Hop til indhold

Luksusproblem

Featured Replies

Skrevet

Hej

Min tiltro til jer herinde er sgu stor, så kom med gode forslag hvad fanden jeg gør.

Min skønne thaikone har sagt hun vil finde en thai pige som vi kunne lege lidt en aften eller 2. En hyggeweekend, eller evt blot 1 enkelt dag  med mad og snak og lære hinanden bare lidt og kende.

Men, hun er jo som thaier er flest, lidt genert omkring det og veninderne må ikke høre om hvad vi gør.

Nu har hun givet lidt op da det er svært for hende og søge uden og give sig til kende, så hun kaster bolden til mig, og jeg er sgu ligeså blank.

Ja vi kunne da tage kontakt til en proff, men det er fruen ikke interesseret i, det må gerne være en der måske er her på "ferie" og som ville bruge en weekend med os og tjene lidt mønt 

når hun går ud af døren. Evt fra et af vores nabolande hvor vi betaler billetten hertil og retur.

Jeg hverken skal eller vil have kontakten med den anden, det skal alt foregå mellem de to, så har jeg også min samvittighed ren da min kone jo også er jealeus (som de fleste thaier)

Gode forslag søges meget kraftigt, sgu sjældent sådan tilbud kommer min vej med asiatiske piger.

På forhånd tak for alle jeres indput.

Skrevet

Er der ikke noget thai forum her i DK, som hun / du kunne søge eller få kontakt med nogen.

Skrevet

Du kunne overveje om der er nogen Phillipinske aupair piger i området i kan kontakte

Skrevet
  • Author
paabesoeg skrev, for 13 minutter siden:

Du kunne overveje om der er nogen Phillipinske aupair piger i området i kan kontakte

Desværre ikke da min kone har en del veninder fra Philipinerne, desværre.

Og hun er jo dejlig genert som vi elsker dem for, så ingen må vide hvad hun vil.

Skrevet
  • Author
denventende skrev, for 2 timer siden:

Er der ikke noget thai forum her i DK, som hun / du kunne søge eller få kontakt med nogen.

Der er problemet desværre at hun ikke er anonym.

Skrevet
  • Author
Martin1963 skrev, for 3 timer siden:

Prøv på www.scor.dk det kunne jo være .....

Der er vist ikke lige en lidt ung og villig Thai derinde, vi har kigget lidt og ikke rigtig noget vi kan bruge til noget.

Skrevet
Thai-addict skrev, for 16 timer siden:

Der er vist ikke lige en lidt ung og villig Thai derinde, vi har kigget lidt og ikke rigtig noget vi kan bruge til noget.

Har I prøvet ASIAN GIRLS?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.