Silver70 10 Skrevet 1. August, 2022 Jeg er en helt almindelig mand på 52, som med lys og lygte leder efter en meget moden kvinde. Har en fantasi om at være sammen med en kvinde på omkring 70 år, men har ikke haft held til at finde en, så derfor efterlyser jeg hjælp fra jer andre herinde. Det skal helt være i Nordjylland. På forhånd tak. Silver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TS-Hunter 34 Skrevet 1. August, 2022 Mon ikke dating.dk er der de vil søge hen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver70 10 Skrevet 1. August, 2022 TS-Hunter skrev, for 4 minutter siden: Mon ikke dating.dk er der de vil søge hen? Har kigget på div. dating sider, men jeg er ikke interesseret i noget forhold bare sex og dem, som jeg har været i kontakt med afviser med det samme, når der ikke er forhold i snakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TS-Hunter 34 Skrevet 1. August, 2022 Silver70 skrev, Lige nu: Har kigget på div. dating sider, men jeg er ikke interesseret i noget forhold bare sex og dem, som jeg har været i kontakt med afviser med det samme, når der ikke er forhold i snakken. Har du prøvet scor? At de som udgangspunkt søger noget seriøst er ikke en forhindring - Det gør mange kvinder på Tinder også som udgangspunkt Både mænd og kvinder er seksuelle væsner, så er du lidt charmerende, har ordentlige billeder på din profil og ikke opfører dig som en klam perverteret freak…. Så er det nok muligt at finde gammelkonesex på både scor og dating.dk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 1. August, 2022 Du kan da evt. prøve hende tanten her fra Randers området - det er i nærheden af dit søgeområde. https://annoncelight.dk/showad/347222 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 1. August, 2022 Hej jeg ved godt det ikke er nordjylland, men har du mulighed for at køre til Hadsten, får du en kvinde på 74, med mange fine anmeldelser. Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg