Evigglad 0 Skrevet 31. Juli, 2022 Hvad sker der med sugardaters har overført 1044 for næsten 2 døgn siden men stadig ingen response på mail og kan ikke læse beskeder det plejer og tage et par timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 31. Juli, 2022 Evigglad skrev, for 8 minutter siden: det plejer og tage et par timer ??? Det plejer at tage et par sekunder (Både MobilePay og kreditkort). Ved godt det ikke var svar på spørgsmålet. Men måske noget specielt med dit betalingsmiddel!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evigglad 0 Skrevet 31. Juli, 2022 Har lavet overførsel og skrevet snart 10 mails til dem sendt mit tlf nr prøvet og ringe ja gud ved hvor mange gange det er virkelig dårlig service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 31. Juli, 2022 Som jeg husker det skal man minimum overføre for 6 måneder før de godtager konto overførsel. Så måske er det fordi du har betalt for en for kort periode ? Hvor langt rækker en tussebasse på sd i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 31. Juli, 2022 (edited) Anders-and skrev, for 9 minutter siden: Som jeg husker det skal man minimum overføre for 6 måneder før de godtager konto overførsel. Så måske er det fordi du har betalt for en for kort periode ? Hvor langt rækker en tussebasse på sd i dag? Prisen er 1044 for 12 uger.. Redigeret 31. Juli, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 31. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Prisen er 1044 for 12 uger.. Så er det nok derfor. Man kan ikke lave kontooverfølse for så kort en periode ifølge reglerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg