Hop til indhold

Recommended Posts

Hej!

Lang tidslurer, første gangs skribent. Er ikke helt ny i "faget" og har primært holdt mig bedømmelser på anden side, men nu står jeg og skal bruge hjælp - forhåbentligt fra jer.

 

Sagen er den at jeg har besluttet at tage en tur til Thailand, nærmere bestemt Bangkok, Hua Hin og Samui, i 3 uger, i vinter. Rejser alene derned, er i midt 30erne, og har været begge steder før med venner og familie. Men denne gang, så rejser jeg nok også lidt med andre intentioner - nemlig søde thaipiger til lokal sprogskole på lagnerne ;).

 

Jeg har fundet en god del steder i Bangkok, som tilbyder alverdens services og her er jeg faktisk nogenlunde godt med. Bangkok er vildt, og jeg kører nok lidt mere den sikre stil her - jeg holder mig til faste steder og/eller outcalls til hotel. Jeg gider ikke parpigerne.

 

Men næste stop, Hua Hin er tingene en smule anderledes. Jeg kender rygterne om byen; Det er et turistparadis for pensionister, hvilket passer mig fint da det er et godt røgslør for mine planer.

Så derfor, er der nogle faste eller tidl. besøgende i Hua Hin som kan komme med nogle gode tips til steder for voksenunderholdning? Dette kan både være ift. bargirls, massagesteder eller lokale.

 

På forhold tak for hjælpen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drop Hua Hin og tag til Pattaya. Du kan altid sige til din omgangskreds du er i Hua Hin.

Hvis du vil lave ballade så er Pattaya stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, 1 time siden:

Drop Hua Hin og tag til Pattaya. Du kan altid sige til din omgangskreds du er i Hua Hin.

Hvis du vil lave ballade så er Pattaya stedet. 

Jeg tænkte nok at det var svaret - jeg har været lige ved det, men desværre forventer de nok billeder rundt omkring. Jeg kan dog se at griseri ikke er umuligt i Hua Hin, men samtidigt så ville jeg helst undgå de værste scams :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drop grov svineriet og tag til Chiang Mai. Der er stadig masser af barer og nogle enkelte soapy massage - og så er der mange andre oplevelser at hente. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 18 minutter siden:

Drop grov svineriet og tag til Chiang Mai. Der er stadig masser af barer og nogle enkelte soapy massage - og så er der mange andre oplevelser at hente. 

Indrømmet, så  var det heller ikke meningen at det skulle være full-blown svineri med 5 kvinder. Men lidt hyggelige stunder i varmen. Nu er udfordringen dog at jeg fik en fornuftig pris på et lækkert hotel i Hua Hin og det passer ind i historien. Chiang Mai er på listen til næste gang - mange tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er også soapy massage i hua hin. Der er massere af fine steder og damer i hua hin (var der i hvert fald for et par år siden før corona) venter tilbage hvis jeg kan finde et link til stedet i hua hin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Yes,har været der en del gange før. Det eri hvert fald lækkert man kommer ind og så selv kan vælge lige hvem man vil have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ofirofir skrev, for 20 timer siden:

Yes,har været der en del gange før. Det eri hvert fald lækkert man kommer ind og så selv kan vælge lige hvem man vil have.

Fedt - har du erfaring med "vacation" girlfriend?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Hua Hin sidste år på familie ferie og der skete ikke meget udover ladyboys. 

Chang Mai var vi bagefter og det er et skønt sted som jeg helt sikkert skal tilbage til i vinter. 

Det var piger, men ikke over alt og ikke alt for åbenlyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubicon skrev, den 31.7.2022 at 16:00:

Men næste stop, Hua Hin er tingene en smule anderledes. Jeg kender rygterne om byen; Det er et turistparadis for pensionister, hvilket passer mig fint da det er et godt røgslør for mine planer.

Så derfor, er der nogle faste eller tidl. besøgende i Hua Hin som kan komme med nogle gode tips til steder for voksenunderholdning? Dette kan både være ift. bargirls, massagesteder eller lokale.

 

På forhold tak for hjælpen!

Er netop i går returneret efter besøg i Hua Hin, hvor jeg tidligere har haft fede oplevelser.

Den korte version. Byen er ikke - slet ikke hvad den har været. Nedlagte hoteller og tomme lokaler overalt. De hoteller som endnu holder sig oppe, bliver ikke vedligeholdt. Måske forståeligt nok, da man ikke ved hvad fremtiden bringer. 

Stadig en del barer og restauranter. Dog ikke samme antal som før Corona krisen.

Når både McDonald og Burger King har nedlagt deres tidligere store butikker i midt centrum, siger det vidst alt.

Hvis du alligevel vælger at besøge byen send mig PM, så skal jeg gi' dig tips til hotelvalg. Det gælder også Bkk. Hoteller er billige i hele Thailand i øjeblikket. 

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, 1 time siden:

Er netop i går returneret efter besøg i Hua Hin, hvor jeg tidligere har haft fede oplevelser.

Den korte version. Byen er ikke - slet ikke hvad den har været. Nedlagte hoteller og tomme lokaler overalt. De hoteller som endnu holder sig oppe, bliver ikke vedligeholdt. Måske forståeligt nok, da man ikke ved hvad fremtiden bringer. 

Stadig en del barer og restauranter. Dog ikke samme antal som før Corona krisen.

Når både McDonald og Burger King har nedlagt deres tidligere store butikker i midt centrum, siger det vidst alt.

Hvis du alligevel vælger at besøge byen send mig PM, så skal jeg gi' dig tips til hotelvalg. Det gælder også Bkk. Hoteller er billige i hele Thailand i øjeblikket. 

Fedt mand - mange tak, jeg har sendt en PM!

Redigeret af Rubicon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubicon skrev, den 31.7.2022 at 18:13:

Jeg tænkte nok at det var svaret - jeg har været lige ved det, men desværre forventer de nok billeder rundt omkring. Jeg kan dog se at griseri ikke er umuligt i Hua Hin, men samtidigt så ville jeg helst undgå de værste scams :)

Hvorfor siger du ikke bare at det er en spontan uplanlagt tur, hvor du starter i Bangkok og så ser derfra, hvor vejen fører dig hen? :D

Står nemlig selv i samme situation, er i start 30’erne og har tænkt mig at tage til Thailand i April 2023 i ca. 2,5 uge. Tænker at bruge ca. 3-4 dage (max) i Bangkok og så tage til Pattaya resten af tiden, dog måske lige tage nogle få endagsture rundt omkring udenfor Pattaya. 
Men er heller ikke fan af at fortælle hele familien omkring min rejseplan ned til mindste detalje, så overvejer at enten lave et risky sats og så bare tage afsted uden at sige noget (måske lige sige det til et par tætte venner som du stoler på, af sikkerhedsmæssige årsager) og håbe på, at der ikke er nogen der ringer/skriver til mig for at høre hvad jeg laver eller om jeg har tid til at mødes, ellers vil jeg gå med den lidt mere sikre løsning og sige, at jeg virkelig trænger til at rejse og gerne til et varmt eksotisk sted på den anden side af jorden (da jeg ikke har rejst siden før corona startede) og derfor tager en “uplanlagt” ferie til Thailand :lol:

Og hvis de så spørger om billeder så viser jeg bare lidt fra Bangkok og evt. fra nogle af endagsturene udenfor Pattaya og ellers kan man måske også slippe afsted med at vise billeder fra nogle af Pattayas strande (så længe man ikke viser skilte/restauranter/barer eller andre ting som kan Googles på navnet). Og er det ikke nok med de få billeder, så bare sig at du nød ferien så meget, at du slet ikke tænkte på at tage billeder :D

PS. Hvis du viser billeder fra Pattaya, så er det nok også en god idé at slå lokation fra først :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 7 timer siden:

Men er heller ikke fan af at fortælle hele familien omkring min rejseplan ned til mindste detalje, så overvejer at enten lave et risky sats og så bare tage afsted uden at sige noget (måske lige sige det til et par tætte venner som du stoler på, af sikkerhedsmæssige årsager) og håbe på, at der ikke er nogen der ringer/skriver til mig for at høre hvad jeg laver eller om jeg har tid til at mødes, ellers vil jeg gå med den lidt mere sikre løsning og sige, at jeg virkelig trænger til at rejse og gerne til et varmt eksotisk sted på den anden side af jorden (da jeg ikke har rejst siden før corona startede) og derfor tager en “uplanlagt” ferie til Thailand :lol:

Og hvis de så spørger om billeder så viser jeg bare lidt fra Bangkok og evt. fra nogle af endagsturene udenfor Pattaya og ellers kan man måske også slippe afsted med at vise billeder fra nogle af Pattayas strande (så længe man ikke viser skilte/restauranter/barer eller andre ting som kan Googles på navnet). Og er det ikke nok med de få billeder, så bare sig at du nød ferien så meget, at du slet ikke tænkte på at tage billeder :D

PS. Hvis du viser billeder fra Pattaya, så er det nok også en god idé at slå lokation fra først :lol:

Hmm single mand der tager til Thailand. Alarmklokkerne ringer allerede hos det normale Danmark. Sig, at du tager til Bali eller et andet mere uskyldigt ferieparadis (Malaysia) og tag et par intetsigende strand- og madbilleder (uden geotagging og evt. med slettet EXIF data) som er dine feriebilleder når du kommer hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 2 timer siden:

Hmm single mand der tager til Thailand. Alarmklokkerne ringer allerede hos det normale Danmark. Sig, at du tager til Bali eller et andet mere uskyldigt ferieparadis (Malaysia) og tag et par intetsigende strand- og madbilleder (uden geotagging og evt. med slettet EXIF data) som er dine feriebilleder når du kommer hjem.

Ja det kan du have ret i :wacko:

Men nu er Thailand jo ikke kun hor og hornmusik, så tænker vel godt at det kan gå an, specielt hvis man har været der før og på den måde kan sige, at man gerne ville derhen igen. Da det jo nok er lidt billigere end f.eks. Bali eller Maldiverne, så kunne budget undskyldningen jo også være en løsning :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 18 timer siden:

Det giver altså totalt forskellige associationer for folk når børnefamilierne og kæresteparrene tager til Thailand vs singlemanden. 

Lige præcis. Hua Hin er touristet, og har været der før - har en fornuftig dækhistorie. Desuden er jeg lidt bange for at Pattaya bliver liiiiiiige gustent nok for min smag; Så vil jeg hellere arbejde lidt mere for det, fremfor at få det direkte i ansigtet. Det er smag og behag, selvfølgelig - jeg peger ingen fingre af nogen. Desuden er jeg ikke vild med at skulle finde på dækhistorier etc., det er nemmere at huske sandheden end løgnen ;).

Når det er sagt, så havde jeg da overvejet det alligevel, haha. Men det er 50/50; Afslapning og liderlighed, haha.

Planen er pt. Dokidoki, lidt game på thaifriendly (selvom udvalget i Hua Hin er yderst begrænset) og Tinder. Ellers finder jeg nok en freelance, bor tæt på Nana.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubicon skrev, for 24 minutter siden:

Planen er pt. Dokidoki, lidt game på thaifriendly (selvom udvalget i Hua Hin er yderst begrænset) og Tinder. Ellers finder jeg nok en freelance, bor tæt på Nana.

Du må meget gerne melde tilbage hvor nemt det er at skaffe dates gennem Tinder og Thaifriendly når du er derovre. Samt hvor mange af pigerne der rent faktisk ikke arbejder som freelance, bar pige eller gogo osv. 
Overvejer nemlig også selv at gøre brug af dating apps/sider. For vil også gerne finde nogle piger som ikke bare kun tænker på at få betaling for deres tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 2 timer siden:

Du må meget gerne melde tilbage hvor nemt det er at skaffe dates gennem Tinder og Thaifriendly når du er derovre. Samt hvor mange af pigerne der rent faktisk ikke arbejder som freelance, bar pige eller gogo osv. 
Overvejer nemlig også selv at gøre brug af dating apps/sider. For vil også gerne finde nogle piger som ikke bare kun tænker på at få betaling for deres tid.

Gerne, det regner jeg også med. Pt. tjekker jeg lidt Thaifriendly ud, men det er ikke helt til at lure hvem som er golddiggers og hvem som er freelance

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Til jer der måske skal til Hua Hin.

Prøv at se youtube kanalen:  Having fun with Nina.

For det første ser hun ualmindelig fræk ud, men jeg ved jo ikke om hun leger med sine hotelgæster. Ja hun har et lille hotel i Hua Hin.

Hendes videoer er omkring hvad man kan opleve i Hua Hin og omegn og der er også frække steder, massage, barer mm.

Jeg er sikker på hvis I booker på hendes hotel kan hun fortælle om alle de frække muligheder i byen :-) Men på youtube skal man være pæn og ærbar. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, den 24.10.2022 at 19:59:

Til jer der måske skal til Hua Hin.

Prøv at se youtube kanalen:  Having fun with Nina.

For det første ser hun ualmindelig fræk ud, men jeg ved jo ikke om hun leger med sine hotelgæster. Ja hun har et lille hotel i Hua Hin.

Hendes videoer er omkring hvad man kan opleve i Hua Hin og omegn og der er også frække steder, massage, barer mm.

Jeg er sikker på hvis I booker på hendes hotel kan hun fortælle om alle de frække muligheder i byen :-) Men på youtube skal man være pæn og ærbar. :-( 

Godt tip; Mange tak!

Jeg har også fundet en side, ala Eroguide, som hedder fiwfans dot com og den ser ganske lovende ud - den er på thai, men oversættelse og pigerne svarer på engelsk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur
moden libertiner skrev, den 24.10.2022 at 19:59:

Til jer der måske skal til Hua Hin.

Prøv at se youtube kanalen:  Having fun with Nina.

For det første ser hun ualmindelig fræk ud, men jeg ved jo ikke om hun leger med sine hotelgæster. Ja hun har et lille hotel i Hua Hin.

Hendes videoer er omkring hvad man kan opleve i Hua Hin og omegn og der er også frække steder, massage, barer mm.

Jeg er sikker på hvis I booker på hendes hotel kan hun fortælle om alle de frække muligheder i byen :-) Men på youtube skal man være pæn og ærbar. :-( 

Jeg har godt set hendes videoer fra tid til anden, hun virker bestemt som en sød og behagelig person. Hvorvidt der er mulighed for at få ekstra roomservice vides dog ikke, har du nogle anelser? Men jeg vil bestemt havde hende in mente til min næste tur på de kanter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Har ingen anelse om hun tilbyder ekstra roomservice, men hun er thai så you never know, men hendes videoer viser at hun ved meget om de frække steder :-)

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...