Hop til indhold

Sharon - muskuløs fitness pige er tilbage

Featured Replies

Skrevet

Sharon (link) er tilbage efter en længere pause.

Jeg tog en tur med almindelig sex. Hendes blow er godt og hun leverer sex med god indlevelse. Jeg tror også hun er velbesøgt for hun sagde hun havde "travlt". 

/B

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 1 time siden:

Sharon (link) er tilbage efter en længere pause.

Jeg tog en tur med almindelig sex. Hendes blow er godt og hun leverer sex med god indlevelse. Jeg tror også hun er velbesøgt for hun sagde hun havde "travlt". 

/B

flot krop men absolut ikke GFE hvis man er til det... faktisk lidt sur på en sexy dominerende måde

Skrevet
mrfisher skrev, for 9 minutter siden:

flot krop men absolut ikke GFE hvis man er til det... faktisk lidt sur på en sexy dominerende måde

Sur?? Sådan oplevede jeg hende bestemt ikke, da jeg besøgte hende for et par år siden på Østerbro. Og da var både kys og alt bestemt lækkert. Hun var ikke helt så muskuløs som billederne nu giver indtryk af, men bestemt lækker. Og så var hun sød. Men hendes engelsk var ikke perfekt..

Skrevet
tvr skrev, for 47 minutter siden:

Sur?? Sådan oplevede jeg hende bestemt ikke, da jeg besøgte hende for et par år siden på Østerbro. Og da var både kys og alt bestemt lækkert. Hun var ikke helt så muskuløs som billederne nu giver indtryk af, men bestemt lækker. Og så var hun sød. Men hendes engelsk var ikke perfekt..

hun kunne nok bare ikke li mig :-)

Skrevet
mrfisher skrev, for 10 minutter siden:

hun kunne nok bare ikke li mig :-)

Eller hun blev mere professionel med mere distance som tiden gik? Der er mange muligheder

Skrevet
Bullaarhus skrev, for 17 minutter siden:

Har hun en stor klitoris?

nej desværre - jeg havde også håbet

Skrevet
mrfisher skrev, Lige nu:

nej desværre - jeg havde også håbet

Nå det var faktisk godt, for stor klitoris (er som regel) tegn på brug af steroider.

Skrevet
tvr skrev, for 20 timer siden:

Muskelmassen afhænger af om hun er i konkurrence sæsonen eller ej.

Jeg ser hende næsten hver gang hun er her, og hun er lige sød og dejlig hver gang.

Skrevet

FAN TASTISK krop. Hold nu ferie (har faktisk holdt min, desværre).

Bullaarhus skrev, for 19 timer siden:

Har hun en stor klitoris?

Det er i hvert fald tydeligt at hun træner meget, og jeg synes også kæben står ret markeret, så vil tro hun tager steroider, men uden at overgøre det. Det virker som om hun har godt styr på hvad hun laver. Der er også forskel på steroider. De er alle anabole (muskelopbyggende), men nogle har kun begrænset androgen virkning. Det er typisk de lidt mildere anaboler, og det må kraftigt anbefales kvinder at benytte disse, hvis de stadig vil bevare deres feminine træk.

Super ærgeligt at hun ikke kysser :( Måske hun kysser hvis der er kemi? Kan nogle af jer som har besøgt hende uddybe i den retning?

Redigeret af Ebden_jj

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 28 minutter siden:

Super ærgeligt at hun ikke kysser :( Måske hun kysser hvis der er kemi? Kan nogle af jer som har besøgt hende uddybe i den retning?

Da jeg besøgte hende for et par år siden (tror lige hun var startet, men er ikke helt sikker), kyssede hun ihvertfald. Om det var grundet kemi eller om hun bare tilbød det, ved jeg ikke. 

Skrevet
  • Author
Ebden_jj skrev, den 2.8.2022 at 12:25:

Det er i hvert fald tydeligt at hun træner meget, og jeg synes også kæben står ret markeret, så vil tro hun tager steroider, men uden at overgøre det.

Altså hun skriver jo eksplicit i sin profil at hun ikke tager steroider

Og at hun ikke kysser

Jeg har knaldet Lea bodybuilder én gang og her kunne man godt tænke steroider. Jeg mener også hendes klit var noget større.

Jeg besøger de her piger 1 eller få gange primært fordi jeg aldrig ville ende op med sådan en pige i mit virkelige liv og de ville betragte mig som en ynkelig lille taber splejs. Sharon skriver hun elsker vikinger og der er ikke meget viking over mig desværre. Penge giver mig heldigvis den mulighed :wub:

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Skrevet

Lækker og sød pige som jeg har besøgt tidligere. Kan klart anbefales 

Skrevet

Er der nogle der ved hvornår hun er retur igen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.