Hop til indhold

Recommended Posts

Her skulle have været en anmeldelse, og havde lavet forarbejde i går aftes og fået lovet at det var ægte billeder, så tænkte at jeg ville tage chanchen.

så skrev jeg med hende i morges, hvor hun spurgte om jeg så kom, og ja det gjorde jeg da, men hun skulle vide at jeg ville vende om i døren og gå, hvis billeder alligevel ikke var ægte. Så skrev hun OK NOT COME. Så mon ikke de er fake

https://annoncelight.dk/showad/343836

så der blev intet besøg af nogen piger idag, da Nordfyn ikke svarede på mine sms idag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikken noget med at hun har fået en lunken anmeldelse, for ikke så længe siden her i Odense?

 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
tigerhans skrev, for 11 timer siden:

Hej 

Nej hun er ikke fake, men spild af tid :( besøgte hende i sidste uge, hun gider bare ikke 

Jeg tror da også at der er en pige bag annoncen, så hun er god nok. Dog er billeder bare ikke af hende, siden hun ikke ville mødes når jeg sagde jeg ville gå igen, hvis billeder var fake. Hun ser ellers sød ud på billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...