Hop til indhold

Kristal, brasiliansk lak-dominans i Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

I den forgangne uge var det blevet pænt varmt i det midtjyske. For mig medfører det altid lyst til nærkontakt. Fik hurtigt etableret kontakt til Kristal gennem Whatsapp efter at have skimmet hendes billeder. Lak-outfittet kunne jeg ikke stå for og det indbød til lidt dominerende interaktion, hvilket jeg ikke havde prøvet før, selvom jeg er stor fan af kvinder med initiativ i sengen.

Vi blev gennem en længere og herlig dialog enige om sted, tid, pris og forventninger (blid dominans, anal, spyt osv.). Det gjorde mig ikke mindre vild i varmen at hun skriver med et glimt i øjet og i total kontrol.

Da dagen så kom fik jeg sat kursen mod Silkeborg i god tid og lige besigtiget området. Kristal holder til i en opgang og har en fin lejlighed til formålet. Selve stedet betyder ikke alverden for mig, men diskretion sætter jeg ret højt og i uge 30 er der altså ikke mange mennesker på gaden. Havde aftalt med Kristal at jeg skulle ringe når jeg var lige omkring døren og at hun ville lukke mig hurtigt ind (hader at vente ved en dør) - som sagt så gjort.

Kort tid efter stod jeg inde i lejligheden og måbede over en lækker tøs klædt i lak fra top til tå (billede nr. 10), sammenklemte brune bryster i en lækker kavalergang, stram røv, lækkert hår, frækt smil og en fed, rå men også imødekommende attitude.

Vi fik hilst og afregnet og jeg fik lige gjort mig klar, inden jeg mødte hende på værelset, hvor hun stod med røven til mig. Måtte jo lige hen og ligge en hånd på røven, men hun vendte sig hurtigt om, kommanderede mig til at fjerne al tøjet og fik bundet mine hænder bag ryggen. Blev placeret med røven på sengekanten og så begyndte hun med ryggen til at gnide sin uniformindsvøbte røv op af min pik. FUCK det her bliver godt! 

Fik en lussing (måtte lige sige, at jeg ikke ønskede synlige mærker :D), hvorefter hun skubbede mig tilbage i sengen og kravlede op. Der blev lynet op i uniformen, så hendes flotte brune fisse åbenbarede sig. Hun teasede lidt hen over mit ansigt inden hun satte sig til rette med fronten mod mig og lod mig komme til. Der blev grebet godt fat om pikken mens hun nærmest red mig i denne stilling og godt med lårklem. Mindes også en enkelt gang hun spyttede mig i ansigtet og tværede det ud inden det igen blev begravet i hende. Som tiden skred frem blev der også lynet længere tilbage og røvhullet blev åbenbaret - det var jo næsten ikke til at stå for, så der blev også gjort lidt tungegymnastik.

Kristal tog et buttplug frem og fik det placeret i sin flotte stramme røv og vendte sig derefter om i en 69'er, hvor hun virkelig kan tage fra og hvor jeg var milimeter fra at måtte give op. Fik hende overtalt til at binde mig op så jeg kunne mærke hendes lækre bryster inden hun bakkede ned og gav kuglerne en våd omgang.

Fik hende placeret på ryggen og dykkede ned mellem hendes ben. Hun tog sin dildovibrator i hånden og gik til arbejde på sig selv, mens jeg med tunge og flere fingre gjorde hvad jeg kunne for at hun skulle komme. Kristal ved hvad hun kan lide og jeg blev nærmest kvalt i min iver på af tilfredsstille hende, da hun flere gange slyngede et ben omkring min nakke og skubbede mig længere og længere i bund i hendes underliv.

Nu lod det til at være min tur og vi fik fjernet uniformen - den var også stram :P. Startede i missionæren inden hun fjernede sin buttplug og lod mig glide ind i sin røv. Det var min analdebut og føltes vildt lækkert. Fik hende vendt om til en doggy med mig oprejst på gulvet og så blev der ellers giver gas i Kristals røv, hvilket hun lod til at nyde lige så meget som mig. Desværre var dagsformen ikke så god og tiden ved at rinde ud, så Kristal gik på knæ ved sengen, smurte sine nu frie og lækre bryster ind og bad mig spille pik foran hende til jeg kom. Tror det var meningen at jeg skulle ramme indenfor skiven (brysterne), men det lykkedes vist kun delvist. Er dog personligt stolt af både fart og længde :D

Det blev lidt mere detaljeret end jeg havde planlagt, men det tænder sku lige en gnisk at blive kastet ind i den situation igen.

- Kommunikation (10/10)
- Stedet (9/10)
- Udklædning (10/10)
- Sex (10/10)

Hun er vist ikke i Silkeborg så længe endnu, så få hende lige besøgt, afprøvet og anmeldt. Opfordrer klart til, at I lader hende styre showet, for der er hun altså for vild.

https://annoncelight.dk/showad/301481 

Redigeret af PoulAfDannebrog

• 2 weeks later...
Skrevet

Har lige været hos hende idag, og hun er sindsyg rar :) og mega dejlig og være sammen med. På ingen måde virker det til på noget tidspunkt at være noget hun kun gør for pengene heller, kunne tydeligt se hvordan hun nød det :)

Skrevet
easbam skrev, for 7 timer siden:

Har lige været hos hende idag, og hun er sindsyg rar :) og mega dejlig og være sammen med. På ingen måde virker det til på noget tidspunkt at være noget hun kun gør for pengene heller, kunne tydeligt se hvordan hun nød det :)

Jeg er mega jaloux, men også glad for du havde den "samme" oplevelse som jeg - she's a lady :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.