Hop til indhold

Moden og velholdt GP søges

Featured Replies

Skrevet

Så er det vist tid til endnu en efterlysning af glædespiger i det modne segment :) Men jeg har dog lidt forbehold

Helst så moden som muligt (mere gilf end milf), men også meget gerne velholdt (helst ikke for slatten, men gerne i stil med Dinna fra det jyske), og så er der pluspoint jo mere fræk, grænsesøgende og PSE tjenester som hun tilbyder. Hvis jeg nu siger "pensioneret og forsømt advokatseketær uden så mange forbehold, som kan klare et besøg af en grådig og pervers stodder", så er det sgu egentlig rimelig tæt på det, som jeg forestiller mig ;) og rollespil ja tak!

Hende på Frb er udelukket. Har aldrig besøgt hende, men de mange dårlige anmeldelser tegner et trist mønster. Dolly Dyt er ikke interessant heller. Har kig på Lekniv, men jeg læser ud fra anmeldelser at hun nok mere er til hyggesex/blid kærestesex. Så har jeg kigget på Ahornsgade, men jeg synes ikke at adressen/stedet virker helt så diskret. Måske er jeg bare en bangebuks :D Louise fra Gentofte har også været i søgelyset, men hun er vist lidt on/off, og i de anmeldelser jeg finder beskrives hun som værende mere til den kælne og blide ende af spektret også.

Nu håber jeg på friske forslag og kåde indspark fra mine ligesindede her på siden :) Gode forslag modtages med største fornøjelse

Skrevet
  • Author

Når jeg søger på annoncelight, så er der flere spændende emner på Fyn og Jylland.
Kan det virkelig passe at der ikke bor nogle sultne, frække mormødre her på Sjælland? 

Skrevet

Lekniv kan godt være fræk, men hun er godt oppe i årene og meget slank så hun virker ikke så fast i kødet. Men en lækker kvinde efter sin alder.

ellers er Claudia i Hvidovre en anden mulighed:

https://annoncelight.dk/showad/260775

skriv gerne om det når du har været forbi

Jeg kan også anbefale både June og Putte i Ahornsgade. 

Redigeret af Sailorman

Skrevet

Claudia absolut anbefaling - men MILF og ikke så meget GILF.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ser at Crystal er tilbage nogle dage - lever klart op til dine gilf-ønsker - det er nogle år siden jeg besøgte hende, men det var absolut tilfredsstillende. Søg på på EG, postnr 2300.

Skrevet

Jeg har lige været hos crystal på Amager her til aften. Skønt selskab og fine arbejdsmetoder / teknikker 

Skrevet
Thomas Pedersen skrev, den 18.8.2022 at 11:43:

Hvordan ser hun ud?

Slank, pagehår, normal højde, b skål (fine for alderen).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.