Hop til indhold

Loren Aalborg. En supermodel til din service.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/292307

Lækkert besøg ved Loren i Aalborg, tæt på sygehus nord. 

Jeg kan på ingen måde lykkedes med at beskrive, hvor dejligt og super frækt et besøg jeg havde ved Loren, men jeg gør et forsøg ;) 

Jeg ringede til Loren og kommunikationen gik nemt da hendes engelsk er virkelig godt, hun anbefalede en penge automat i nærheden og kort tid efter var jeg på vej op til hendes lejlighed. 

Loren stod klar til at lukke mig ind i opgangen, noget jeg personligt sætter meget pris på - det er bare ikke fedt at stå og hænge nede på gaden til fuldt skue. 

Da jeg kom ind ad døren blev jeg simpelthen mundlam - og det sker normalt ikke. Wauw wauw wauw, hvor er hun død lækker! Høj, slank krop med store flotte bryste lige som jeg bedst kan lide dem ;) 

Hun var iført et frækt rødt lingeri som midlertidig var dækket af en silke kimono - men man kunne nemt ane hvad der gemte sig under. 

Vi fik med det samme brudt isen og snakken gik utrolig nemt, jeg havde travlt så det blev desværre en hurtigt besøg (15 min plus super) til 900.. 

Bad og afsked med mig op til sengen hvor Loren stod foran sengen og ventede på mig. Nu uden kimono - jeg blev så lamslået af hendes flotte frække krop. Fuck det vat vildt så frækt hun var.. 

En masse berøring og en lille striptease før hun satte sig ned foran mig. 

Jeg er mest til blows og Loren udnyttede det til fulde, en masse teasing, spyt, rigtig dybt, små grin og smil. Ej det var lækkert! Det var som om hun læste mine tanker for hvad jeg gerne ville have, mmm! 

Jeg kan ærligt blive ved med at skamrose Loren, men skal nok stoppe nu for det skal opleves i stedet. 

Det er uden tvivl top 2 pige for mig, jeg vil næsten sige det sprænger rammerne. 

Inden mit besøg synes jeg hendes pris var for høj for extra som superfransk, så hellere give en højere timepris, men efter mit besøg synes jeg uden tvivl at det var pengene værd. 
Ærgerligt hun ikke kommer længere syd på. 

Stedet var rigtig fint og nydeligt. 

Kæmpe anbefalinger og æv jeg bor så langt væk, men måske er det egentlig meget godt for hende kunne jeg formentlig forelske mig i :D

Skrevet
  • Author

Og hvis jeg komme med en kritik, så er det simpelthen af mig selv. Jeg er meget glad for det dominante spil og hårde, rå men også sjove sex. Det fik jeg slet ikke givet udtryk for. Jeg var så nervøs for at overskride hendes grænse / eller få en afvisning fordi jeg ikke ville ødelægge det bedste første gangs besøg jeg nogensinde har haft. 

Jeg skulle selvfølgelig have snakket med hende inden, som jeg plejer at gøre, men fuck it.. Det var helt vildt godt alligevel! ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.